Fitness Seller

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

in before the..

• Topic Starter Topic Starter
Mensen krijgen suikerziekte doordat ze te dik zijn... het aantal genetisch obesen met een échte aandoening is behoorlijk klein hoor.

Nou je hoeft niet altijd dik te zijn om suikerziekte te krijgen hoor. Kan ook genetisch zijn. En idd als bv je schieldklier niet goed werkt kan je ook dik worden.

Zelf weleens een gewicht aangeraakt?

jij komt lekker binnenvallen met je 24 posts zeg...
last van capsones?

Nutteloos zeker niet, zo zie je maar weer hoe sommige mensen reageren. Krijg hier allemaal mannen over me heen :p Maak me gek!

Hoezo niet nutteloos? Ik erger mij ook soms dood aan reacties van sommigen maar dit is nu eenmaal "het internet"... hier is iedereen stoer en daar is niets waar je aan kunt veranderen.

Dit topic gaat niet tot een verandering leiden, maar enkel tot rellen en kaarten...

Ik blijf bij m'n statement dat het daarom nutteloos is!

Je bent trouwens een kloontje... Of zeker niet vrouwelijk! Hoe ik dit weet? Je msn profiel ben je vergeten te verbergen...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:slotje:

Laatst bewerkt:
Hoezo niet nutteloos? Ik erger mij ook soms dood aan reacties van sommigen maar dit is nu eenmaal "het internet"... hier is iedereen stoer en daar is niets waar je aan kunt veranderen.

Dit topic gaat niet tot een verandering leiden, maar enkel tot rellen en kaarten...

Ik blijf bij m'n statement dat het daarom nutteloos is!

Je bent trouwens een kloontje... Of zeker niet vrouwelijk! Hoe ik dit weet? Je msn profiel ben je vergeten te verbergen...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:slotje:

Ben toch echt een vrouwtje hoor.

misschien is het een stiekeme gay

Je emailadres bevat het woord "man", je profiel op msn zegt "man" en je messengernaam is "spreker"... :roflol:

Je emailadres bevat het woord "man", je profiel op msn zegt "man" en je messengernaam is "spreker"... :roflol:

Maar ben geen man hoor. Ik doe aan de martial arts sport ninjutsu en ik hou van ninja films ook vandaar mijn msn naam. Shinobivrouw staat niet zo vind ik hoor.

Mooi rug heb je trouwens! Je kan echter beter wide grip front chinnen dan dat je hem in je nek doet, soner or later kan je er namelijk een chronische schouders blusure aan overhouden.

Check artikel staat ergens bijna onderaan http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/close-grip-back-front-cable-pulldowns-88042/

Laatst bewerkt:
Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

Zeker een beginner. Als je een foto had gepost, had ik je tenminste nog af kunnen kraken. Jammer dus.:cool:

Maar ben geen man hoor. Ik doe aan de martial arts sport ninjutsu en ik hou van ninja films ook vandaar mijn msn naam. Shinobivrouw staat niet zo vind ik hoor.

Mooi rug heb je trouwens! Je kan echter beter wide grip front chinnen dan dat je hem in je nek doet, sooner or later kan je er namelijk een chronische schouders blusure aan overhouden.

Check artikel staat ergens bijna onderaan http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/close-grip-back-front-cable-pulldowns-88042/

:roflol: alsof iemand nu nog iets van jou aanneemt.

Terug
Naar boven