AndroidHealthClinic

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat jij geen vrouw bent, ben je dat wel proof it (foto van jezelf met papier in je hand met daarop je nick geschreven), ben je wel een vrouw, dan zou ik iniedergeval de vaagheid van dit topic begrijpen (grappie hoor vrouwlijke forum leden :p)

Maar wat is je punt nu eigenlijk? je begint dit topic dat je je aan forum leden ergert, daarna probeer je duidelijk te maken aan ons, maar dat is me even onduidelijk, als je dat nog even kan vertellen?

Is mij wel duidelijk ik moet soms best wel lachen hoe sommige vaste posters hier die zelf jaren trainen en nog steeds gewichten gebruiken die mijn broer ongetraind optilde anderen uitlachen die net beginnen.
Iedereen hier praat mekaar maar wat na eigenlijk best stakkerig is.
En dan een ander internetheld noemen how pathetic..

En ik heb nu echt een slecht beeld van jou gekregen, ik irriteer me aan jou type, het type dat je tegenkomt in de kroeg, meteen boos in je ogen kijkt, en verteld dat je niks aan spieren hebt maar aan vecht ervaring, want hij is een straatvechter omdat hij 3 keer ruzie heeft gehad met een puber van 16.

Zo heb ik toch nog een beetje gereageerd op de inhoud van dit topic?

Of ben je misschien gedumpt door een bodybuilder omdat hij meer om zijn lichaam gaf dan om jou.

Is mij wel duidelijk ik moet soms best wel lachen hoe sommige vaste posters hier die zelf jaren trainen en nog steeds gewichten gebruiken die mijn broer ongetraind optilde anderen uitlachen die net beginnen.
Iedereen hier praat mekaar maar wat na eigenlijk best stakkerig is.
En dan een ander internetheld noemen how pathetic..

Dat je toevallig niet groot bent, wil niet zeggen dat je niet veel trainings ervaring hebt, en niet verdiept hebt in de stof.

Netalsof een gozertje van 18 die 6 kuurtjes achter de rug heeft wel z'n bek open mag trekken

Het gaat om het idee;)
Je ziet hier konstant dat jongetjes van een jaar of 15 worden afgekraakt terwijl ze net beginnen beetje zielig imo..
Ipv mensen te motiveren lijkt het een sport om wie de grootste keyboardwarrior is en het meest grof is tegen onwetenden.

goh waarom zouden sommige noobs toch van die negatieve reacties krijgen....
nou deze topic bijvoorbleeld lokt et alleen maar uit.
dus kan je de vraag aan jezelf stellen: waarom lok ik negatieve reacties uit op een bb forum terwijl ik eigenlijk op een martial arts forum hoor te zijn?

Ik ben een vrouw, of sla je die ook :-)

Als ze zo vervelend worden als jij wel ja.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
YARLY.jpg

weird%20plane.jpg

Duzz

Het gaat om het idee;)
Je ziet hier konstant dat jongetjes van een jaar of 15 worden afgekraakt terwijl ze net beginnen beetje zielig imo..
Ipv mensen te motiveren lijkt het een sport om wie de grootste keyboardwarrior is en het meest grof is tegen onwetenden.

Ja daar geef ik je inderdaad gelijk in

goh waarom zouden sommige noobs toch van die negatieve reacties krijgen....
nou deze topic bijvoorbleeld lokt et alleen maar uit.
dus kan je de vraag aan jezelf stellen: waarom lok ik negatieve reacties uit op een bb forum terwijl ik eigenlijk op een martial arts forum hoor te zijn?

Ik heb het over alle topics vlak voor de zomertijd in zn algemeenheid.
Kijk als iemand meteen over roids begint te ijlen moet je het wel keihard duidelijk maken..
Maar hoe vaak zie je niet dat een jochie van 15 een foto plaatst en achter mekaar vernederd wordt door volwassenen gniffelend achter hun toetsenbord hopende op een paar lachers voor een goed gevoel..

Ik heb het over alle topics vlak voor de zomertijd in zn algemeenheid.
Kijk als iemand meteen over roids begint te ijlen moet je het wel keihard duidelijk maken..
Maar hoe vaak zie je niet dat een jochie van 15 een foto plaatst en achter mekaar vernederd wordt door volwassenen gniffelend achter hun toetsenbord hopende op een paar lachers voor een goed gevoel..

ja, maar is dat niet bij elk onderwerp op internet...
tis maar internet en kritiek doet geen pijn en et maakt je alleen maar harder en oplettender.
ik heb in et bgin ook alleen maar reacties als: ETEN TOT JE KOTST EN DAN DAT WEER OPETEN! en WOW DAT IS ONGEZOND DUN!
maar dat heeft mij alleen maar gemotiveerd ;)
als je die harde opmerkingen niet eens aan kan, ben je et ook niet waard om ijzer te tillen voor een stoer uiterlijk.

Verantwoording afleggen aan kloontjes. Moet niet gekker worden. Ik zet het er effe bij mocht het je ontgaan zijn.

Dikke mensen zijn verzadigd vet. Als je geen torned legs hebt met dwarsstrepen en aders en 66 cm moet je gewoon je bek houden.

Met een fysiek intimideer je niet, met een stiletto doe je dat. Nu slot erop en terug de kooi in.

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

• Topic Starter Topic Starter
Verantwoording afleggen aan kloontjes. Moet niet gekker worden. Ik zet het er effe bij mocht het je ontgaan zijn.

Dikke mensen zijn verzadigd vet. Als je geen torned legs hebt met dwarsstrepen en aders en 66 cm moet je gewoon je bek houden.

Met een fysiek intimideer je niet, met een stiletto doe je dat. Nu slot erop en terug de kooi in.

En mocht het jou niet ontgaan zijn, met je "Dikke mensen zijn verzadigd vet", je bent respect- en gevoelloos. Sommige mensen zijn dik door bv een bepaalde aandoening zoals suikerziekte. Zeg maar eens tegen hun dat ze verzadigd vet zijn terwijl ze er niks aan kunnen doen.

Oke dan heb ik ook iets voor jou paulus de bos kabouter, ga ik ook ff respecloos tegen jou doen: je denkt dat je met je ecto lichaampje groot en gespierd bent, maar dat is alleen maar schijn, omdat je droog bent! Zo mooi vind ik je bouw niet. Je bent gewoon een treknek met slasaus benen!

En mocht het jou niet ontgaan zijn, met je "Dikke mensen zijn verzadigd vet", je bent respect- en gevoelloos. Sommige mensen zijn dik door bv een bepaalde aandoening zoals suikerziekte. Zeg maar eens tegen hun dat ze verzadigd vet zijn terwijl ze er niks aan kunnen doen.

Oke dan heb ik ook iets voor jou paulus de bos kabouter, ga ik ook ff respecloos tegen jou doen: je denkt dat je met je ecto lichaampje groot en gespierd bent, maar dat is alleen maar schijn, omdat je droog bent! Zo mooi vind ik je bouw niet. Je bent gewoon een treknek met slasaus benen!

Mensen krijgen suikerziekte doordat ze te dik zijn... het aantal genetisch obesen met een échte aandoening is behoorlijk klein hoor.

Terug
Naar boven