Fitness Seller

Waar komen Jullie vandaan? Welke Sportschool trainen Jullie?

eindhoven
olympia

woon in Bennekom,
en train thuis:)

valkeburg zh
train thuis

soms energiek, nu niet meer omdat me broer weg is.
soms steijn in voorschoten, meer gewoon voor de lol met me vrienden even mee.

Den Helder

Bodyfit

Groningen - Achmea Health center

Ik schaam me er diep voor:p, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel te klagen.
Ben van plan eind van de zomer te verhuizen naar een echte gym.

Het personeel is daar nog niet zo erg trouwens, de bejaarde, zwemmende kids en gebrek aan bepaald apparatuur wel :mad: (Squatrack!)

Vroeger hadden we Shapri

Fitness Centrum Butzelaar in Emmeloord! Begeleiding is top, dumbbells tot 60 kg en zelfs 2 squatrackken! Alleen zo jammer dat ze vetpercentage meten met een weegschaal..:(

Heerenveen, bij FidNuz. en ja, dat klinkt inderdaad als ene marrokanen verzamelplek:P

Amsterdam, Clein's gym.

Enschede
in mijn pa's garage :P

momenteel 19th street gym te New York

Ik kom uit Eke (Oost-Vlaanderen) en train in Oxygen ;)

Nijmegen -> Universitair Sport Centrum

Gold's Gym - Nieuwegein

Groningen - Achmea Health center

Ik schaam me er diep voor:p, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel te klagen.
Ben van plan eind van de zomer te verhuizen naar een echte gym.

Het personeel is daar nog niet zo erg trouwens, de bejaarde, zwemmende kids en gebrek aan bepaald apparatuur wel :mad: (Squatrack!)

Ik sprak een keer iemand die daar werkte.Hij zei: '' het enige wat er aan het eind van de maand telt,dat zijn de euro's in de kassa'' .'' Er trainen hier veel ongemotiveerde mensen,die we veel achter de broek aan moeten zitten'' .

Best een heel commercieel bedrijf dus.

woon in Castricum, train in Alkmaar bij Dynamic Fit en in het weekend in Castricum bij BodyStyle Healthcenter maar ik ga als ik niet meer in Alkmaar zit naar Heemskerk (sportschool die van Randy Vogelzang was)

Terug
Naar boven