XXL Nutrition

Waar koop jij eieren en blikjes tonijn?

Lampekapje

Cool Novice
Waardering
1
Ik koop altijd die XL eieren van Albert Heijn. Zijn 10 stuks voor ik meen €1,74. Aangezien ze vrij snel op gaan vroeg ik me af of je eieren ergens anders goedkoper kan krijgen. En dan ook het liefst dezelfde maat?

Voor tonijn koop ik die blikjes 'tonijn in olie' van Deepblue bij AH. Van alle blikjes tonijn die ik tot nu toe gezien heb heeft die het meeste eiwit voor de prijs, namelijk 27,1gr per 100gr in een blikje met 130gr uitlekgewicht voor €0,89. Toch vraag ik me af of ik ze elders goedkoper kan krijgen. Waar haal jij je blikjes tonijn? En hoeveel gr eiwit zit er dan in (is ook leuk om te weten :) ) ?

Lijkt me sterk dat tonijn t goedkoopst is bij de Appie... Eerder bij de aldi of andere sloeberwinkels...

Eieren van de kinderboerderij!!
Scheelt echt in prijs.

Ik haal ze altijd bij AH als er een 3 halen 2 betalen actie is. Gewoon grote voorraad inslaan.

Koop de basis allemaal bij de Lidl, dus kipfilet/koolvis/eieren/biefstuk etc.

Ik haal eieren bij de boer. 24st voor EUR 2,30

eieren bij makro 20 euro voor 180 eieren,paardensteak 7 euro per kg en kip 6 euro per kg. Koop daar ook van die bussen gepasturiseerd eiwit maar ken de prijs niet van buiten. Koolvis koop ik bij Colruyt voor ong 3 euro per kg.

tonijn bij de liddl en eieren bij de boer, xl 24 eieren voor 2.10 tonijn dacht ik 79 ct.

d

eieren bij makro 20 euro voor 180 eieren,paardensteak 7 euro per kg en kip 6 euro per kg. Koop daar ook van die bussen gepasturiseerd eiwit maar ken de prijs niet van buiten. Koolvis koop ik bij Colruyt voor ong 3 euro per kg.

wtf is gepasturiseerd eiwit ? ???

M'n grootvader heeft kippen lopen dus ik haal daar altijd mijn eieren.

De rest koop ik bij de Lidl.

Scharreleieren bij de C1000
Tonijn bij de Lidl in Duitsland

Lol,, is dat gewoon in alle supermarkten te koop?

Lol,, is dat gewoon in alle supermarkten te koop?

Enkel bij makro dat ik weet, maar als je een goede bakker hebt wilt die het wel voor je meebestellen bij de groothandel. Smaakt wel niet zo goed als echte eieren maar wel een stuk makkelijker!

Eieren bij de Lidl. 1,09 per doosje van 10.

Aldi

Jumbo, was vandaag 4de in de rij, GRATIS boodschappen :p Daar kan geen lidl tegen op. Had net ook het karretje aardig vol

Tonijn bij de aldi, 200 gram voor 69 cent.
27,1 gram Eiwit.

Aldi zowel op water als op sojaolie 69cent.... koop altijd per doos 30 stuks 20,70.

Merk:Ocean Steamer.
Winkel : ALDI

Tonijn op sojaolie 200gram (uitlekgewicht 150gram)

Per 100gram:
Energie: 794kj/189kcal
Eiwit: 27.1gr
Koolhydraten: 0
Vet: 9.0

Tonijn op water 200gram (uitlekgewicht 150gram)

Per 100gram:
Energie: 527kj/124kcal
Eiwit:28,8gr
Koolhydraten: <0.1gr
Vet: 1.0gr

Ik heb thuis 8 kippen en tonijn vind ik niet te vreten.

Terug
Naar boven