Fitness Seller

Waar koop jij eieren en blikjes tonijn?

Enkel bij makro dat ik weet, maar als je een goede bakker hebt wilt die het wel voor je meebestellen bij de groothandel. Smaakt wel niet zo goed als echte eieren maar wel een stuk makkelijker!

Sow die bocht is echt niet weg te hakken man. Heb het ook eens een paar liter gekocht bij de Sligro. Pfff, man smaakloze troep zeg, doe mij maar een normaal eitje!

Ik vind dat eiwit van de Sligro best goed te eten. Gewoon bakken in de pan met wat peper, zout en kruiden en dan op de boterham. Kost 3,07 incl btw voor een liter, maar ze hebben ook 2 L verpakkingen en dan is het volgens mij nog net iets cheaper. Volgens de verpakking zijn er 30 eiwitten per kg (= 1 liter) in verwerkt en bevat het 10,52 g eiwit per 100 g.

Tonijn haal ik zelf ook vrijwel altijd bij de AH, deepblue op water. Laatst hadden ze John West op water in de aanbieding, 3 blikken halen 2 betalen ofzo dus toen heb ik er daar maar een aantal van ingeslagen.

Princes vond ik de lekkerste vroeger. De meest voordelige is denk ik van de Lidl

aldi ...

en me rijst beverwijk koop gelijk 50 kilo in :)

Enkel bij makro dat ik weet, maar als je een goede bakker hebt wilt die het wel voor je meebestellen bij de groothandel. Smaakt wel niet zo goed als echte eieren maar wel een stuk makkelijker!
Waar ga jij dan wel naar de Makro, bij ons heb ik er al achter zitten zoeken, maar vind het maar niet (Makro te Eke)!
Welke afdeling vind je ze ?

Waar ga jij dan wel naar de Makro, bij ons heb ik er al achter zitten zoeken, maar vind het maar niet (Makro te Eke)!
Welke afdeling vind je ze ?

In Machelelen staat het bij de boter enz, anders moet je het is vragen in Eke is van het merk cocovit. En anders moet je het is vragen aan je bakker die willen het meestal wel mee bestellen voor je.

De moeder van mijn vriendin heeft kippen lopen, en de rest haal ik bij de boer (18 cent per ei voor zeer grote eieren).
Tonijn lust ik niet.

zelf koop ik alleen tonijn, bij de aldi
mijn moeder haalt overal en nergens eieren, maar das verder geen punt, als ze der maar zijn:D!

Terug
Naar boven