XXL Nutrition

Waar kopen jullie naalden?

Dankje, erg goede tips. Ik kies dan voor Daxtrio. Ik heb liever levering per post aan huis.

Ik neem aan dat ze geen compleet pakket verkopen als op 12 week injection cycle kit, maar dat ik los deze onderdelen op hun website moet vinden en in het winkelmandje doen?
  • Spuiten
  • Opzuignaalden
  • Injectienaalden
  • Alcoholswaps heb ik nog.
Gewoon 100 spuiten 100 naalden. Maak zelf geen onderscheid in maat met optrekken of injecteren

gewoon de apotheek, moeilijk doen ze niet hier in nl

Gewoon in de apotheek...
Als ze vragen waarom heb je ze nodig , krijgen ze als antwoord van mij , als ik bik de bakker een brood koop vragen ze ook niet wat ik er tussen ga leggen.
Krijg ze altijd mee... ook lege caps om zelf te vulle...

Je kan ze gewoon makkelijk overal op internet bestellen in nl en volgende dag in huis voor weinig. Zal per 100 naalden en spuiten miss rond de 20 eu kosten en bestel dan ook vaak alcohol doekjes erbij 100 stuks voor weinig

Net m'n bestelling van daxtrio binnen. Nouja, de helft.. Homo's zeggen gewoon niks en sturen me alleen 100 naalden op met de spuiten op nalevering, zonder me even op de hoogte te brengen. Professioneel zijn ze wel.

Daxtrio of farmaline. Heel soms de appo als ze op zijn om een dagje te overbruggen, maar is wel een stukje duurder.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee hoeveel alcohol doekjes zijn, maar ik koop altijd gewoon watjes en alcohol bij de drogist. Kost ook geen drol.

Ik wil dezen kopen, voor opzuigen en spuiten, vergelijkbaar met 12 week injection cycle kit:
BD Microlance 27G 0,4x19mm grijs injectienaalden
BD Microlance 30G 0,3x13mm geel injectienaalden

Maar 13mm zal nooit diep genoeg zijn om te injecteren?

Kan iemand mij links sturen wat zij gebruiken voor test-e van daxtrio, dan koop ik hetzelfde.

Bij voorbaat bedankt!
als je lean genoeg bent gaan ze diep genoeg gebruik ze zelf ook.. je moet ze alleen niet op een 5ml spuit zetten dan ben je 3 uur aan het drukken om de olie er door heen te krijgen.

Je hebt gelijk. Ik heb het fout. Ik dacht altijd dat ik 24 en 25g gebruikte, maar inderdaad 21 en 23g.

Subtotaal
BD Emerald injectiespuit 2ml + 0,7x30mm naald 1 € 14,46
Subtotaal € 11,95
Verzending € 7,87
BTW € 3,88
Totaal € 22,33
Verzendkosten tikken wel aan.

uhhhhh apotheek denk

Ken een dame werkt bij apotheek, u vraagt en zij draaien. Naalden en spuiten zijn zonder smoesjes te verkrijgen door heel Nederland. De apotheek medewerkers MOGEN NIET vragen waarvoor je het gebruikt in verband met privacy. Ik haal dus gewoon bij de apotheek als de 1 dicht is rijd ik gewoon door naar de ander, nooit geen probleem gehad!

Pas nog 20 naalden voor.... 1,50 euro? Kost geen kut, ook spuiten niet.

Kom zelf uit een andere stad daar al meer dan 3 apothekers zooi gehaald, stad waar ik nu woon ook 3/4 verschillende zelfs op zaterdag !

Ken een dame werkt bij apotheek, u vraagt en zij draaien. Naalden en spuiten zijn zonder smoesjes te verkrijgen door heel Nederland, de apotheek medewerkers MOGEN NIET vragen waarvoor je het gebruikt verband met privacy. Ik haal bij apotheek als de 1 dicht is rijd ik gewoon naar de ander nooit geen probleem gehad.

Pas nog 20 naalden voor.... 1,50 euro? Kost geen kut, ook spuiten niet.

Kom zelf uit een andere stad daar al meer dan 3 apothekers zooi gehaald, stad waar ik nu woon ook 3/4 verschillende zelfs op zaterdag !
Neem aan dat ze gewoon mogen wijgeren om het aan je te verkopen toch? Dat ze t niet mogen vragen ivm privacy oke, kan ik me in vinden.

Neem aan dat ze gewoon mogen wijgeren om het aan je te verkopen toch? Dat ze t niet mogen vragen ivm privacy oke, kan ik me in vinden.

Liever verkopen ze ze niet los in verband met gebruik van drugs. Weigeren zal ik na moeten vragen maar lijkt me sterk.

Ook meerdere mensen die dit in mijn omgeving doen. Iedereen sturen we gewoon naar de apotheek, nog niemand gehoord over weigering van verkoop.

Terug
Naar boven