Fitness Seller

Waar kopen jullie naalden?

Kan je in de hele kuit zetten of moet je nog uitkijken?

Ik zet altijd in de buitenkant. dus als je de kuit in 4 deelt van achteraanzicht het onderste deel aan de rechterzijde.
binnenzijde heb ik ooit geporbeerd maar dat was een stuk gevoeliger (veel pip).
Buitenzijde nooit last van

• Like
Waarderingen: Boca
In België hangt het ook af van apotheek tot apotheek

Ik heb al verschillende apotheken gedaan doorheen de jaren en nooit werd met iets gevraagd.
Onlangs naar een apotheek gegaan in Brussel waar ik nog nooit geweest was en ik vroeg er 10.
De man had er maar een 5 tal en ik vroeg of ik er kon bestellen en wanneer ze binnen kwamen.
Ja zei hij, morgen zijn ze er.
Toen ik vroeg hoeveel ik kon bestellen antwoordde hij doodleuk 'hoeveel moet je er hebben? zeg maar'...

Dus ja, het gaat telkens heel vlot. ik denk als je een apotheker binnen gaat die moeilijk doet je eerder een
uitzondering tegen het lijf loopt...Althans naar mijn ervaring toch...

.

Laatst bewerkt:
Ik heb al verschillende apotheken gedaan doorheen de jaren en nooit werd met iets gevraagd.
Onlangs naar een apotheek gegaan in Brussel waar ik nog nooit geweest was en ik vroeg er 10.
De man had er maar een 5 tal en ik vroeg of ik er kon bestellen en wanneer ze binnen kwamen.
Ja zei hij, morgen zijn ze er.
Toen ik vroeg hoeveel ik kon bestellen antwoordde hij doodleuk 'hoeveel moet je er hebben? zeg maar'...

Dus ja, het gaat telkens heel vlot. ik denk als je een apotheker binnen gaat die moeilijk doet je eerder een
uitzondering tegen het lijf loopt...Althans naar mijn ervaring toch...
België idd,.. in NL is "meekrijgen" eerder de uitzondering vrees ik :D
Bestel ze zelf makkelijk en rap op Farmaline.

Ben er 3 binnen geweest en maar één ervan gaf ze zonder problemen mee. Een ervan wou ze niet meegeven en de andere vroeg uiteindelijk zoveel geld dat ik het niet gedaan heb (50 spuiten + 50 optreknaalden + 50 injectienaalden was bijna €90).

serieus???
een spuit van 5ml MET groene naald betaal ik hier €0.25
naalden apart weet ik niet uit mijn hoofd maar is spotgoedkoop

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven