Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

De ROM van sommige mensen blijft echt lachwekkend.

En maar meer kilo's tillen en die ROM wordt elk setje steeds kleiner:D

Statisch bankdrukken is ook een oefening, of statische squat :p

De ROM van sommige mensen blijft echt lachwekkend.

En maar meer kilo's tillen en die ROM wordt elk setje steeds kleiner:D

De "ROM" verschilt toch per persoon, per training(schema), achterliggende gedachte?
Sommige PRO Bodybuildes doen NOOIT een volledige ROM...

WIE bepaald wat wel of niet goed is?

Om een kerel bij ons de sport school die al aan het kuren was voordat hij begon met trainen. Waarom? Geen flauw idee? En dan gaat hij mij ook nog vragen waarom ik mijn armen , borst , schouders en rug in een training doe? Ooit gehoord van UP en LB:o " dat schemah wat ju hebt is eucht slecht , daarop kun je helemal niet breetttt worden" . :p

De "ROM" verschilt toch per persoon, per training(schema), achterliggende gedachte?
Sommige PRO Bodybuildes doen NOOIT een volledige ROM...

WIE bepaald wat wel of niet goed is?

Weet jij ook iets anders wat PRO bodybuilders NOOIT doen?

Zichzelf niet inspuiten met duizenden euro's aan steroids

Om een kerel bij ons de sport school die al aan het kuren was voordat hij begon met trainen. Waarom? Geen flauw idee? En dan gaat hij mij ook nog vragen waarom ik mijn armen , borst , schouders en rug in een training doe? Ooit gehoord van UP en LB:o " dat schemah wat ju hebt is eucht slecht , daarop kun je helemal niet breetttt worden" . :p

Kon je ook horen hoe hij breed spelde toen hij het uitsprak?

Weet jij ook iets anders wat PRO bodybuilders NOOIT doen?

Zichzelf niet inspuiten met duizenden euro's aan steroids

Nooit niet nee ;)

paar ectos die 80kg gingen quarter reppen op de bench :roflol:

Oh yes vandaag weer twee ecto's met knikkende knieën, smaller dan schouder breedte quarter squats zien doen.

En maar gewicht erop blijven gooien hé :o 40kg.. 60kg.. 80kg...

Echt knap dat die jongetjes hun enkel niet hadden gebroken :roflol:

Mensen die met zo'n fitness schema papiertje rondlopen en deze klakkeloos volgen.

Oh yes vandaag weer twee ecto's met knikkende knieën, smaller dan schouder breedte quarter squats zien doen.

En maar gewicht erop blijven gooien hé :o 40kg.. 60kg.. 80kg...

Echt knap dat die jongetjes hun enkel niet hadden gebroken :roflol:

Heerlijk zoiets, en als je er dan wat over zegt weten ze het beter

verkapte 'kijk mij mijn training uit mijn hoofd doen' post

Nee want ik doe het ook niet uit mn hoofd. Heb een vreselijk slecht geheugen, dus is geen goed plan.
Gaat me om het fitness papiertje (wat meer een soort grote flyer is).
Vind het er gewoon grappig uitzien.

Hoe kan je dat nu NIET onhouden? Het is je training? Net als je voedig ben je er toch gewoon de hele dag mee bezig ook? dafuq

Hoe kan je dat nu NIET onhouden? Het is je training? Net als je voedig ben je er toch gewoon de hele dag mee bezig ook? dafuq

Ik heb een slecht geheugen zeg ik net. Zoiets zeg je toch ook niet tegen iemand die slechthorend is; Hoe kun je dat nou NIET horen?
Ongeveer hetzelfde, ik heb serieus een slecht geheugen. Heb alles in mijn telefoon staan; óók mijn voeding.
Dit heeft gewoon tijd nodig. Laatste tijd onthoud ik compound opzich wel, maar de gewichten van vorige keer bijvoorbeeld niet. Assistance verschilt elke training dus zet ik ook in mijn telefoon.

Geloof me, zo vergeetachtig zijn is niet leuk :(

Heerlijk zoiets, en als je er dan wat over zegt weten ze het beter

Ik geef altijd tips aan zielige Aziaten of mensen die ik gains gun zoals vandaag bijvoorbeeld..

Roterende schouders voor shrugs.. Hij volgde het op uiteindelijk <3.

Verder mogen ze van mij lekker blessures krijgen, scheelt mij weer ruimte in de gym.

Ik kijk ook altijd even of ik alles gehad heb (paranoide) :( Maar ik verander mijn schema ook om de 4 weken :P

Nee want ik doe het ook niet uit mn hoofd. Heb een vreselijk slecht geheugen, dus is geen goed plan.
Gaat me om het fitness papiertje (wat meer een soort grote flyer is).
Vind het er gewoon grappig uitzien.

Jij had toch maar 3 oefeningen op één dag ofzo? Het schemaatje dat ik van jou gezien had bestond uit squats op elke dag, en afwisselend DL, OHP, BOR en bench erbij?

Jij had toch maar 3 oefeningen op één dag ofzo? Het schemaatje dat ik van jou gezien had bestond uit squats op elke dag, en afwisselend DL, OHP, BOR en bench erbij?

6 oefeningen. 3 compound van Starting Strength (kan ik wel onthouden in de gym, alleen moet van tevoren even kijken of het wel klopt dat ik nu workout A moet hebben of workout B) en 3 assistance..laatst was ik het vergeten op mijn telefoon te zetten, dus heb maar wat gedaan van wat ik nog zou weten..
Ik heb nu ipv squats de leg press (over tijdje weer squats) en dan afwisselend bench en deadlift met military press en bor inderdaad.

Lijkt heel simpel alles te onthouden, maar aangezien ik ook het gewicht wil onthouden (weten wat ik wil halen enzo) is het toch teveel voor mij om te moeten onthouden.

Klinkt erg stom..mja :(

6 oefeningen. 3 compound van Starting Strength (kan ik wel onthouden in de gym, alleen moet van tevoren even kijken of het wel klopt dat ik nu workout A moet hebben of workout B) en 3 assistance..laatst was ik het vergeten op mijn telefoon te zetten, dus heb maar wat gedaan van wat ik nog zou weten..
Ik heb nu ipv squats de leg press (over tijdje weer squats) en dan afwisselend bench en deadlift met military press en bor inderdaad.

Lijkt heel simpel alles te onthouden, maar aangezien ik ook het gewicht wil onthouden (weten wat ik wil halen enzo) is het toch teveel voor mij om te moeten onthouden.

Klinkt erg stom..mja :(

Het gewicht onthouden snap ik nog wel dat je daar een geheugensteuntje voor wilt gebruiken. Zit vaak ook te twijfelen hoe ver ik nou was en dan pak ik maar iets in de "goede richting". Overzichtje is dan wel handig :)

Terug
Naar boven