Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dude die met van die handschoentjes aan buikspieroefeningen ging doen :')

Zijn eerste (en tweede, etc.) , wat ik ook al behoorlijk apart vond ;)

Herro! Why u raugh at my peopre?? It is not vely kind! I will not sell u anymole flied lice!!

Abba+_34c2be9a617aa3d91f3006ba0c2710aa.jpg

Een jongen ging vandaag even kijken wat zijn 1 RM is op de chest fly machine. -.-

mensen die mij proberen te imponeren in de sportschool terwijl ze zelf nog niet eens zo groot zijn.
oke ik ben dan ook wel klein, maar zolang je zelf niet flink buff bent doe je maar gewoon normaal

2 gastjes die voor het eerst een dumbbell van 8 kg oppakken en daarmee side raise doen.

Ging niet goed :')

En zo nog aantal andere oefeningen.

Toen ik vroeg hoeveel setjes ze nog moesten kon ik de dumbbells gelijk overnemen. Wel jammer..maar kan er wel om lachen omdat ze het toch proberen :p

Daarna strikte side raises gedaan om het extra pijnlijk te maken?

Die ene gast van dbb die bij zelfde gym traint

Laten we het houden bij iedere niet belg/nederlander

Apart. Genoeg Nederlanders in de gym die naar zweet stinken. Daarentegen kom ik juist vaker Nederlandse allochtonen tegen die verzorgder zijn dan menig Nederlander. (luxe luchtjes en kleding bijv)

Apart. Genoeg Nederlanders in de gym die naar zweet stinken. Daarentegen kom ik juist vaker Nederlandse allochtonen tegen die verzorgder zijn dan menig Nederlander. (luxe luchtjes en kleding bijv)

Ja naar zweet, maar buitenlanders hebben vaak een authentieke geur die ze kenmerkt. Als je je ogen dicht zou hebben en zou ruiken zou je bij wijze van spreke kunnen ruiken welke nationaliteit degene voor je heeft.

Terug
Naar boven