XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Met ''Homies'' of YMBYC ofzo? :roflol:

Echt kansloos

Fitness waar ik train is een oude autogarage, die garagedeur is nou niet bepaald isolerend.. Als die gier de verwarming niet aanzet is het daar ook gewoon koud. Kan me in de winter een muts nog best voorstellen helaas :(

We hebben 1 sqautrek bij ons, gaan mensen erin biceps curls doen met de olympische baar, met zoveel gewicht dat ze elke keer door hun benen moeten zakken om het gewicht vervolgens omhoog te gooien en dan nog eens goed met die onderrug gooien.

Pak dan een ****ing EZ bar en sta eens stil.

Is hij klaar, gaat weer iemand anders OHP doen erin, en ik wil gewoon squatten :mad:

Squatten in de squat rack is zo passé!

We hebben 1 sqautrek bij ons, gaan mensen erin biceps curls doen met de olympische baar, met zoveel gewicht dat ze elke keer door hun benen moeten zakken om het gewicht vervolgens omhoog te gooien en dan nog eens goed met die onderrug gooien.

Pak dan een ****ing EZ bar en sta eens stil.

Is hij klaar, gaat weer iemand anders OHP doen erin, en ik wil gewoon squatten :mad:

olympic bar = meer gains

Ik deed pas nog bovenborst in het squatrek.
Bankje er in en gaan want de smith was weer bezet.

Ik doe ook voorkant schouders, achterkant schouders, bicep curl, uprowing, allemaal in het squatrek.
Lekkerste vind ik dat ik niet hoef te bukken om de bar neer te leggen.
Ben gek op het squatrek.

Ik doe ook voorkant schouders, achterkant schouders, bicep curl, uprowing, allemaal in het squatrek.
Ben gek op het squatrek.
Ik overnacht soms ook gewoon in het squatrek, word ik wakker doe ik direct even wat bicep curls..

Ik gebruik het squatrek altijd als kapotstok voor mn handdoek, dan kan ik lekker veilig squatten in de smith

sommige mensen hebben een boven- en onderkant borst. El hombré heeft gewoon een bovenborst

Lekkerste vind ik dat ik niet hoef te squatten om de bar neer te leggen.
Ben gek op het bukken.

fixed

Ik gebruik het squatrek altijd als kapotstok voor mn handdoek, dan kan ik lekker veilig squatten in de smith

Is dat zo?

Ben gek op het squatrek.

Ik doe zelfs dumbell curls in het squatrek

Hier was serieus laatst iemand aan het deadliften in het squatrack. De spotters eraf gehaald hupsakee.

Terug
Naar boven