AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Srsly el hommel? Rug en benen bij elkaar? De twee grootste spiergroepen in je lichaam bij elkaar :roflol:
En dan heb je zeker nog een aparte arm dag ofniej?

Ey goos
Hoe is ie goos?
SRS rug en benen of borst en rug, Je weet toch goos, ik ben loco goos.
Aparte armen dag alleen als kracht over moet houden voor trippie naar doublet.

Jwt, I'm about that life.

• Like
Waarderingen: mat
Ey pas op man dat mag niet van hem!!!

Jwt toch :D
Jawel, moet je het lekker zelf weten. Ik daarentegen moet er niet aan denken om deadlifts en squats op dezelfde dag te doen.
En nogmaals: het zijn de twee grootste spiergroepen in je lichaam :rolleyes:
Hoe ziet je split er uit?

Jawel, moet je het lekker zelf weten. Ik daarentegen moet er niet aan denken om deadlifts en squats op dezelfde dag te doen.
En nogmaals: het zijn de twee grootste spiergroepen in je lichaam :rolleyes:
Hoe ziet je split er uit?

Ik denk dat jij veel zwaarder traint als ik goos.
Dus moet jij er logischerwijs niet aan denken om die twee op een dag te doen.
Ik daartegen train superlicht,recreatief met pussyweights voor mijn ontspanning.
Mijn max bench op een uitzonderlijk goede dag dat de sterren juist staan is maar 2x8x90 en een misschien net keertje of twee 100 maar ik bench soms ook heel rustig en langzaam met 4x10x60 kg.
Ik deed
3x8 wide gripp pull ups om op te warmen.
lat pull down 4x8x 60 kg
latt pull achter 4x8x50.
lat pull small binnehandse grip 3x 8x 65 kg met stang en 3x8x65 met triangel.
rows 4x 8x60.
bent over rows 4x8x50

Lunges 4x 8 per been met in elke hand een dumbbell van 20 en tussen de setjes door squaten zonder gewicht.
Leg extension 4x20x80kg.
leg curl 4x20x 50kg.
squat 2x8x60, 2x8x80.
Deadlift met 50kg.

Me voet heb er ooit een keer bijna afgelegen en scheen en enkel zijn nooit meer echt goed geworden, ik heb ook meer dan een cm beenlengte verschil wat snel voor rug blessure zorgt bij squats, deadlift enz.

Ik wissel trouwens af, soms doe ik Borst en rug op dezelfde dag en een ander keer Borst en biceps.triceps of andere keer Rug en Schouders.

Split?? Ik ben geen Jean Claude Van Damme, High kick haal ik wel maar split kan ik niet.

Laatst bewerkt:
Viel laatst iemand op de loopband, snel opkijken dat meisje of niemand gezien had. liet ze der handoek en drinken staan liep ze snel weg en nooit meer terug gezien haha :p

Dus je verklaart mensen die full body trainen gek?
De volume die je draait bij full body is veel lager. Als je 1x in de week een spiergroep trained moet je all out gaan, das niet de bedoeling bij een fullbody want dan herstel je niet snel genoeg voor de volgende training.
All out gaan op squats betekend dat je deadlift gaat lijden en andersom geldt hetzelfde.

Althans dat is mijn ervaring.

De volume die je draait bij full body is veel lager. Als je 1x in de week een spiergroep trained moet je all out gaan, das niet de bedoeling bij een fullbody want dan herstel je niet snel genoeg voor de volgende training.
All out gaan op squats betekend dat je deadlift gaat lijden en andersom geldt hetzelfde.

Wat is deze?

@Koef
Eigenlijk..
Heb ik rug + benen bij elkaar gezet omdat ik heb gemerkt dat wanneer ik me rug train, ik vaak me armen nodig heb, als ik dan me armen ga trainen zijn ze al moe van de rug oefening. Daarom vind ik de combinatie rug+biceps of rug+triceps minder geschikt. Bij de combinatie rug + benen kan ik de twee spiergroepen optimaal trainen.
De oefeningen bij woensdag zijn wel een beetje weinig, dat is simpelweg omdat ik niet veel oefeningen voor mijn rug ken. Daarvoor heb ik natuurlijk deze post gemaakt.
Dus voor de duidelijkheid ik vind mijn rug en benen net zo belangrijk als mijn borst en biceps.

Deadlift is wel fijne oefening, als ik bij benen training nog energie over heb doe ik altijd nog wat deadlifts er achter aan. Goede pomp in benen dan

Ligt eraan wat je onder all out verstaat maar deadlift na squats gaan prima als je genoeg rust tussen neemt.(3 minuten ofso) Doe zelf 5x5 squats en daarna 1x5 deadlift, tis wel zweten

:roflol: lekker recent el hommel. Als je die detective skills van je beter gebruikt kom je erachter dat ik een upper lower split doe waarin ik squats op de eerste lower body dag doe en deadlifts op de tweede.

Hehehe toch vroeg je er toen over goos en je had je armen nodig en zo :roflol:

Hehehe toch vroeg je er toen over goos en je had je armen nodig en zo :roflol:
Had je ff verder moet lezen goos:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/commentaar-op-mijn-schema-173383/#post3012643

Dat zou wel kunnen, dan dus zondag benen of rug.
:cool:

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Wat was ik al wijs op 17 jarige leeftijd :)

Terug
Naar boven