Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

kipping pull ups is van crosfit. maar dan ook nog op een machine dat gewicht je meehelpt slaat nergens op

Waarom slaat dat nergens op? Niet iedereen kan zich makkelijk optrekken he..

nope! daar moet je eerst minimaal 10 a 20 strict pull-ups zelf kunnen en ga je kipping nooit assisten.
(en overigens worden die kippings sowieso bijna niet getraind...om obvious reasons)

Okee, ik wist niet eens wat het was, keek op youtube en zag meerdere crossfit filmpjes erbij staan :roflol: vandaar.

klopt...maar als je geen strict pull-up kan maken is kipping natuurlijk nonsens, buiten dat het een enorme aanslag op je gewrichten is. Reden waarom ze het op wedstridjen doen is snelheid, maar ook daar zijn de meningen over verdeelt.

Dus assisted kipping is imo ook niet zo slim, ga dan de assisted pull-up doen, of negatives.

klopt. maar als je je niet kan optrekken doe je assisted.
je gaat niet en assisted en kipping doen

klopt...maar als je geen strict pull-up kan maken is kipping natuurlijk nonsens, buiten dat het een enorme aanslag op je gewrichten is. Reden waarom ze het op wedstridjen doen is snelheid, maar ook daar zijn de meningen over verdeelt.

Dus assisted kipping is imo ook niet zo slim, ga dan de assisted pull-up doen, of negatives.

Is dit hetgeen wat jullie bedoelen?

http://www.youtube.com/watch?v=Xi8q6q86OXM

Zo te zien doen meerdere mensen het.

Oh zo ja nu snap ik het

Als moeders haar kids mee nemen. (< 7 jr)

Hahaha was vandaag man op alle apperaten oefeningen aan het doen met de beentjes over elkaar heen en beter om zich heen kijkent haaha

Gister iemand die zat te klungelen met de pull-over tot hij zelf begon te lachen. Hem 'm dan wel geholpen :)

• Like
Waarderingen: mat
Van die ectos die over anderen gaan roddelen dat ze niet goed deadliften omdat ze hun benen gestrekt hielden. Ze keken me raar aan toen ik ze vertelde er de stiffed leg deadlift, en toen gingen ze dat even opzoeken op hun telefoon. Moest wel lachen toen ze daarna SLDL gingen doen

Van die ectos die over anderen gaan roddelen dat ze niet goed deadliften omdat ze hun benen gestrekt hielden. Ze keken me raar aan toen ik ze vertelde er de stiffed leg deadlift, en toen gingen ze dat even opzoeken op hun telefoon. Moest wel lachen toen ze daarna SLDL gingen doen

Ze leren tenminste? :p

Natuurlijk kijken ze je raar aan als je "stiffed leg deadlift" zegt.

Gisteren een paar superdudes die assisted kipping pull ups naast me deden .. gelukkig deed in strict supinated pull ups met een extra kettlebell tussen m'n benen ..

Iemand in de gym zei tegen een ander: Wow je armen zijn gegroeid, zit je aan de oats? Ik ga ook maar oats kopen.

.......

Terug
Naar boven