broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
kipping pull ups is van crosfit. maar dan ook nog op een machine dat gewicht je meehelpt slaat nergens op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kipping pull ups is van crosfit. maar dan ook nog op een machine dat gewicht je meehelpt slaat nergens op
nope! daar moet je eerst minimaal 10 a 20 strict pull-ups zelf kunnen en ga je kipping nooit assisten.
(en overigens worden die kippings sowieso bijna niet getraind...om obvious reasons)
vandaar.Waarom slaat dat nergens op? Niet iedereen kan zich makkelijk optrekken he..
klopt. maar als je je niet kan optrekken doe je assisted.
je gaat niet en assisted en kipping doen
klopt...maar als je geen strict pull-up kan maken is kipping natuurlijk nonsens, buiten dat het een enorme aanslag op je gewrichten is. Reden waarom ze het op wedstridjen doen is snelheid, maar ook daar zijn de meningen over verdeelt.
Dus assisted kipping is imo ook niet zo slim, ga dan de assisted pull-up doen, of negatives.
Hahaha was vandaag man op alle apperaten oefeningen aan het doen met de beentjes over elkaar heen en beter om zich heen kijkent haaha
Gister iemand die zat te klungelen met de pull-over tot hij zelf begon te lachen. Hem 'm dan wel geholpen![]()

Huh? Heb er blijkbaar over gekeken. Vanaf 3:30 is wel lekkeurHey mat check hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/waar-luister-naar-39047/index1150.html#post8394817
veel nieuwer kan niet

Van die ectos die over anderen gaan roddelen dat ze niet goed deadliften omdat ze hun benen gestrekt hielden. Ze keken me raar aan toen ik ze vertelde er de stiffed leg deadlift, en toen gingen ze dat even opzoeken op hun telefoon. Moest wel lachen toen ze daarna SLDL gingen doen

Iemand in de gym zei tegen een ander: Wow je armen zijn gegroeid, zit je aan de oats? Ik ga ook maar oats kopen.
.......