MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

En in het krachtgedeelte, zat een meisje met een kort shortje én een muts op. Een muts, seriously. Zelfs buiten is het te warm voor een muts, laat staan binnen tijdens het "sporten". Alles deed ze met de laagste gewichten: db curl met 1 kilo ??? 1 kilo? Da's minder dan haar literfles water (verpakking meegeteld!)! Nadien ging ze fietsen, moest het een echte fiets geweest zijn, ze zou omver vallen van traagheid.

(normaal ga ik niet zo kijken naar wat anderen doen en optillen, maar als je een muts ophebt IN DE FITNESS vraag je gewoon om aandacht)

Misschien had ze een muts op omdat ze kaal is geworden van de chemo?

Verder alles goed? :p
Beter sporten met een lang gezicht dan niet sporten toch.

Alles zéér goed, ik heb me ook niet geërgerd ofzo, ik moest er vooral om lachen en lachen is ook goed, toch ;) Soms doen mensen zo'n rare dingen, ik absoluut ook! Vorige week nog moest er eentje lachen met mij, toen ik weer constant met die db tegen mijn hoofd sloeg (db overhead extension en niet deftig doen) :D Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook belachelijke dingen doe, dus mag ik toch met een ander lachen ook :p

Oh, en ik denk niet dat ze kaal was, toen ze haar muts fatsoeneerde (die scheef viel bij buikspierdingen op't matje), dacht ik een funky kort kapsel te zien. Die muts was gewoon een fashion statement volgens mij. Misschien staat er in de Flair een heel artikel over mutsen in de gym, toch eens dat boekje gaan lezen...

Alles zéér goed, ik heb me ook niet geërgerd ofzo, ik moest er vooral om lachen en lachen is ook goed, toch ;) Soms doen mensen zo'n rare dingen, ik absoluut ook! Vorige week nog moest er eentje lachen met mij, toen ik weer constant met die db tegen mijn hoofd sloeg (db overhead extension en niet deftig doen) :D Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook belachelijke dingen doe, dus mag ik toch met een ander lachen ook :p

Haha oké. En inderdaad zoveel mogelijk lachen, hoef je ook geen buik meer te trainen!

Vandaag een jonge van een jaar of 16 die benen aan het trainen was in een sprijkerbroek en droeg ook nog eens een muts en handschoentjes :roflol:

Ik lach best vaak om de verkeerde uitvoering van oefeningen. En de instructeurs maar ouwehoeren met bekenden... Noem het leedvermaak.

Vandaag een wat oudere man die mee deed met het buikspierkwartier, hij kreunde bij elke herhaling/crunch/inspanning. En als ie dan mocht rusten, zei hij 'bohhhh pffff ohh'. Was gelukkig niet de enige die erom moest lachen :p

gisteren met peanut tijdens het kringspier kwartier hij moest ook kreunen 'boohh uhh auww' maja

moet nou eenmaal

Het was weer een topdagje vandaag! Toen ik binnen kwam, ging er net een meisje op de cardiofietsen zitten, met een héél lang gezicht. Ze had haar Flair bij die ze op dat scherm legde om zo te kunnen lezen. Drie kwartier later zat ze daar nog, met nog steeds een lang gezicht de Flair te lezen. Doe geen cardio als je het zo saai vindt?! Met die Flair vond ik ook wel grappig, maar bij nader inzien een goed idee: zo maak je die cardio misschien nog een béétje interessant (fin ja, met een Humo, de Flair zou na 10 minuten ook al uit zijn).

En in het krachtgedeelte, zat een meisje met een kort shortje én een muts op. Een muts, seriously. Zelfs buiten is het te warm voor een muts, laat staan binnen tijdens het "sporten". Alles deed ze met de laagste gewichten: db curl met 1 kilo ??? 1 kilo? Da's minder dan haar literfles water (verpakking meegeteld!)! Nadien ging ze fietsen, moest het een echte fiets geweest zijn, ze zou omver vallen van traagheid.

(normaal ga ik niet zo kijken naar wat anderen doen en optillen, maar als je een muts ophebt IN DE FITNESS vraag je gewoon om aandacht)

De overjaarse barbies waren er ook weer, nog steeds met assortie pakje / schoenen / handschoentjes (om met machines te trainen). Die ene heeft wel een oké figuur voor haar leeftijd (60+), de andere lijkt niet te beseffen dat ze haar sportkleding een paar maten te klein koopt - en ook iets te flashy om niet op te vallen (fluogroene vetrollen, rrrawrrr!).

wat

gisteren met peanut tijdens het kringspier kwartier hij moest ook kreunen 'boohh uhh auww' maja

moet nou eenmaal

Was peanut er gister? Helemaal niet gezien joh.

zal er wel overheen gekeken hebben

Gedraag je Austen, technisch gezien heb jij ook altijd jouw muts "aan" ;)

bohhhh pffff ohh

Waarom iets doen dat je helemaal niet leuk vindt? Ik ga ook geen uur op die home trainer zitten, 'k zou dan ook een lip tot op de grond hebben... Nah, dan liever buiten fietsen / lopen of elk kwartier wisselen van cardio ding. (nja, ik weet ook niet of ze dat lang gezicht had door die cardiofiets of door iets anders, natuurlijk)

Gedraag je Austen, technisch gezien heb jij ook altijd jouw muts "aan" ;)

Wat een mop!

Gisteren een dikkig meisje in de gym, praatjes dat ze zo goed bezig is, is aan het cutten etc etc.....kind zag er niet uit.Soms schaam ik me kapot dat ik uberhaupt dezelfde soort "sport" doe als dat soort flapdrollen.

Gister iemand zien squaten. Haalde volgens hem een PR met zijn 120kg, die hij welgeteld 10cm liet zakken en toen onder wat geschreeuw weer terug lag in het rek.

Terug
Naar boven