Het was weer een topdagje vandaag! Toen ik binnen kwam, ging er net een meisje op de cardiofietsen zitten, met een héél lang gezicht. Ze had haar Flair bij die ze op dat scherm legde om zo te kunnen lezen. Drie kwartier later zat ze daar nog, met nog steeds een lang gezicht de Flair te lezen.
Doe geen cardio als je het zo saai vindt?! Met die Flair vond ik ook wel grappig, maar bij nader inzien een goed idee: zo maak je die cardio misschien nog een béétje interessant (fin ja, met een Humo, de Flair zou na 10 minuten ook al uit zijn).
En in het krachtgedeelte, zat een meisje met een kort shortje én een muts op. Een muts, seriously. Zelfs buiten is het te warm voor een muts, laat staan binnen tijdens het "sporten". Alles deed ze met de laagste gewichten: db curl met 1 kilo

1 kilo? Da's minder dan haar literfles water (verpakking meegeteld!)! Nadien ging ze fietsen, moest het een echte fiets geweest zijn, ze zou omver vallen van traagheid.
(normaal ga ik niet zo kijken naar wat anderen doen en optillen, maar als je een muts ophebt IN DE FITNESS vraag je gewoon om aandacht)
De overjaarse barbies waren er ook weer, nog steeds met assortie pakje / schoenen / handschoentjes (om met machines te trainen). Die ene heeft wel een oké figuur voor haar leeftijd (60+), de andere lijkt niet te beseffen dat ze haar sportkleding een paar maten te klein koopt - en ook iets te flashy om niet op te vallen (fluogroene vetrollen, rrrawrrr!).