KingBubba86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
ik kijk netflix en zit op dbb tussen setjes in, vriendjes?
Netflix & Chill

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Telefoons (Whatsapp) veranderen rustmomentjes vaak in pauzes van een kwartier. Indien dat niet van toepassing is op jou, kunnen wij best vriendjes zijn hoor.
Indien het je rusttijd niet beïnvloed kunnen we zelfs hartsvrienden zijn.
rust wel 5+ minuten tijdens deadliften crew.
maar nee het beïnvloed mijn rusttijd niet nee.

Telefoons (Whatsapp) veranderen rustmomentjes vaak in pauzes van een kwartier. Indien dat niet van toepassing is op jou, kunnen wij best vriendjes zijn hoor.
Indien het je rusttijd niet beïnvloed kunnen we zelfs hartsvrienden zijn.
Wat doe jij dan tijdens je rustmomenten?
Even op je telefoon is ideaal, omdat je het nog steeds zelf in de hand hebt, in tegenstelling tot als je gaat ouwehoeren.

rust wel 5+ minuten tijdens deadliften crew.
maar nee het beïnvloed mijn rusttijd niet nee.
dan kun je ook even rustig tussendoor gaan fappen ja
Als een echte alphasperger patiënt 5 minuten hardface voor je uitstaren is inderdaad een nuttigere tijdsbesteding.
Ik neem de laatste tijd erg kort rust. Maximaal een minuut. In die minuut verander ik het gewicht en/of focus ik me op de volgende set. Soms maak ik een grapje tussendoor, maar daar heb ik vrijwel altijd direct spijt van..![]()

maximaal een minuut, wtf man.
ook bij squats en deadlifts?
Maar dan ben je toch echt een pipo die geen motivatie heeft. Ikzelf zit ook altijd ff tussendoor op internet en reps/weight invoeren, als ik niks ga doen dan pak ik m'n rust namelijk niet![]()
Mensen die je normaal alleen jasje dasje ziet je het helemaal nietvan verwacht en dan opeens in hun tanktop tricep touw staan te pompen
Doe ik ook maar wel zeker een minuut. Enkel bij de laatste set neem ik 2 minuten. Dan heb ik echt het gevoel dat mijn benen leeg zijn.maximaal een minuut, wtf man.
ook bij squats en deadlifts?
Telefoons (Whatsapp) veranderen rustmomentjes vaak in pauzes van een kwartier

5minuten?dan kun je ook even rustig tussendoor gaan fappen ja
ok, ik rust ook altijd ongelooflijk lang
Je hoort toch tussen elke set ff te poseren voor de spiegel![]()