knetttergek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms lijkt het meer dat mensen daar komen om hun games te spelen en te faceboeken/whatsappen en tussen het appen door even een setje doen, vervolgens houden ze met hun intensieve 5x5 geapp het squatrack 30 min bezet...

Werk momenteel in een sportschool en geloof me, je maakt de gekste dingen mee.

Ze doen er tenminste wat aan!moddervette vrouwen die +- 5km/u lopen op de loopband...
Ik denk dat de meeste na die 5km/u lopen evengoed nog naar de McDonalds gaan of andere troep naar binnen gooien.Ze doen er tenminste wat aan!
Ik heb meer moeite met vetkleppen die bij het meubilair van de McDonalds horen
moddervette vrouwen die +- 5km/u lopen op de loopband...
Ze doen er tenminste wat aan!
Ik heb meer moeite met vetkleppen die bij het meubilair van de McDonalds horen
Ja vast. En jij steekt zeker je vinger in je keel na iedere maaltijden, aangezien je maar 68kg weegt?Ik denk dat de meeste na die 5km/u lopen evengoed nog naar de McDonalds gaan of andere troep naar binnen gooien.
Dat ook idd. En ze moeten toch ergens beginnenImpact op je gewrichten is ...??x zoveel als je lichaamsgewicht. Dus best wel handig als je moddervet bent niet te gaan hardlopen lijkt mij.
Soms lijkt het meer dat mensen daar komen om hun games te spelen en te faceboeken/whatsappen en tussen het appen door even een setje doen, vervolgens houden ze met hun intensieve 5x5 geapp het squatrack 30 min bezet...

dit, ik heb er ook altijd moeite mee als ik naar de McDonalds ga en zie daar allemaal van die vette zeekoeien zitten. verpest dan bijna mijn eetlust

Nou ik kom van de 64 kilo , zit nu op 69 half in 6 weken ongeveer zonder vette troep te eten dus ja wie doet het dan zo slecht.Ja vast. En jij steekt zeker je vinger in je keel na iedere maaltijden, aangezien je maar 68kg weegt?
Dan heb jij sowieso niets bij de cardio te zoeken, dus wat doe je moeilijk. Wees blij dat die mensen er wat aan probeer te doen.