Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

moddervette vrouwen die +- 5km/u lopen op de loopband...

Soms lijkt het meer dat mensen daar komen om hun games te spelen en te faceboeken/whatsappen en tussen het appen door even een setje doen, vervolgens houden ze met hun intensieve 5x5 geapp het squatrack 30 min bezet...

• Like
Waarderingen: Mv91
Soms lijkt het meer dat mensen daar komen om hun games te spelen en te faceboeken/whatsappen en tussen het appen door even een setje doen, vervolgens houden ze met hun intensieve 5x5 geapp het squatrack 30 min bezet...

vervolgens squat ik dan wel 2x zoveel als jij :)

Werk momenteel in een sportschool en geloof me, je maakt de gekste dingen mee.

Van die jongens die denken dat ze heel wat zijn.
Al sjokkend met halve sokken gapend kauwgom kauwend door de sportschool lopen.

Sommige die heel druk 2-3 oefeningen achter elkaar doen,toevallig zie ik ze nooit benen trainen

Ik denk dat de meeste na die 5km/u lopen evengoed nog naar de McDonalds gaan of andere troep naar binnen gooien.
Ja vast. En jij steekt zeker je vinger in je keel na iedere maaltijden, aangezien je maar 68kg weegt?
Dan heb jij sowieso niets bij de cardio te zoeken, dus wat doe je moeilijk. Wees blij dat die mensen er wat aan probeer te doen.

Heel goed dat ze naar de sportschool gaan en vooral durven, veel vinden het eng omdat ze er zo uit zien. Liever een 100kg vrouw die er iets aan doet dan 1 die zit te klagen en niks er aan doet

Lol ik hou het squatrek wel eens 1 uur bezet, maar ik app tussen setjes door en niet andersom :p

Paar dagen geleden was ik in de gym, en zo'n gast naast mij dacht dat ie heel wat was, lekker kauwgom kauwen hard op schreeuwen. Het was echt skelet maar was wel op gear. Opeens die gast laat een fking harde boer iedereen naar die vent kijken. Ze moeten mensen zoals hij de gym uitgooien. En ook van die mensen die altijd met hun vrienden bezig zijn in de gym, irriteer ik me ook aan.

30 min?

korte sessie dan.

Ja vast. En jij steekt zeker je vinger in je keel na iedere maaltijden, aangezien je maar 68kg weegt?
Dan heb jij sowieso niets bij de cardio te zoeken, dus wat doe je moeilijk. Wees blij dat die mensen er wat aan probeer te doen.
Nou ik kom van de 64 kilo , zit nu op 69 half in 6 weken ongeveer zonder vette troep te eten dus ja wie doet het dan zo slecht.

Terug
Naar boven