XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ander ding buiten de sportschool. Werd je nou door iemand in je sportschool op reddit gegooid en gevraagd of jij en je broertje natty waren? Zag het op je Insta voorbij komen.. Sommige mensen hebben geen leven...
Ja man. Was gewoon een heel topic voor aangemaakt :D
Maar heb wel eens wat raarders meegemaakt.
Had een foto door google image search gehaald omdat ik comments van gays kreeg op een foto.
Nou bleek die foto gepost te zijn op een gay site met als tekst erbij: "young hunky flexer shows his biceps"
Vieze was dat je kon zien wat voor mensen het gedeeld hadden. De profielfoto's van die gasten:angstig:
 
Ik verbaas me wel over wat ik nu allemaal lees; hoe kunnen jullie boos worden op mensen/beginners die niks bereikt hebben binnen de sport? Ik snap dat echt niet. Ik probeer iedere training iemand te helpen/begeleiden, of die persoon slecht over me denkt interesseert me niet.

Al geef ik wel eerlijk toe dat iemand met veel accomplishments binnen de sport, wel wat meer met mij zou doen.
Het is niet boos. Maar het is gewoon ongeloof hoe achterlijk en hypocriet sommige mensen zijn. Ik help en begeleid ook zat mensen, maar mensen die zulke onzin uitkramen begin ik niet aan. Als je van jouw probleem mijn probleem probeert te maken( onzekerheid reflecteren), waarom zou ik je nog helpen. Iemand die gewoon eerlijk is naar zichzelf help ik gewoon!
 
Ja man. Was gewoon een heel topic voor aangemaakt :D
Maar heb wel eens wat raarders meegemaakt.
Had een foto door google image search gehaald omdat ik comments van gays kreeg op een foto.
Nou bleek die foto gepost te zijn op een gay site met als tekst erbij: "young hunky flexer shows his biceps"
Vieze was dat je kon zien wat voor mensen het gedeeld hadden. De profielfoto's van die gasten:angstig:
Met dat haar vroeg je er ook wel een beetje om.
 
Laat ze dan maar lekker in hun eigen sop gaar koken en hun rug verkloten met deadlifts.

Meh, ik zou me dan toch verantwoordelijk/kut voelen als ik dat had kunnen voorkomen met wat simpele tips. Om die reden zou ik een kinderachtig persoon toch helpen.

Het limiet bij mij zit 'm meer bij daadwerkelijk immorele/slechte mensen (daar zijn er gelukkig vrij weinig van), geen kinderachtige kleuters.
 
Kerel was aan het dansen in het squat rack. Ik dacht fuck it ik wil mijn OHP doen (kan niet anders dan in het squat rack want ze hebben hier geen power cages). Zegt ie "he ik ben nog bezig".
Ik vraag "wat doe je dan?".
Hij denkt 5 seconden na en antwoordt "voor schouders."
Neemt ie de bar, doet 1 shrug(bar + 2x5kg), roept zen maat om te filmen en doet hij 5 upright rows en danst weg.
 
Ik moest wel lachen om een gozert die met piloten zonnebril (ja srs), driekwart broek en camo hemd aan het trainen was.
 
Mooiste blijven toch deze:
-Je kunt naar mijn mening beter een Pre Workout voor de training pakken zodat je flink werk kunt verzetten. Daarna en tot je weer gaat trainen vooral veel eiwitten nuttigen voor een goed herstel. (Shakes, magere kwark, kalkoenfilet)

-Grote troep. Heel veel suikers. Gewoon een dikmaker meer niet.
 
gast die ging benchen maar in plaats van een handdoek op de bench te leggen legt hij er een zeiknatte regenjas neer.
 
Jongen van 16-17 jaar oud met een louis vuitton nektasje aan het trainen :roflol:
 
Jongen van 16-17 jaar oud met een louis vuitton nektasje aan het trainen :roflol:

Altijd mooi, laatst ook eentje bij ons, witte Lacoste schoentjes, Ralph lauren petje op, trainingsbroek en een normale alledaagse trui aan.
 
Mooiste blijven toch deze:
-Je kunt naar mijn mening beter een Pre Workout voor de training pakken zodat je flink werk kunt verzetten. Daarna en tot je weer gaat trainen vooral veel eiwitten nuttigen voor een goed herstel. (Shakes, magere kwark, kalkoenfilet)

-Grote troep. Heel veel suikers. Gewoon een dikmaker meer niet.
ja precies jij gaat altijd naar de mc donald voor je herstel
 
Of even met (winter)jas aan gaan trainen, het kan allemaal bij de basic fit:roflol:
 
Back
Naar boven