- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Maar die Laboratorios Level doosjes waren wel dé enige echte! 50mg per tab en nog geen 2 euro per doosje. Toen de Spaanse jeugd ze ging gebruiken als alternatieve drug op parties was het over.
RobertHosper zei:die van 1fast400 zijn STERK!!!maarja..hoe de hell krijg je ze zonder al te veel gedoe naar Nederland?![]()
Big_T zei:FF naar Belgie tot net over de grens een apo zoeken die gewillig is. Maar ook hier schrijven ze geen hele kuur voor. Je krijgt bijvoorbeeld voorraad voor 2 weken en dan moet je terug komen. Anders is het 1fast400, efedrine vinden via UG labs is mij tot nu toe nog niet gelukt, is ook niet eenvoudig te vinden denk ik.

Big_T zei:Anders is het 1fast400, efedrine vinden via UG labs is mij tot nu toe nog niet gelukt, is ook niet eenvoudig te vinden denk ik.
Big_T zei:FF naar Belgie tot net over de grens een apo zoeken die gewillig is. Maar ook hier schrijven ze geen hele kuur voor. Je krijgt bijvoorbeeld voorraad voor 2 weken en dan moet je terug komen. Anders is het 1fast400, efedrine vinden via UG labs is mij tot nu toe nog niet gelukt, is ook niet eenvoudig te vinden denk ik.

bigtony zei:Gewoon bij bulknutrition.... (ik ben nog steeds aan het wachten op mijn pakje). Maar.... Gelukkig heb ik van mijn vakantie een flinke voorraad meegenomen. Tjoep; gewoon in de handbagage. Wel ff stresse op de terugweg. Daar ga namelijk meteen als eerste door de controle.
Lang leve Arsan 50 mg's![]()
![]()
bigtony zei:Gewoon bij bulknutrition.... (ik ben nog steeds aan het wachten op mijn pakje). Maar.... Gelukkig heb ik van mijn vakantie een flinke voorraad meegenomen. Tjoep; gewoon in de handbagage. Wel ff stresse op de terugweg. Daar ga namelijk meteen als eerste door de controle.
Lang leve Arsan 50 mg's![]()
![]()
DBC01 zei:Ook omdat Efedrine HCL als belangrijke grondstof dient voor XTC en versneden wordt met speed en dergelijke.

DBC01 zei:Die Turkse als je het daarover hebt zijn waardeloos. Komen niet in de buurt van Chinese efedrine.

Leviathan zei:
DBC01 zei:Die Turkse als je het daarover hebt zijn waardeloos. Komen niet in de buurt van Chinese efedrine.

DBC01 zei:Ik hoef die derderangs hoofdpijnpillen uit Turkije niet, doe mijn maar lekker IP!![]()
DBC01 zei:Tegenwoordig óók Efedrine schat ik ben goed geinformeerd.

DBC01 zei:Je meost es weten wat ik voor anderen doe hier op DBB. En nog geheel gratis of tegen kostprijs ook. Moet ook maar es verandering in komen.
wanneer je gaat, maar dat zal hopelijk nog ff duren