XXL Nutrition

Waar verstoppen jullie je spullen?

Hoe de f**k kom je aan zo'n zieke geest man?? :D

Hey ben 44 he..Noem het life experience..:D

Nee just kidding. Geen idee is het ziek? Leek me goede optie.:dunno:

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Leuk he , dat ie deze vraag gewoon lekker random negeert, is een hobby denk ik...
lol...

Had nog niet gezien. Maar Ray 1 ding..ik weet dat er mods zijn die ellenlange discussies met je aan gaan om je uit te leggen waarom we de dingen doen die we doen. Dat ga ik niet doen..Ga je kloten met me dan kun je een ander forum zoeken. Duidelijk? Zou chiquer zijn om je dat middels pm duidelijk te maken maar heb daar allemaal geen zin in.

Hey ben 44 he..Noem het life experience..:D Nee just kidding. Geen idee is het ziek? Leek me goede optie.:dunno: ---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ---------- Had nog niet gezien. Maar Ray 1 ding..ik weet dat er mods zijn die ellenlange discussies met je aan gaan om je uit te leggen waarom we de dingen doen die we doen. Dat ga ik niet doen..Ga je kloten met me dan kun je een ander forum zoeken. Duidelijk? Zou chiquer zijn om je dat middels pm duidelijk te maken maar heb daar allemaal geen zin in.

Pas op hoor, zie je die bicep niet?

• Topic Starter Topic Starter
Is al opgelost had nog een kluis staan die ik kreeg bij het openen van mijn rekening

Leuk filmpje maken in een lollige bui. Laat je er keer voor de "grap" roepen neuk me hard papa want ik ben een heel erg stout meisje, terwijl je d'r van achteren neemt. Beetje knippen/plakken en ze verteld never wat door.

:roflol:

wat hebben sommige mensen awkward relaties zeg.. Vriendin die je hele huis doorzoekt, anabolen verstoppen in een kluis voor je vriendin... Dayum.

ik ben precies het tegenovergestelde.. ik zal het heel voorzichtig tegen haar zeggen in de hoop dat ze blijft en het accepteert maar wat maakt mij het uit wat gemeenschappelijke vrienden denken :roflol: ik kan maar 1 iemand bedenken die het niet van mij weet en dat is een chick :roflol:
gewoon eerlijk zijn, word gewaardeerd

ik ben precies het tegenovergestelde.. ik zal het heel voorzichtig tegen haar zeggen in de hoop dat ze blijft en het accepteert maar wat maakt mij het uit wat gemeenschappelijke vrienden denken :roflol: ik kan maar 1 iemand bedenken die het niet van mij weet en dat is een chick :roflol:
gewoon eerlijk zijn, word gewaardeerd

Heb soms het idee dat het makkelijker is om te vertellen dat je coke en speed gebruikt dan anabolen

Ik lieg er niet over. Maar het is wel jammer dat er van die bierbuiken zijn die dan zeggen: Oh met anabolen, ja, dan kan ik het ook! Men denk echt dat als je gebruikt je alleen maar op de bank hoeft te zitten met een zak chips en een biertje.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Het boeit me overigens niet. Ik heb een paar bierbuiken in de vriendenkring waarvan de vrouw steeds met mij zit te flirten.

Ik lieg er niet over. Maar het is wel jammer dat er van die bierbuiken zijn die dan zeggen: Oh met anabolen, ja, dan kan ik het ook! Men denk echt dat als je gebruikt je alleen maar op de bank hoeft te zitten met een zak chips en een biertje.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Het boeit me overigens niet. Ik heb een paar bierbuiken in de vriendenkring waarvan de vrouw steeds met mij zit te flirten.

Dayum... Bang that MILFS

En elke keer als je een keer boos wordt dan het dan gelijk door de anabolen komt

Heb soms het idee dat het makkelijker is om te vertellen dat je coke en speed gebruikt dan anabolen

Ja is ook zo.. Maar voor mij is het moeilijk ontkennen omdat iedereen het al weet maar mij maakt het niet meer uit ik ben er trots op :D beste keuze die ik ooit gemaakt heb in m'n leven

Een paar dames zeiden een keer iets over puur natuur waarom ik moest lachen en zei dat is nu te laat. Hun zeiden dat valt me nu weer tegen.. Ik zei waarom? Ik ben er eerlijk over, andere verzwijgen het... Ze willen nog steeds de D ;)

Waarom vind ik het niet raar als iemand eerste keer in een andere keuken is van alles open trekt? Misschien zocht ze wel de zout of was ze aan het kijken hoe de keuken efficiënter in te richten? Mij lijkt goede vrouw.

Nou het klonk alsof aan de hand van OP dat ze de keuken doorzocht om te kijken of ie niks te verbergen heeft >.<

mn alcohol in mijn kleren kast achter mijn kleren.
doei

In de auto bewaren

Maar @TS, heeft dit topic je al een oplossing gebracht? :)

In de auto bewaren is wel de beste verstop plek maar ik weet niet of je wel UG aas mag vervoeren?

Terug
Naar boven