MuscleMeat

Waar verstoppen jullie je spullen?

je moet niet vergeten dat het grote merendeel van de partners een complete antipathie hebben wbt aas en vooral onwetendheid zeker wat in de volksmond word gezegd ,, je krijgt er dit van je krijgt er dat van,, en ja zo kan ik het ook , etc etc
en al vertel je het eerlijk tegen je partner zodra je wat hebt komt het meteen door de aas het is een moeilijke keuze
als je het stiekem doet moet je opletten waar je het verstopt en wanneer je prikt

voordeel is wel van gebruik dat je zo geil bent als een beer en de meeste vinden dat dan wel weer oke

In de auto lijkt mij een van de slechtste plekken. Dan denk ik alleen nog maar aan de temperatuur die je daarin krijgt op een zonnige dag of in de winter..

Je legt het natuurlijk niet midde zomer in de kofferbak :roflol:

Heb je geen kastjes met een holle bodem? Vroeger tilde ik altijd de tv op en onder het kastje kon je zoveel proppen als je wil

Lekker handig ook als ze je auto gaan doorzoeken

Het is toch geen 30 graden of daar in Belgie wel? :o

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Lekker handig ook als ze je auto gaan doorzoeken

HG is gewoon legaal? Ik weet alleen niet of UG dat ook is

En ik neem aan dat je vriendin niet de autosleutel heeft? Anders ben je echt verloren maat :roflol:

Het is toch geen 30 graden of daar in Belgie wel? :o

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

HG is gewoon legaal? Ik weet alleen niet of UG dat ook is

En ik neem aan dat je vriendin niet de autosleutel heeft? Anders ben je echt verloren maat :roflol:
Natuurlijk niet, hg zijn dan gewoon medicijnen zonder recept

Volgens mij mag ik in Nederland zelf weten of ik medicijnen zonder recept in mijn donder spuit. De handel in medicijnen is verboden, maar het gebruik toch niet?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij mag ik in Nederland zelf weten of ik medicijnen zonder recept in mijn donder spuit. De handel in medicijnen is verboden, maar het gebruik toch niet?

Dacht dat als de politie het vindt dat het wel in beslag wordt genomen maar je niet strafrechtelijk vervolgd wordt

Dacht dat als de politie het vindt dat het wel in beslag wordt genomen maar je niet strafrechtelijk vervolgd wordt
Dat vraag ik me af. Volgens mij kunnen ze alleen medicijnen in beslag nemen die op de lijst van verdovende middelen staan. Bezit hiervan is ook strafbaar (valium, harddrugs).

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Bezit van AAS is volgens mij niet verboden.

Het is legaal, niet gedoogd dus.. Als het gedoogd zou zijn nemen ze het in beslag etc maar de vraag was of ug merken ook legaal zijn.. We dwalen af :p

zou wel lachen zijn als bezit van HG verboden is omdat je geen recept hebt maar UG geen probleem is :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat vraag ik me af. Volgens mij kunnen ze alleen medicijnen in beslag nemen die op de lijst van verdovende middelen staan. Bezit hiervan is ook strafbaar (valium, harddrugs).

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Bezit van AAS is volgens mij niet verboden.

Hangt ook af van de hoeveelheid. Als van de hoeveelheid kan worden afgeleid dat het voor handel bedoeld is dan wordt het gewoon in beslag genomen en word je vervolgd.

Maar ze hadden bij Badr Hari ook een hoeveelheid voor eigen gebruik gevonden maar dat werd alsnog in beslag genomen, hij is er echter nooit voor vervolgd

Het is legaal, niet gedoogd dus.. Als het gedoogd zou zijn nemen ze het in beslag etc maar de vraag was of ug merken ook legaal zijn.. We dwalen af :p
Als het bezit van HG medicijnen niet strafbaar is dan is het bezit van UG medicijnen dat ook niet.

ik vind wel verstandig van zijn vriendin. TS moet eerst maar eens leren eten voordat hij gaat kuren.
nu te gaan kuren gaat helemaal nergens over.
(Hoi TS, ik ken je, doei)

Damn man, ik zou toch echt 's goed met die b*ch gaan praten als ze m'n fucking keuken doorzoekt. Verder kan ik het me voorstellen dat je in je 1e weken nog niet echt eerlijk tegen d'r durft te zijn als je het graag geheim wilt houden voor de buitenwereld. Blij dat de mijne er niet moeilijk over doet haha.

Hangt ook af van de hoeveelheid. Als van de hoeveelheid kan worden afgeleid dat het voor handel bedoeld is dan wordt het gewoon in beslag genomen en word je vervolgd.

Maar ze hadden bij Badr Hari ook een hoeveelheid voor eigen gebruik gevonden maar dat werd alsnog in beslag genomen, hij is er echter nooit voor vervolgd

We dwalen weer af.. We hebben het over het probleem van de TS.. Een leverancier gaat echt niet zijn gear in de auto bewaren :o dan zou ik iig niks meer bij m kopen

Hangt ook af van de hoeveelheid. Als van de hoeveelheid kan worden afgeleid dat het voor handel bedoeld is dan wordt het gewoon in beslag genomen en word je vervolgd. Maar ze hadden bij Badr Hari ook een hoeveelheid voor eigen gebruik gevonden maar dat werd alsnog in beslag genomen, hij is er echter nooit voor vervolgd
De handel in AAS is ook verboden.
Hebben ze die zooi ook terecht in beslag genomen. De politieagenten zijn in Nederland namelijk niet bepaald snugger. Ik denk dat Badr zoiets had van laat maar gaan joh, die paar honderd euro.
Ik zal niet in details treden, maar ze hebben bij mij ook wel eens 150kg van een bepaald goedje in beslag genomen. Ik heb toen een paar uur op het bureau gezeten waarna ik het spul weer terug kreeg.

Als het bezit van HG medicijnen niet strafbaar is dan is het bezit van UG medicijnen dat ook niet.

Oke mooi :D

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Oh de TS reageerde dat :roflol: idd zoals Walter zegt, ik heb zelf
Ook deze informatie gekregen door het badr Hari verhaal

We dwalen weer af.. We hebben het over het probleem van de TS.. Een leverancier gaat echt niet zijn gear in de auto bewaren :o dan zou ik iig niks meer bij m kopen
Ok ok, aan TS: Als je in je eigen huis niet eens kunt doen wat je zelf wil dan wordt het tijd om die doos op straat te zetten.

Terug
Naar boven