- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus man,
Karon is volgens mij debiel ofzo.
check zijn geopende topics allemaal![]()
[Link niet meer beschikbaar]
geen wonder zijn vriendin zo controleerd![]()

ik vind wel verstandig van zijn vriendin. TS moet eerst maar eens leren eten voordat hij gaat kuren. nu te gaan kuren gaat helemaal nergens over. (Hoi TS, ik ken je, doei)
zo zijn dr nog wel een paar hoor uit dezelfde omgeving.Die van mij vraagt ook wel eens of ze wat mag gebruiken. Ze doet ook krachttraining.Ja... ook eens zoiets met een chick gehad.. 3 weken later zat zij aan de primo![]()

Ja... ook eens zoiets met een chick gehad.. 3 weken later zat zij aan de primo![]()
Nee hoor, niet trots op.En, its all in the past
Ze wilde eigenlijk aan de anavar, maar ze mocht van mij alleen echte anavar pakken, lastig te krijgen hier... Tja, en dan geef ik haar liever spul waarvan ik wel weet dat het "goed" is, en wat relatief safe is. Ze had het eerst ergens anders gehaald, stiekem. k*twij*..ok ok, aan ts: Als je in je eigen huis niet eens kunt doen wat je zelf wil dan wordt het tijd om die doos op straat te zetten.
Leuk filmpje maken in een lollige bui. Laat je er keer voor de "grap" roepen neuk me hard papa want ik ben een heel erg stout meisje, terwijl je d'r van achteren neemt. Beetje knippen/plakken en ze verteld never wat door.

Mooi he....Ik lieg er niet over. Maar het is wel jammer dat er van die bierbuiken zijn die dan zeggen: Oh met anabolen, ja, dan kan ik het ook! Men denk echt dat als je gebruikt je alleen maar op de bank hoeft te zitten met een zak chips en een biertje. ---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ---------- Het boeit me overigens niet. Ik heb een paar bierbuiken in de vriendenkring waarvan de vrouw steeds met mij zit te flirten.
---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
Ik heb het niet over de bijwerkingen.......smartass.ja want als je nog niet zo lang een vriendin hebt dan vertel je haar meteen alle gevoelige informatie die je kunt bedenken what can possibly go wrong
Mooi he....---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ---------- Ik heb het niet over de bijwerkingen.......smartass.

Tja. Naar de h**ren gaan kan een parfumlucht achterlaten.Was vroeger nooit nodig maar ik heb een nieuwe vriendin die erg achterdochtig is en laatst gewoon mijn hele keuken zat te doorzoeken. Kan er natuurlijk ook eerlijk over zijn maar als het een keer fout gaat vertelt ze het gelijk aan iedereen door