XXL Nutrition

waarom anabolen?

Kwakman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
110kg
Alle respect voor de mensen die het gebruiken...
Ik ben nu de laatste dagen veel aan het rondkijken hier op het forum en ben benieuwd naar de mensen die het gebruiken, de resultaten die ermee geboekt zijn, of ze kregen wat ze verwachtten, en wanneer ze de beslissing namen het te gaan gebruiken...

before after pics lijken me intressant
:D

Omdat het gewoon lekka is!

Deze discussie komt meerdere keren per jaar voor, maar aangezien ik even niet een ander topic kan vinden blijft deze open mits het niet verzand in gescheld of een Gare Hanenhok topic. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik w8 vol spanning af
Dit is oprechte intresse van mijn kant

waarom?
simpele vraag lijkt me.. om nog groter te worden, in een kortere tijd.

Ik GA het gebruiken om de puntjes op de "i" te zetten.. Ik ben best tevreden over wat ik naturel bereikt heb en wil ook niet over de 120 kilo raken...

waarom dat weet jedenk ik zelf ook wel.. Nu kun je mij een beetje bijdehandje ventje vinden, maar je weet verdomd goed waarom mensen aas gebruiken. Eigenlijk vind ik deze topic nergens om gaan. Je bent gewoon benieuwt hoe mensen er der uit komen te zien na een kuur..

Ga anders even op een schaak-forum vragen waarom ze schaken....

it's a way of life

Vind het nix om klein te zijn, alleen groot door het leven dus!!!

Bij de sticky staat toch resultaten van een kuur. In elk geval van een aantal mensen.

ik weet waarom ik het ga gebruiken.. naturel een heel eind komen en dan met AAS flink hard doorstoten.. je wordt geen freak naturel, zelfs al heb je de genen, echt groot zal je niet worden..

Omdat ik altijd GROOT wil blijven. Nooit meer als een miezerig ventje door het leven. Schokeffect vindt ik ook erg mooi!!!!

K*t, kan ik die testo weer geen karma geven.

Het simpelste antwoordt is ook nog eens het beste....het is gewoon heerlijk!!!

nu me cut de goeie kant opgaat wil ik nog meer massa inleveren zoals vorig jaar het geval was...inclusief 40% van me maximale kracht ingeleverd door exessief cardio en dieet (en dat me ex het uitmaakt :o ) kon toen nog maar 4x 60kilo bankdrukken en 3cm ingeleverd op me armen:(

no way dat dat nu gebeurt:D

nu me cut de goeie kant opgaat wil ik nog meer massa inleveren zoals vorig jaar het geval was...inclusief 40% van me maximale kracht ingeleverd door exessief cardio en dieet (en dat me ex het uitmaakt :o ) kon toen nog maar 4x 60kilo bankdrukken en 3cm ingeleverd op me armen:(

no way dat dat nu gebeurt:D

Lukt 5x60 al weer hosper? :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
4 x 60 is idd klote
watvoor stats had je toen?

Terug
Naar boven