- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor wedstrijden doen mensen het. Voor aandacht en omdat ze onzeker zijn. Meestal is het een combinatie.
Mensen die naar je kijken (iedereen houd van aandacht) mensen die tegen je op kijken in de trant van t*ring jij bent gespierd mag ik ff voelen etc. dat is gewoon lekker...
Daarnaast zal er ongetwijveld ook een stukje onzekerheid zijn bij sommige mensen. Je bent onzeker over je lichaam je hebt niet de vorm die je graag zou willen zien in de spiegel. ass kan je daar zeker bij helpen die maten te halen alleen zal je er zeker een bepaalde levensT voor moeten hebben anders kom je van een koude kermis thuis.

Iedereen wil mooi gevonden worden...
Ik vind het wel verleidelijk die AAS, vandaag nog een kerel van 42 in de gym die me kwam vragen of ik ook deed spuiten enzo, ik voel me toch wel prettig bij om te zeggen dat het niet zo is
Hij was net begonnen met een kuur deze week dus ben ik heel benieuwd naar zijn progressie, hij vertelde me dat hij al zoon 100 spuiten had gezet. Hij woog nu 95 kilo en zn top was 104, overigens was hij minder sterk dan ik

en alles palen wat los en vast zit.. 
haha.Flex,
Ja het klopt dat er veel zijn die het doen door zelfcomplexen, umm.. respect willen etc.
Maar er zijn ook gasten, zoals mij, die het echt puur voor de sport doen.
TUURLIJK weet je ook in je achterhoofd dat je er dan gespierder van wordt, en dat je bekeken wordt.
Maar daarvoor doe ik het zeker niet, dat is niet mijn primaire of secundaire doelstelling.
Triest verhaal.
Waar je trots op kan zijn, met 100 spuiten. Wat een ouwe.
Al heeft hij dat gedaan, waarom zou je zoiets vertellen tegen een vreemde.
Hahaha. De aantal KG's maakt weinig uit, gene en uitzetting is bij ieder anders.. maar dat hij weinig power heeft, zegt al genoeg.
Zielig persoon. Die lopen er veel rond, en die maken AAS ter schande!!!
In het begin vond ik AAS wel tof om breder te worden, uitstraling!
Maar nu niet meer, ik doe het nu puur en only voor de sport!
Daar zouden er meer van moeten zijn...![]()
Hahaha.. Ik hoop niet dat we dit te letterlijk moeten nemen.
Maar jij bent dus een echte flosser?haha.
Misschien komt het door hoge testosteron gehalte.

Flex,
Dat laatste ZEKER! Bodybuilders for life.
Tuurlijk
En die 56kg verhaaltje, ja inderdaad man. Ze zullen wel gedacht hebben hahaha! Leuk man! Zeker stoer, maar dat vind ik wel een toffe reden
Heb je wel eerst een tijd nature getraind?
Maar nu iets anders hè....
HAD jij de mogelijkheid om aan AAS te komen in die 4 jaar? Misschien had je t dan eerder gedaan?