XXL Nutrition

waarom anabolen?

die gallerij is al heeeel lang niet mneer geupdate:D

heb nu zeker 10 kg meer massa op mijn frame:D

na me cut zal ik s wat posten, deze keer met goede poseerroutines:p

surprise me;)

Voor wedstrijden doen mensen het. Voor aandacht en omdat ze onzeker zijn. Meestal is het een combinatie.

Mensen die naar je kijken (iedereen houd van aandacht) mensen die tegen je op kijken in de trant van t*ring jij bent gespierd mag ik ff voelen etc. dat is gewoon lekker...

Daarnaast zal er ongetwijveld ook een stukje onzekerheid zijn bij sommige mensen. Je bent onzeker over je lichaam je hebt niet de vorm die je graag zou willen zien in de spiegel. ass kan je daar zeker bij helpen die maten te halen alleen zal je er zeker een bepaalde levensT voor moeten hebben anders kom je van een koude kermis thuis.

B3ta, nee..

Ik doe t zeker niet door enige onzekerheid of dergelijke complexen. Die heb ik zeker niet. En voor de aandacht, nou nee. Je wordt vaker aangekeken (je weet niet altijd wat ze denken), boeit me niet.

Ik doe t echt 100% puur de sport!

Voor wedstrijden doen mensen het. Voor aandacht en omdat ze onzeker zijn. Meestal is het een combinatie.

Mensen die naar je kijken (iedereen houd van aandacht) mensen die tegen je op kijken in de trant van t*ring jij bent gespierd mag ik ff voelen etc. dat is gewoon lekker...

Daarnaast zal er ongetwijveld ook een stukje onzekerheid zijn bij sommige mensen. Je bent onzeker over je lichaam je hebt niet de vorm die je graag zou willen zien in de spiegel. ass kan je daar zeker bij helpen die maten te halen alleen zal je er zeker een bepaalde levensT voor moeten hebben anders kom je van een koude kermis thuis.

Ik geef je in grote lijnen gelijk. Waarom doen de meeste mensen iets aan hun figuur? Omdat ze een slecht gevoel hebben over hun zelfbeeld wat resulteert in onzekerheid. Bij mij is het 12j geleden althans zo begonnen, ik schaam me niet dat te zeggen. Ik wou er als 16 jarige uitzien als een bink en niet het lichaam hebben van een 12 jarig schoolmeisje :D

De verslaving zit m echter niet in die spuit, het is gewoon het gevoel jezelf te zien als een afgetraind atleet en de complimentjes die je van mensen krijgt. De blikken van grieten aan een zwembad waar je vroeger enkel kon van dromen. Als iedereen eens eerlijk is voor zichzelf moet hij toegeven dat de meesten het daarvoor doen. Maar dan hoor je hier wss weer reakties op van "Ik niet ik doe het voor mezelf gewoon" :p

Flex,

Ja het klopt dat er veel zijn die het doen door zelfcomplexen, umm.. respect willen etc.
Maar er zijn ook gasten, zoals mij, die het echt puur voor de sport doen.
TUURLIJK weet je ook in je achterhoofd dat je er dan gespierder van wordt, en dat je bekeken wordt.
Maar daarvoor doe ik het zeker niet, dat is niet mijn primaire of secundaire doelstelling.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen wil mooi gevonden worden...
Ik vind het wel verleidelijk die AAS, vandaag nog een kerel van 42 in de gym die me kwam vragen of ik ook deed spuiten enzo, ik voel me toch wel prettig bij om te zeggen dat het niet zo is
Hij was net begonnen met een kuur deze week dus ben ik heel benieuwd naar zijn progressie, hij vertelde me dat hij al zoon 100 spuiten had gezet. Hij woog nu 95 kilo en zn top was 104, overigens was hij minder sterk dan ik

Iedereen wil mooi gevonden worden...
Ik vind het wel verleidelijk die AAS, vandaag nog een kerel van 42 in de gym die me kwam vragen of ik ook deed spuiten enzo, ik voel me toch wel prettig bij om te zeggen dat het niet zo is
Hij was net begonnen met een kuur deze week dus ben ik heel benieuwd naar zijn progressie, hij vertelde me dat hij al zoon 100 spuiten had gezet. Hij woog nu 95 kilo en zn top was 104, overigens was hij minder sterk dan ik

Triest verhaal.

Waar je trots op kan zijn, met 100 spuiten. Wat een ouwe.
Al heeft hij dat gedaan, waarom zou je zoiets vertellen tegen een vreemde.
Hahaha. De aantal KG's maakt weinig uit, gene en uitzetting is bij ieder anders.. maar dat hij weinig power heeft, zegt al genoeg.

Zielig persoon. Die lopen er veel rond, en die maken AAS ter schande!!!

In het begin vond ik AAS wel tof om breder te worden, uitstraling!
Maar nu niet meer, ik doe het nu puur en only voor de sport!
Daar zouden er meer van moeten zijn... :(

ik begon niet met trainen omdat ik onzeker was.. maar gewoon omdat ik groter wilde worden.. naarmate ik groei, groeit ook mijn onzekerheid..

raar is dat..

nu wil ik gewoon huge worden :) en alles palen wat los en vast zit.. :D
maar ik denk dat dat laatste vooral te maken heeft met het feit dat ik een man ben..

Flex,

Ja het klopt dat er veel zijn die het doen door zelfcomplexen, umm.. respect willen etc.
Maar er zijn ook gasten, zoals mij, die het echt puur voor de sport doen.
TUURLIJK weet je ook in je achterhoofd dat je er dan gespierder van wordt, en dat je bekeken wordt.
Maar daarvoor doe ik het zeker niet, dat is niet mijn primaire of secundaire doelstelling.

Mijn eerste doel is momenteel wedstrijden, maar toen ik begonnen was was het meer omdat ik iedereen wou bewijzen dat ik van een zwakke 56 kilo naar een goeie fysiek kon geraken. Het leuke aan deze sport blijft gewoon dat je bij een bodybuilder zn hard labeur in het dagelijks leven kan zien aan zn lichaam. Iemand kan een goed voetballer zijn, doch zal je het enkel zien wanneer hij op een veld staat. Een bodybuilder draagt zn prestatie overal mee

Flex,
Dat laatste ZEKER! Bodybuilders for life.
Tuurlijk :)

En die 56kg verhaaltje, ja inderdaad man. Ze zullen wel gedacht hebben hahaha! Leuk man! Zeker stoer, maar dat vind ik wel een toffe reden :D
Heb je wel eerst een tijd nature getraind?

• Topic Starter Topic Starter
Triest verhaal.

Waar je trots op kan zijn, met 100 spuiten. Wat een ouwe.
Al heeft hij dat gedaan, waarom zou je zoiets vertellen tegen een vreemde.
Hahaha. De aantal KG's maakt weinig uit, gene en uitzetting is bij ieder anders.. maar dat hij weinig power heeft, zegt al genoeg.

Zielig persoon. Die lopen er veel rond, en die maken AAS ter schande!!!

In het begin vond ik AAS wel tof om breder te worden, uitstraling!
Maar nu niet meer, ik doe het nu puur en only voor de sport!
Daar zouden er meer van moeten zijn... :(

ach ja
hij vertelde naar mijn ogen ook wat teveel

"krijg je daar ook een bepaald gevoel van" AAS
dat je je lekker voelt zoals bij xtc of iets dergelijks

We take AAS to get ASS

:hornyna:

:rocknana:

Flex,
Dat laatste ZEKER! Bodybuilders for life.
Tuurlijk :)

En die 56kg verhaaltje, ja inderdaad man. Ze zullen wel gedacht hebben hahaha! Leuk man! Zeker stoer, maar dat vind ik wel een toffe reden :D
Heb je wel eerst een tijd nature getraind?

Ja tuurlijk, de eerste 4 jaren ben ik clean geweest. Heb er echt alles uit getrokken vooraleer ik ermee begonnen ben. Eerst was ik echt van het gedacht van "ik ga gewoon 2x zo hard werken als al die andere jongens om hun druggebruik te compenseren"

Jammergenoeg zit het zo niet ineen

Flex,
4 jaar clean, knap werk! Goed man. Maar ja, ik weet zeker dat jij ook heel erg hard ging op nature. Zelfde effect als AAS eerste keer!

Dus maar goed ook dat je eerste enkele jaren nature trainde.
Ik heb 1½ jaar nature getraind (daarvoor 5 jaar wedstrijdgroep gebokst), ik vond t wel welletjes en ging aan de zooi.

Dus 4 is zeker goed. Maar nu iets anders hè....
HAD jij de mogelijkheid om aan AAS te komen in die 4 jaar? Misschien had je t dan eerder gedaan?

ik haat praten over AAS :(

ik wil het al zo graag :(

Terug
Naar boven