enige goede antwoord

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat het toch wel een brute kick is.
Ik heb er ooit eens mee lopen kloten. In 10 weken een dikke 10kg aangekomen en ook nog een stuk droger geworden.
Vervolgens kreeg ik flinke griep, en raakte 8 kg kwijt, en de resterende winst verdween in de weken daarna.
Toen heb ik vastgesteld dat anabolen niks voor mij is en nu ben ik weer een magere ecto.
Het was in ieder geval een leuke ervaring. Hoewel het achteraf gezien wel onnodig was om bepaalde gezondheidsrisico’s te nemen voor een doel wat naturel ook prima te bereiken is.
Nu steek ik pas weer een naald in mijn been als ik de 50 gepasseerd ben en ik het tijd vind worden om de tanende hormoonproductie een handje te helpen.
Waarmee de op sommige boards populaire spreuk, Eens een gebruiker altijd een gebruiker, onderuit is gehaald.![]()
En dat is nou precies de reden waarom ik er huiverig voor zou zijn. Een keer ziek worden of op vakantie gaan en je zuurverdiende/(betaalde) massa is weer pleite. En dan is er maar weer één manier om het terug te krijgen...Omdat het toch wel een brute kick is.
Ik heb er ooit eens mee lopen kloten. In 10 weken een dikke 10kg aangekomen en ook nog een stuk droger geworden.
Vervolgens kreeg ik flinke griep, en raakte 8 kg kwijt, en de resterende winst verdween in de weken daarna.
Toen heb ik vastgesteld dat anabolen niks voor mij is en nu ben ik weer een magere ecto.
Het was in ieder geval een leuke ervaring. Hoewel het achteraf gezien wel onnodig was om bepaalde gezondheidsrisico’s te nemen voor een doel wat naturel ook prima te bereiken is.
Nu steek ik pas weer een naald in mijn been als ik de 50 gepasseerd ben en ik het tijd vind worden om de tanende hormoonproductie een handje te helpen.
Waarmee de op sommige boards populaire spreuk, Eens een gebruiker altijd een gebruiker, onderuit is gehaald.![]()
Ja Lauw, die 'ik had na de kuur griep', 'ik had een verbouwing na mijn kuur en geen tijd om te trainen', 'mijn chick heeft me gedumpt na mijn kuur' smoesjes kennen we welJe bent gewoon een lamme lul bro, geef het maar toe!
![]()

ik voel me betrapt
ik kuurde alleen maar om mijn pleinvrees te bedwingen. na 1 shot testosteron durfde ik niet alleen de straat weer op, ik sloeg alles kort en klein wat me niet aanstond! Geweldig!
Momenteel gebruik ik inderdaad de 'mijn chick heeft me gedumpt smoes' voor het feit dat ik al 3 weken geen halter heb aangeraakt. ik atrofieer sneller als het licht.
Maargoed, on-topic maar weer.

10 weken 500 mg test en 400 mg eq
en een kickstart van 4 (of 3?) weken met 35 (of 40) mg dianabol. en nakuur 3 weken met een licht gedoseerde clomid & nolvadex combi.
Dat ging als een speer kan ik je wel vertellen.
Het waarom van deze kuur was nieuwsgierigheid en een gebrek aan geduld.![]()
ik was een 100% naturel trainende jongen en zou NOOIT kuren.... tot ik mijn eerste naposimmekes naar binnenwerkte.... en nu kan ik er niet meer afblijven...![]()
inmiddels weer 6x 120
en dat in de cut

inmiddels weer 6x 120en dat in de cut
geen goeie gab
k*t als je ex het uitmaakt en je kop nergens naar staat![]()