- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil het ook graag voelen
ik maak nu nog veel progressie dus lijkt het me sonde
en toch bang voor de bijwerkingen
iemand slechte ervaringen gehad?
Op nature kun je nog zowat harder gaan dan op AAS IN HET BEGIN! dat je bodybuilding doet.
Het eerste jaar dat je aan de sport begint, ga je super hard. En de jaren erop zal je ook wel je KG's pakken. No problem
Maar na 2 jaar hard op nature te hebben getraind, zal het allemaal wat stroever gaan.. als je de mogelijkheid heb tot AAS, zullen er veel mensen ermee starten (denk ik).
DAN heb je een goede basis (grond), en op goed grond kun je pas bouwen! ONTHOUD DAT!
Bad experience.. jawel.. ik vertoonde vrij veel agressie in mijn privé leven/school etc. Verder alles prima!
Nu beheers ik me vrij goed! Geen side-effects die ik merk.
Bedankt voor het advies
maar als je 1 kuur doet wil je toch echt meer?
je hebt dan een enorme boost voor ik weet niet hoe lang een kuur duurt en dan zit je weer vast op een punt... of zie ik het nu verkeerd?
Tsja.. Ik kan niet meer zonder?Flex,
4 jaar clean, knap werk! Goed man. Maar ja, ik weet zeker dat jij ook heel erg hard ging op nature. Zelfde effect als AAS eerste keer!
Dus maar goed ook dat je eerste enkele jaren nature trainde.
Ik heb 1½ jaar nature getraind (daarvoor 5 jaar wedstrijdgroep gebokst), ik vond t wel welletjes en ging aan de zooi.
Dus 4 is zeker goed. Maar nu iets anders hè....
HAD jij de mogelijkheid om aan AAS te komen in die 4 jaar? Misschien had je t dan eerder gedaan?
Ja tuurlijk, de eerste 4 jaren ben ik clean geweest. Heb er echt alles uit getrokken vooraleer ik ermee begonnen ben. Eerst was ik echt van het gedacht van "ik ga gewoon 2x zo hard werken als al die andere jongens om hun druggebruik te compenseren"
Jammergenoeg zit het zo niet ineen
in 4 jaar kun je niet "alles" bereiken wat je natural kan halen.
je zoekt gewoon een excuus om je gebruik goed te spreken

in 4 jaar kun je niet "alles" bereiken wat je natural kan halen.
je zoekt gewoon een excuus om je gebruik goed te spreken

Jij kan beter mensen in hun waarde laten ipv met nutteloze opmerkingen te komen over andermans gebruik
Ik vind het bijvoorbeeld achterlijk als je je hele lichaam onder de inkt laat smeren, dat ga ik toch ook niet verkondigen in een topic dat over tattoo's gaat?
Op nature kun je nog zowat harder gaan dan op AAS IN HET BEGIN! dat je bodybuilding doet.
Het eerste jaar dat je aan de sport begint, ga je super hard. En de jaren erop zal je ook wel je KG's pakken. No problem
Maar na 2 jaar hard op nature te hebben getraind, zal het allemaal wat stroever gaan.. als je de mogelijkheid heb tot AAS, zullen er veel mensen ermee starten (denk ik).
DAN heb je een goede basis (grond), en op goed grond kun je pas bouwen! ONTHOUD DAT!
Bad experience.. jawel.. ik vertoonde vrij veel agressie in mijn privé leven/school etc. Verder alles prima!
Nu beheers ik me vrij goed! Geen side-effects die ik merk.