XXL Nutrition

waarom anabolen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het ook graag voelen

ik maak nu nog veel progressie dus lijkt het me sonde

en toch bang voor de bijwerkingen

iemand slechte ervaringen gehad?

Ik wil het ook graag voelen

ik maak nu nog veel progressie dus lijkt het me sonde

en toch bang voor de bijwerkingen

iemand slechte ervaringen gehad?

Op nature kun je nog zowat harder gaan dan op AAS IN HET BEGIN! dat je bodybuilding doet.
Het eerste jaar dat je aan de sport begint, ga je super hard. En de jaren erop zal je ook wel je KG's pakken. No problem

Maar na 2 jaar hard op nature te hebben getraind, zal het allemaal wat stroever gaan.. als je de mogelijkheid heb tot AAS, zullen er veel mensen ermee starten (denk ik).

DAN heb je een goede basis (grond), en op goed grond kun je pas bouwen! ONTHOUD DAT!

Bad experience.. jawel.. ik vertoonde vrij veel agressie in mijn privé leven/school etc. Verder alles prima!
Nu beheers ik me vrij goed! Geen side-effects die ik merk.

• Topic Starter Topic Starter
Op nature kun je nog zowat harder gaan dan op AAS IN HET BEGIN! dat je bodybuilding doet.
Het eerste jaar dat je aan de sport begint, ga je super hard. En de jaren erop zal je ook wel je KG's pakken. No problem

Maar na 2 jaar hard op nature te hebben getraind, zal het allemaal wat stroever gaan.. als je de mogelijkheid heb tot AAS, zullen er veel mensen ermee starten (denk ik).

DAN heb je een goede basis (grond), en op goed grond kun je pas bouwen! ONTHOUD DAT!

Bad experience.. jawel.. ik vertoonde vrij veel agressie in mijn privé leven/school etc. Verder alles prima!

Bedankt voor het advies

maar als je 1 kuur doet wil je toch echt meer?
je hebt dan een enorme boost voor ik weet niet hoe lang een kuur duurt en dan zit je weer vast op een punt... of zie ik het nu verkeerd?

Bedankt voor het advies

maar als je 1 kuur doet wil je toch echt meer?
je hebt dan een enorme boost voor ik weet niet hoe lang een kuur duurt en dan zit je weer vast op een punt... of zie ik het nu verkeerd?

Het zit zo..

Jij bent straks uiterst tevreden over wat je heb gebouwd op nature.
Daarna knal je even 8 tot 10 weken door een kuur heen, en je bent in een vrij korte tijd ineens 2x zo groot.. Jij denkt: "Zodeju! Godver! Dit is echt cool!".

AAS zelf werkt niet echt verslavend, het zit tussen je oren.
Na de kuur zal je namelijk wat terug vallen qua KRACHT, POMP en uiteraard eventueel VOCHT dat weg gaat. Je begint te balen en te balen.. je wilt MEER, en je wilt het TERUG hoe je was bij die kuur..

Op nature vind ik het *** trainen, omdat ik weet dat ik voor bijna niets train. Met AAS train ik me kont eraf! :D Tsja.. Ik kan niet meer zonder?

Flex,
4 jaar clean, knap werk! Goed man. Maar ja, ik weet zeker dat jij ook heel erg hard ging op nature. Zelfde effect als AAS eerste keer!

Dus maar goed ook dat je eerste enkele jaren nature trainde.
Ik heb 1½ jaar nature getraind (daarvoor 5 jaar wedstrijdgroep gebokst), ik vond t wel welletjes en ging aan de zooi.

Dus 4 is zeker goed. Maar nu iets anders hè....
HAD jij de mogelijkheid om aan AAS te komen in die 4 jaar? Misschien had je t dan eerder gedaan?

Ik moet toegeven dat als het meer voorhanden had gelegen ik wss vroeger had begonnen. In de zaal waar ik trainde hing ook wel wat een taboesfeer rond gebruik. Ik had toen wel al een gedacht van die zal wel iets nemen maar er werdt niet echt veel over gesproken. Ben dan van zaaltje verandert waar het heel competitief was en dan draai je er vanzelf in hoor man. Je gaat ook inzien dat er zwaar overdreven is over nevenwerkingen en je ziet die gasten allemaal kerngezond. Als ik die stukjes las van de sport en fitness met hun horrorverhalen, ergens vind ik het afschrikken door overdreven "fabeltjes" fout maar in mijn geval heeft het me wel langer clean weten te houden dus ergens wel goeie zaak :)

Mijn persoonlijke mening als gebruiker is: Gebruik niet zolang je naturel nog vooruitgaat jongens

Ja Flex, dit klopt zeker allemaal. Vaak ook het sfeertje etc.
Ik heb t ook niet via iemand hiero, maar dat doet er niet toe.

Je hebt er nu mooi profijt van! Mooi nature basis, ga je toch harder op!
En zeker de tip aan nature.. eerst een goede basis bouwen en haal alles uit de kast op nature.

Ja tuurlijk, de eerste 4 jaren ben ik clean geweest. Heb er echt alles uit getrokken vooraleer ik ermee begonnen ben. Eerst was ik echt van het gedacht van "ik ga gewoon 2x zo hard werken als al die andere jongens om hun druggebruik te compenseren"

Jammergenoeg zit het zo niet ineen

in 4 jaar kun je niet "alles" bereiken wat je natural kan halen.
je zoekt gewoon een excuus om je gebruik goed te spreken

Hoe lang doe jij deze sport dan al jody?

Ben je al eens naar een wedstrijd gaan zien? Ga er maar eens naast gaan staan als naturel op een BK vd IFBB. Misschien zul je dan een andere kijk hebben. Je moet echt al super genen hebben om het als naturel te halen van jongens die pakken. Maar goed, dat wist je vast

Laatst bewerkt door een moderator:
in 4 jaar kun je niet "alles" bereiken wat je natural kan halen.
je zoekt gewoon een excuus om je gebruik goed te spreken

Jij kan beter mensen in hun waarde laten ipv met nutteloze opmerkingen te komen over andermans gebruik :sukkeltje:
Ik vind het bijvoorbeeld achterlijk als je je hele lichaam onder de inkt laat smeren, dat ga ik toch ook niet verkondigen in een topic dat over tattoo's gaat?

Beginnen met AAS hangt ook erg af van waar je traint. Ik kom oorspronkelijk uit een gym waar erg veel gebruikt werd en iedereen me keihard voorbijstreefde. Als je die gasten dan ziet denk je: **** man, zo'n chest moet ik ook hebben. Ik heb dwergen zien veranderen in reuzen en dan gaat het toch wel kriebelen. Gelukkig train ik nu in een minder ( lees: niet of nauwelijks) anabole atmosfeer en het gevoel te willen kuren is daarbij grotendeels verdwenen, want nu behoor ik tot de wat grotere gasten in de gym.
In die tijd alleen een keer orals geprobeerd omdat mij dat door mijn sportschoolhouder geadviseerd werd, en op het forum hier werd ik natuurlijk afgezeken, terwijl tegenwoordig dozijnen oral only kuurtjes goedgekeurd worden. Het is wel erg lekker om je zo groot en sterk te voelen en in de toekomst wil ik misschien nog wel ooit test proberen maar mijn gyno-angst heeft me tot nu toe goed tegengehouden. Het is wel; bezint eer gij begint want het kan wel degelijk verslavend zijn want je voelt je even een marvel action hero!!!

Jij kan beter mensen in hun waarde laten ipv met nutteloze opmerkingen te komen over andermans gebruik :sukkeltje:
Ik vind het bijvoorbeeld achterlijk als je je hele lichaam onder de inkt laat smeren, dat ga ik toch ook niet verkondigen in een topic dat over tattoo's gaat?

:thumb: Idd, kwestie van respect weer!

ik heb er nu 3 trainingsjaren opzitten, de eerste kuur staat geplanned voor september 2007 :cool:

tenminste, als de doelen zijn behaald...

Ik train nu zes jaar en op een gegeven moment heb je het wel gehad.
Je denkt door goed te eten, te trainen en te rusten dat je dat ideale beeld dat je voor ogen hebt gaat bereiken maar ik vrees dat het enkel een illusie is.
Als vrouw is het natuurlijk nog wat moeilijker maar ik ben er zeker van als ik genoeg info heb vergaard dat ik eraan zal beginnen.

ik train al weer meer als 8 jaar naturel en weet nogsteeds (opnieuw) goede resultaten te behalen. Gebruik van wat hulpmiddelen lonkt wel naar me, maar voorlopig weet ik het te weerstaan door verscheidene redenen.

Het is zo verschrikkelijk verleidelijk, maar ik wacht er nog steeds mee. Ik weet namelijk zeker dat ik nog minimaal 10 kg kan pakken op de manier waarop ik nu train, dus doe ik dat ook.

waarom? in mijn log vind je alle antwoorden

Vind de Sides ervan wel Geil denk dat ik het daarvoor doe:D

Waarom wel lijkt me wel duidelijk. De vraag waarom niet is misschien leerzamer en informatiever voor veel mensen.

Wat is dat nou weer voor onzin, dat je na 2 jaar trainen zowat uitgegroeid bent. Mijn god zeg, ik beul mezelf nu al 10 jaar af en er zit nog steeds verandering in,.

Terug
Naar boven