Fitness Seller

Waarom de **** betaal ik 8,- euro verzendkosten?

Foreskin Hump

Dutch Bodybuilder
Waardering
106
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Waarom de f**k betaal ik 8,- euro verzendkosten?

Voor mijn onderzoek naar de invloed van geur op de beoordeling van advertenties ben ik op zoek naar een parfum/olie van gras. Gewoon gras, het moet zo natuurlijk en neutraal mogelijk zijn, dus geen lekkere bosgeur van de Body Shop of whatever.

Het enige wat ik kan vinden is dit: [Link niet meer beschikbaar]. Dit product lijkt me perfect, maar die aasgieren vragen 8(!) euro verzendkosten. Wtf? Dat zijn 8 blikjes tonijn van de Aldi.. Dat potje kan toch zo een enveloppe in? Wat is dit voor diefstal?

Anyway, liefde voor degene die een zinnig alternatief voor me kan vinden!

Zal wel een schoendoos vol aan verpakkingsmateriaal omheen zitten zodat het niet breekt en je een lege naar gras ruikende envelop ontvangt.

Je bent zelf een aasgier... je hebt het nodig doe niet zo moeilijk. Normaal is het 6,75 dus nu 1,25 meer daar ga je toch niet om miepen..

En prima dan doen ze het in een envelop.. komt het kapot aan.. kan daar weer over gemiept worden...

Heb dat ook wel eens, dan bestel ik iets kleins ergens en dan komen er ineens 8+ euro's bij om te verzenden. Vaak haak ik dan al meteen af. Als het een tv van een paar honderd euro is kan ik het nog begrijpen maar soms heb je ook wel eens dat de verzendkosten duurder zijn dan het product dat je wilt bestellen.

Enige oplossing is denk ik meer kopen zodat je lang niets hoeft te bestellen of een andere webwinkel zoeken.

Kan je verder niet helpen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ik ben inderdaad een aasgier. Ik kan natuurlijk blij zijn dat het uberhaupt te koop is, maar ik kan moeilijk geloven dat dit de enige webshop is die dit verkoopt? ???

Ah de geur van versgemaaid gras ... in een potje ...

Had dat daarnet ook, moest een product van ongeveer 50gram retourneren, wat me €9,99 heeft gekost, verzendkosten: €6,95.

Meteen maar eens een mailtje gedaan, of we hier niet samen uit konden komen.

Met 8 euro heb je nog geluk.

Met geluk krijg je de goeie binnen en hoef je retourkosten niet zelf te betalen :P

Ik heb op ebay nog wel eens erger gezien trouwens.

de werkelijke verzendkosten zijn idd lager, dit is een manier om extra geld te verdienen.

de t*ring wat een gierige Nederlanders hier. Wat maak je je druk over die paar euro extra? Die lui gaan zoiets niet in een envelop versturen, omdat gierige lui zoals jij dan kunnen aangeven dat je nooit wat hebt ontvangen. Dan hebben ze geen poot om op te staan

de t*ring wat een gierige Nederlanders hier. Wat maak je je druk over die paar euro extra? Die lui gaan zoiets niet in een envelop versturen, omdat gierige lui zoals jij dan kunnen aangeven dat je nooit wat hebt ontvangen. Dan hebben ze geen poot om op te staan

dude 8 euro zijn 8 hamburgers bij de mac.

Al zit ie in een doos van 1 bij 1 dan hoeft het nog niet zoveel te kosten

dude 8 euro zijn 8 hamburgers bij de mac.

precies

Dan maar geen onderzoek.
Krent.

Terug
Naar boven