MuscleMeat

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk toch dat je beter je de vraag beter andersom kan stellen en aan een andere doelgroep, want voor ons liggen de redenen voor de hand

Je kan beter aan een paar naturals vragen: Waarom gebruiken jullie geen anabole steroiden?

Dan heb je beide doelgroepen om het maar ff zo te noemen.

Ik denk toch dat je beter je de vraag beter andersom kan stellen en aan een andere doelgroep, want voor ons liggen de redenen voor de hand

Je kan beter aan een paar naturals vragen: Waarom gebruiken jullie geen anabole steroiden?

Heel wat mensen hebben hier ook jaren lang naturaal getraint, en daarna over zijn gegaan na gebruiken van aas. Ik denk dat ze wel op de juiste adres zitten bro.

Ik kan de vraag ook prima vanuit het perspectief van een natural beantwoorden.. een aantal argumenten om niet te gebruiken zijn het nog steeds behalen van goede gains dmv voeding en training, bang zijn voor eventuele side effects, het ontbreken van kennis over deze middelen..

Door het beeld dat de media heeft geschetst van anabolica hangt er een donkere wolk over onze sport bij de gemiddelde persoon.. ook dit speelt een rol bij het kiezen voor niet gebruiken.. als er ZO slecht over wordt gesproken kan het toch niet goed voor je zijn? En dood wil je niet dus tja.. dan maar geen resultaat, enorm dure supplementen uitproberen en dan roddelend wijzen naar gebruikers.. Ja! Zo kan ik het ook! Want lezen over voeding en je verdiepen in de materie van bodybuilding is teveel gevraagd

Ik kan de vraag ook prima vanuit het perspectief van een natural beantwoorden.. een aantal argumenten om niet te gebruiken zijn het nog steeds behalen van goede gains dmv voeding en training, bang zijn voor eventuele side effects, het ontbreken van kennis over deze middelen..

Door het beeld dat de media heeft geschetst van anabolica hangt er een donkere wolk over onze sport bij de gemiddelde persoon.. ook dit speelt een rol bij het kiezen voor niet gebruiken.. als er ZO slecht over wordt gesproken kan het toch niet goed voor je zijn? En dood wil je niet dus tja.. dan maar geen resultaat, enorm dure supplementen uitproberen en dan roddelend wijzen naar gebruikers.. Ja! Zo kan ik het ook! Want lezen over voeding en je verdiepen in de materie van bodybuilding is teveel gevraagd

Dit bedoel ik nou.:p

• Topic Starter Topic Starter
Wij willen gewoon beide kanten horen over het gebruik van aas. We gaan ook met een sportarts spreken. En nee, voor vrouwen is het niet echt verstandig veel te gebruiken, want een baard is niet het enige. Ook haar op andere plaatsen neemt toe, op je hoofd neemt het af. Ik ga dan toch maar voor onvruchtbaar.

Maareh, jullie hebben dus niet veel last van bijwerkingen? Want hoe ik het in de boeken lees zijn die er best veel en hevig.

Maareh, jullie hebben dus niet veel last van bijwerkingen? Want hoe ik het in de boeken lees zijn die er best veel en hevig.

Ja ik heb wel last van bijwerkingen, ik ben super geil.:D (echt last niet dit is wel lekker)

Verder heb ik nergens lastvan.
Je moet niet alles geloven wat er staat, het valt echt mee.
Zoals het al gezegt is, als je ma niet gaat misbruiken.

Dus je ballen krimpen niet wegens inactiviteit?

Lange termijn effecten zijn misschien interessanter?

Niet echt, ik gebruik ze best wel vaak.Ik heb het gevoel hoe vaker je coïtus hebt hoe minder ze gaan krimpen.

Wuhahaha...dit topic slaat echt alles...:rolleyes: Kloontjes?

Ballen krimpen niet altijd tijdens een kuur. Is wat persoonsgebonden en hangt er ook vanaf wat je kuurt. Maar na je kuur gaan je ballen terug op normale grootte (bij mij alsinds). Je kan ook altijd HCG (pregnyl) nemen, dan worden je ballen terug op normale grootte.

Bijwerkingen dat ik ervaar:
- wat prikkelbaar, niet dat het oncontroleerbaar is, maar ik merk het wel. Het zit tussen je oren en dat moet je onthouden.
- acné: meer puistjes dan normaal, voornamlijk op de rug, niet overdreven veel, maar toch meer dan normaal. Die gaan meestal weg tussen zo'n 2 weken en 1maand na de kuur.

Na de kuur:
-libido afname (coïtusdrift veel minder), dit duurt meestal niet zo lang bij mij, heb hoog libido van natuur uit ;-)
- krachtafname, die je terug kan opnemen door bv: creatine te nemen ofzo.
- minder zin in trainen, wat meestal beter wordt na max 2-4weken.

dit zijn allemaal tijdelijke bijwerkingen, zelf heb ik geen permanente bijwerkingen, of bijwerkingen die heel lang duren. Ook niemand van mijn kennisen/vrienden.

De reden waarom ik anabolen gebruik:
- na tijdje te trainen kom je bijna niet meer bij (ik zat wel niet op mijn genetische max, maar voelde toch aan dat ik er bijna zat), dus begon ik te overwegen om te gaan gebruiken. Na heel wat maanden opzoekingswerk te doen, toch besloten om te gaan kuren wat mij goed bevallen is
- Een keer iets nieuws? :p
- Ik wil meer bereiken dan wat je naturel kunt bereiken (grootste reden)

De meest voorkomende bijwerkingen zijn als volgt, toename van lichaamsbeharing, wel te verstaan op het lichaam zoals o.a. armen, borst, rug, schouders etc.

Daarnaast hebben veel gebruikers last van acne, aldan tijdelijk of niet.

In mindere mate komt het voor dat hoofdhaar sneller uitdunt.

Verder hoor je weinig klachten over het gebruik van anabolen. Maar niet alle anabolen zorgen voor dezelfde bijwerkingen.

Dus je ballen krimpen niet wegens inactiviteit?

Krimping van de ballen gebeurt wanneer het lichaam merkt dat er voldoende testosteron in het lichaam aanwezig is, dan stopt het lichaam met zijn eigen productie in de teelballen. Dit heeft tot gevolg dat de huid er omheen gaat samentrekken. Daarbij neem je dus waar dat je ballen gekrompen zijn.

en hartritmestoornissen enz. ?

De meesten hier gebruiken geen anabole steroiden. Hooguit wat vitamientjes van het Kruitvat ofzo.

en hartritmestoornissen enz. ?

als je weet dat je dr gevoelig voor bent, dan weet je dat je dr van af moet blijven:D

ook de vele cutmiddelen zorgen voor een verhoogde hartslag en niet zozeer de anabolica zelf..denk aan ephedrine/ephedra/clenbuterol/T3 etc etc

laat trouwens eens wat fotos zien muscle chicks?:D ben wel benieuwd naar de massa die is aangezet:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven