ahmet 110kg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 13%
oke dan weten we dat.
dus geen aas gebruiken dames.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk toch dat je beter je de vraag beter andersom kan stellen en aan een andere doelgroep, want voor ons liggen de redenen voor de hand
Je kan beter aan een paar naturals vragen: Waarom gebruiken jullie geen anabole steroiden?
Dan heb je beide doelgroepen om het maar ff zo te noemen.
Ik denk toch dat je beter je de vraag beter andersom kan stellen en aan een andere doelgroep, want voor ons liggen de redenen voor de hand
Je kan beter aan een paar naturals vragen: Waarom gebruiken jullie geen anabole steroiden?
Ik kan de vraag ook prima vanuit het perspectief van een natural beantwoorden.. een aantal argumenten om niet te gebruiken zijn het nog steeds behalen van goede gains dmv voeding en training, bang zijn voor eventuele side effects, het ontbreken van kennis over deze middelen..
Door het beeld dat de media heeft geschetst van anabolica hangt er een donkere wolk over onze sport bij de gemiddelde persoon.. ook dit speelt een rol bij het kiezen voor niet gebruiken.. als er ZO slecht over wordt gesproken kan het toch niet goed voor je zijn? En dood wil je niet dus tja.. dan maar geen resultaat, enorm dure supplementen uitproberen en dan roddelend wijzen naar gebruikers.. Ja! Zo kan ik het ook! Want lezen over voeding en je verdiepen in de materie van bodybuilding is teveel gevraagd

Maareh, jullie hebben dus niet veel last van bijwerkingen? Want hoe ik het in de boeken lees zijn die er best veel en hevig.
(echt last niet dit is wel lekker)
Maareh, jullie hebben dus niet veel last van bijwerkingen? Want hoe ik het in de boeken lees zijn die er best veel en hevig.