Fitness Seller

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen jullie is niet langs in Belgie:D

Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:
Waarom gebruiken jullie steroiden? herstel, spiergroei
Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's? meeste wel
Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen? natuurlijk
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.

ik ben trouwens nog naturel hoor(lijkt wel alsof je over maagdelijkheid praat:p haha)

iedereen heeft zn eigen reden om te kuren...hopelijk is het wel de goede :D

Kruidvat vitaminen ownen alle steroiden! Kruidvat multivitaminen en mineralen voor sporters roeleren!

Ik ga niet beweren dat elke anabolengebruiker goed weet waar hij mee bezig is.
Maar er wordt enorm veel gebruikt,ook door onbenullen die totaal geen kennis hebben en daardoor alles verkeerd aanpakken.
Ondanks het laatste vallen er weinig slachtoffers,worden er weinig mensen ziek door anabolengebruik.
Doe dus alsjeblieft niet mee met de huidige stigmatisering van hormonen.
In relatie tot het aantal gebruikers richt alcohol (zowel fysisch als relationeel)veel meer schade aan dan anabolen.
Hoeveel dodelijke ongevallen gebeuren er niet door toedoen van alcohol?Hoeveel richten hun gezondheid te gronde door jaren roken en drinken?

Ik hoop dat jullie verstandig en kritisch genoeg zijn om de toon van jullie werk hieraan te spiegelen...

Een stel fictieve tienergrietjes, en Dbb gaat los...:roflol: :roflol:

Mijn reden om aas te gebruiken ben ik nog niet tegen gekomen, dus bij deze:

Tijdwinst, ik ben op m,n 38ste begonnen met bb en dan heb je van nature al niet meer zulke hoge testlevels.
Groeien gaat dan moeilijker en als je dan 10 jaar moet trainen voor de gewenste fysiek dan ben je 48 jaar.

Dat duurde mij effies te lang, dus ben ik op m,n 41ste begonnen met kuren.
Ik heb er nu 3 achter de rug en ik heb nu zo,n beetje de fysiek die ik op m,n 38 ste voor ogen had.

Alleen, zijn m,n doelstellingen nogal opgeschoven,(bij wie niet) dus ik doe er nog wel een paar.

Nadelen heb ik haast niet ondervonden, op wat bloeddruk problemen met dianabol na.

Voordelen te over: m,n wijffie wist niet wat er overkwam hahaha
Op m,n 38ste was ik 115 kilo met een vet percentage van 28.

Nu op m,n 43ste ben ik 112 kilo met een vetpercentage van 15%
Ik ben m,n hele leven nog niet zo sterk geweest en voel me heerlijk!

Dit komt natuurlijk niet alleen door het kuren, maar kuren of niet als je deze sport goed wil doen dan leef je vanzelf gezond.

groet!

Ook dat antwoord zit al ingekapseld ;) Deze middelen maken onze lichamen vele malen efficienter dan bij niet-gebruikers. Mick Hart geeft het mooie voorbeeld van vele handjes in de spiercel die naar voedingsstoffen grijpen, bij een natural zijn er 5 handjes waarvan elk handje 60% van de voedingsstoffen weet vast te houden. Een gebruiker heeft 10 handjes die allemaal 99% van de voedingsstoffen weten vast te houden. Et voila.. Let wel, dat deze voedingsstoffen wel moeten worden geconsumeerd, een gebruiker krijgt het dus niet direct makkelijker voor elkaar dan een niet-gebruiker. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen dan de middelen alleen. Dit is natuurlijk een zeer simpele uitbeelding van het werkelijke proces, dat elders op dit forum is terug te vinden.

Lekker bezig ouwe...

Kijken jullie ook uit met bijv. alcohol? met belasting lever?

Tijdens de kuur neem ik nooit alcohol dit inderdaad met de belasting van je lever te maken. Waar de meeste members zich ook wel aan houden is dat ze de 17aa producten (tabs/pillen) niet langer dan een week of 6 nemen. Dit ook weer om je lever niet te zwaar te belasten.

Ik gebruik omdat ik GROOT wil worden en natural is mijn doel absoluut niet haalbaar!!!

Waarom gebruiken jullie steroiden?
Ik gebruik ze omdat ik sneller op het niveau wil zitten (met mijn fysiek) dat ik voor ogen heb. Ik heb niet genoeg geduld om jaren lang te trainen voordat ik het resultaat behaald heb wat ik voor ogen heb.

(Ennuh ik tel hier nog als beginner vergeleken met de meesten)

Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's?

Ik ben in ieder geval wel op de hoogte van de risico's net zoals 90% van de mensen die hier te vinden zijn.En ik moet zeggen, de risico's zijn zwaar overdreven soms! Te veel 'geleerden' (lees docters en co) lullen anderen na, zonder dat er ooit echt goed objectief onderzoek is verricht naar de risico's. Je krijgt al vrij snel horror verhalen van onvruchtbaarheid tot verziekte maag/lever/hart/darmen etc..

Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen?

Als je eenmaal hebt besloten te gaan gebruiken NADAT je je erin hebt verdiept, is het antwoord hierop JA. Anders zou je natuurlijk niet gebruiken neem ik aan. En de nadelen zijn veelal op te vangen zolang je voorzichtig blijft en geen gekke dingen gaat doen. Gekke dingen zijn dus extreem hoge doseringen van bijvoorbeeld dianabol of na een lange zware kuur geen nakuur ofzo.. dan komen problemen van zelf wel opdagen..

Voor verdere info kan je altijd PM en :D

Ps. Nadelen die ik momenteel ondervind: licht geprikkeld zijn, ieeeeeeeeeeeeetsje kleinere kloten... voordelen: ik kan 24 uur per dag :D .. ik kan alles eten wat ik wil (clean food only natuurlijk).. en ik groei +- 1 kilo per week..

Laatst bewerkt:
de dames willen gewoon weten of je een kleine piet krijgt van aas. :-)

Hij zei wat nuttigs, maar jij las eroverheen, "gans". :D

hey waar blijven die telefoon nummers nou? :mad:

Btw hoe oud zijn jullie? Beetje liggen te geilen op anabolengebruikendeventjesmetkleineballen. Mams zal dit zker niet goedkeuren dames...

Wat? geilen op kleine ballen, weinig kans !
en wat als we bijna 18 zijn?[/QUOTE]

hmm...jammer dat ik dit topic nu nogmaar zie :p

allereerst helleuw dames :D
kheb niet het gehele topic doorgelezen,maar kdenk dat je hier wel voldoende info kan vinden...grotendeels zelfs meer dan bij een (sport)arts...de artsen weten overigens ook niet wat het in de praktijk is...zij kennen merendeels enkel alles over steroiden uit de (verouderde) boeken...en daarom kan de informatie die zij geven soms nogal wat achterhaald en fel verkeerd zijn...de meesten zullen trouwens ook enkel slecht praten over steroiden en dergelijke juist omdat ze er enkel de theorie van kennen...
mijn raad...probeer hier zoveel mogelijk info te verzamelen in de sticky's of door vragen aan het panel :)...

btw...wat is jullie leeftijd...woonplaats...telefoonnr...msn...cupmaat?? :p
sorry zit momenteel in een goede kuur :p:p
jullie kunnen we eventueel wel helpen om in de nakuur m'n libido terug omhoog te krikken ;);)

tis grapje he,voor als jullie lichtgevoelig zouden zijn...;)

anyway...succes dames!

• Topic Starter Topic Starter
Wat? geilen op kleine ballen, weinig kans !
en wat als we bijna 18 zijn?

hmm...jammer dat ik dit topic nu nogmaar zie :p

allereerst helleuw dames :D
kheb niet het gehele topic doorgelezen,maar kdenk dat je hier wel voldoende info kan vinden...grotendeels zelfs meer dan bij een (sport)arts...de artsen weten overigens ook niet wat het in de praktijk is...zij kennen merendeels enkel alles over steroiden uit de (verouderde) boeken...en daarom kan de informatie die zij geven soms nogal wat achterhaald en fel verkeerd zijn...de meesten zullen trouwens ook enkel slecht praten over steroiden en dergelijke juist omdat ze er enkel de theorie van kennen...
mijn raad...probeer hier zoveel mogelijk info te verzamelen in de sticky's of door vragen aan het panel :)...

btw...wat is jullie leeftijd...woonplaats...telefoonnr...msn...cupmaat?? :p
sorry zit momenteel in een goede kuur :p:p
jullie kunnen we eventueel wel helpen om in de nakuur m'n libido terug omhoog te krikken ;);)

tis grapje he,voor als jullie lichtgevoelig zouden zijn...;)

anyway...succes dames![/QUOTE]

haha! :D bedankt!

Lul krimpt niet maar wordt groter van anabolen (blijvend)
Ballen krimpen (tijdelijk)

Nou dan moet ik maar ook ff een antwoord geven op jullie vragen.

Waarom? sneller mijn doel te bereiken en volgens mij is het al eerder geroepen, maar de meeste jongens die verstandig kuren houden er ook een gezonde leefsT op.Veel meer gediciplineerd.
Gezond eten, veel drinken, actief sporten en niet te vergeten lekker veel coïtus.
Ik denk dat het een interessantere presentatie zou zijn voor jullie klasgenoten om een van de bijwerkingen van anabolen uit te zoeken, namelijk de libidoverhoging, lusttoename etc.
Ik zou zeggen ga de praktijk in, zijn wel genoeg jongens die jullie hierbij willen helpen;)

Stuur mij aub geen PM, want ik zit de komende 24 maanden al volgeboekt met universiteits dames die ook zo'n degelijk onderzoek hebben, maar ik wens jullie wel heel veel succes.

Met zeer vriendelijke groeten,

Hitman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven