- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:
Waarom gebruiken jullie steroiden? herstel, spiergroei
Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's? meeste wel
Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen? natuurlijk
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.
haha)Ook dat antwoord zit al ingekapseldDeze middelen maken onze lichamen vele malen efficienter dan bij niet-gebruikers. Mick Hart geeft het mooie voorbeeld van vele handjes in de spiercel die naar voedingsstoffen grijpen, bij een natural zijn er 5 handjes waarvan elk handje 60% van de voedingsstoffen weet vast te houden. Een gebruiker heeft 10 handjes die allemaal 99% van de voedingsstoffen weten vast te houden. Et voila.. Let wel, dat deze voedingsstoffen wel moeten worden geconsumeerd, een gebruiker krijgt het dus niet direct makkelijker voor elkaar dan een niet-gebruiker. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen dan de middelen alleen. Dit is natuurlijk een zeer simpele uitbeelding van het werkelijke proces, dat elders op dit forum is terug te vinden.
Kijken jullie ook uit met bijv. alcohol? met belasting lever?

.. ik kan alles eten wat ik wil (clean food only natuurlijk).. en ik groei +- 1 kilo per week..Btw hoe oud zijn jullie? Beetje liggen te geilen op anabolengebruikendeventjesmetkleineballen. Mams zal dit zker niet goedkeuren dames...

de dames willen gewoon weten of je een kleine piet krijgt van aas. :-)
Btw hoe oud zijn jullie? Beetje liggen te geilen op anabolengebruikendeventjesmetkleineballen. Mams zal dit zker niet goedkeuren dames...

...

Wat? geilen op kleine ballen, weinig kans !
en wat als we bijna 18 zijn?

...

bedankt!