Fitness Seller

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, van steroiden reageer je erg hitsig op jonge meisjes die je nog nooit gezien hebt

Hoe oud zijn jullie eigenlijk moppies.
Ik heb het vermoeden dat jullie nog helemaal niet rijp zijn om over deze onderwerpen te praten. Ga eens terug met de barbies spelen.

Haha:D lekker ontopic, beter starten jullie een nieuwe topic "geile anabole gebruikers post hier".

hahahaha er slaan er een paar helemaal door hiero!!!!!!

OMG!!!

Ooit 20 honderdkilo zware mannen gepijpt dames??

Zit er aan te komen..:D

mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld.. zijn het 2 heerlijk slanke prachtmeiden of 2 dikke vadzige stinkende brildragende nerds.. my my my

hahaha, eclipse blijft er nuchter onder, ook ongeveer de enige volgens mij:D

He, wie zegt dat we niet genoeg info hebben. We vinden het hier gewoon gezellig.

alsjeblieftg niet weer van die huppelk*tjes die op dbb komen/blijven hangen omdat ze aandacht willen :rolleyes:

ik zeg: wiebeleren dames. Het Sugababes forum heeft jullie nodig. Daar zitten ook veel gasten met verstand van AS :roflol:

is er al een kloontjes-check uitgevoerd trouwens? Misschien onze razende moderator EricR?

Nu gedragen we ons als echte male chauvinist pigs....

Maar ja ,waarom zouden wij ons best doen de cliché's te ontkrachten die over steroidegebruikers de ronde doen ?!
Begin jaren 80 was de medische wereld nog volop aan't discussieren of anabolica voor extra spiergroei zorgde of niet :headbang: ,terwijl gebruikers wel beter wisten ,30 jaar eerder :duh:
Ondertussen verspreidden "voorzichtige" vorsers ook de shit dat't allemaal zo ongezond was.

We kunnen niet blijven vechten tegen al die vooringenomenheid.
We doen gewoon ons zin.
Dus dames ,
als de mensen op dit board zo zelfingenomen zijn...
ze hebben gelijk :D

P.S. begin me toch ook af te vragen hoe jullie eruit zien

kipaap

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje, vallen jullie ook op van die gespierde vrouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven