- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik kan helaas maar een zinnetjequoten, jouw quote staat in mijn quote
Er zijn ook onderzoeken gedaan naar verschil in GI, waar jij op doeldeDie zagen ook geen significante verschillen. Dat impliceert dus dat het niet uitmaakt of je bijv suikers of bruin brood binnenkrijgt (voor gewichtsverlies, dat bruin brood beter is als bijv. glucose ben ik volkomen met je eens)
het is niet efficient om af te gaan vallen met snelle energiebronnen omdat je dan tijdelijk zorgt voor overmaat wat opgeslagen word als vet wat uiteindelijk weer gebruikt moet worden om je van energie te voorzien. Misschien dat je in het totaalplaatje inderdaad op die manier op hetzelfde uitkomt maar het is minder efficient en je zult ook meer honger hebben. Vooral met een bron als glucose.

Die zagen ook geen significante verschillen. Dat impliceert dus dat het niet uitmaakt of je bijv suikers of bruin brood binnenkrijgt (voor gewichtsverlies, dat bruin brood beter is als bijv. glucose ben ik volkomen met je eens)
ik sta heus wel open voor nieuwe dingen hoor. verras me. de wet van behoud van energie ken ik wel hoor
haha. maar aangezien jij zo slim bent dan weet je vast ook wel iets over deelsystemen? En hoe deelsystemen weer invloed op elkaar kunnen hebben als 1 ervan veranderd?