MuscleMeat

waarom havermout?

Ronnie8mac

Cool Novice
Waardering
0
hallo ik had een klein n00b vraagje
waarom raad iedereen havermout aan????
waarom niet cornflakes of cruesli wat veel lekkerder is
en wat volgens mij precies het zelfde is...
waarom eet dan iedereen havermout wat niet echt lekker is..
ik zit nu havermout te eten heb het daarnet verwarmd het is nu een vieze gore pap war na 2 hapjes smaakt als bedorven voedsel

ik vind brinta lekkerder

cornflakes en cruesli zitten veel meer suikers in.

meusli is dan nog betere optie dan cruesli

welkom to bb voedsel, hehe! Het is vaak zo, hoe minder lekker hoe beter het is voor je.

ik vind havermout heeerlijk

kheb er van biotime

Havermout smaakt naar zaagsel en dat is hardcore... als er smaak aan zit wordt je vet denken veel mensen.

Niet dat er iets mis is met havermout (afgezien dan dat ik er niks aan vind en misselijk wordt van warme melk), maar je kunt net zo goed muesli nemen, of desnoods cruesli (als je maar uitkijkt met de hoeveelheid suiker/honing die daar doorheen zit).

De verhoudingen suikers en vetten liggen hoger bij muesli en cruesli dan bij brinta.
Ik zit nu weer in een fase dat ik even niet meer zo nauw let op voedingswaardes, dus voor mij quaker muesli, heerlijk met magere kwark.
Maar als we straks weer aan een strikte dieet gaan zal de brinta weer in de picture staan.

Om het een beetje lekker te maken kan je natuurlijk ook varieeren.
Mijn brinta shake bestaat uit:
-75 gram brinta
-25 gram havermout
-60 gram whey eiwitten
-1 flinke eetlepe pindakaas
-flink wat kaneel poeder erover heen
-750ml water (warm)

Supergezonde en lekkere ontbijt

Ik eet m'n havermout altijd koud met magere melk, heel lekker!

ik heb ook weer ff een fase waar voedsel me nie tzo hel veel meer uit maakt,_lees: dat ik niet elke keer op de etiketjes kijk, maar iets meer dingen eet, dan normaal, behalve: chips koek snoep enz..) zoalng ik maar genoeg kcal binnen krijg +eiwit..
en natuurl;ijk niet teveel verz vetten. maar dingen zoals cruesli , hup gewoon eten!!
ben ff havermout zat, nu ff overgestapt op cruesli, en dan weer over naar de brinta

• Topic Starter Topic Starter
maar wat als je cruesli eet met magere kwark en dus 1uur gaat kracht trainingen en 30min cardio elke training ?
dat moet toch wel te doen zijn met cruesli
ojah moet je eerst cardio doen en daarna krachttrainingen of net andersom?

net andersom

• Topic Starter Topic Starter
maar dan ff denken zijn al me eiwitten al verbrand door krachttrainingen en dan ga ik 30min cardio doen en dan verlies ik weer spiermassa of heb ik dit verkeerd?

hitman zei:
De verhoudingen suikers en vetten liggen hoger bij muesli en cruesli dan bij brinta.
Ik zit nu weer in een fase dat ik even niet meer zo nauw let op voedingswaardes, dus voor mij quaker muesli, heerlijk met magere kwark.
Maar als we straks weer aan een strikte dieet gaan zal de brinta weer in de picture staan.

-75 gram brinta
-25 gram havermout
-60 gram whey eiwitten
-750ml water (warm)

Zal wel gezond zijn maar is toch niet te eten joh?????

hitman zei:

-75 gram brinta
-25 gram havermout
-60 gram whey eiwitten
-750ml water (warm)

ogen dicht en slikken maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Ronnie8mac zei:
maar dan ff denken zijn al me eiwitten al verbrand door krachttrainingen en dan ga ik 30min cardio doen en dan verlies ik weer spiermassa of heb ik dit verkeerd?

En andersom niet?

hitman zei:

-75 gram brinta
-25 gram havermout
-60 gram whey eiwitten
-750ml water (warm)

Ik word al misselijk van het te lezen alleen :barf: :barf:

Of is het een mengsel om te injecteren? :D :D :D

Havermout is heerlijk! Lekker met wat honing en een klontje roomboter. Een stevig ontbijt waar je uren op kan teren!!

Terug
Naar boven