Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd!hitman zei:

IKKE zei:Alles went, na een tijdje vind je het vanzelf lekker!
Ronnie8mac zei:met andersom bedoelde ik :
eerst 1uur kracht trainingen en dan 30min cardio
of
eerst 30min cardio en daarna 1 uur krachttrainingen?
IKKE zei:Alles went, na een tijdje vind je het vanzelf lekker!
Ronnie8mac zei:hallo ik had een klein n00b vraagje
waarom raad iedereen havermout aan?
waarom niet cornflakes of cruesli wat veel lekkerder is
en wat volgens mij precies het zelfde is...
waarom eet dan iedereen havermout wat niet echt lekker is..
ik zit nu havermout te eten heb het daarnet verwarmd het is nu een vieze gore pap war na 2 hapjes smaakt als bedorven voedsel
Het verbaast me dat het nog niet op de dopinglijst staat 
PowerSupplements zei:Ik raad havermout aan omdat ik voorstander ben van rauwe voeding. Havermout is de enige graansoort die de mens zonder enig probleem rauw kan verteren. Lekker eten met koude melk en rozijnen voor de smaak. Na enige tijd vind je het lekker!!![]()
(Tip: neem euroshopper of quaker havermout)
Cornflakes zijn enorm geraffineerd. Daar zit heel weinig voedingswaarde in! De natuurlijke micronutriënten zijn er uit gehaald. Ter illustratie: Ratten gaan dood op een dieet van cornflakes en water.
Cruesli is geroosterd en bevat extra suiker of honing. Door het bakken is het minder gezond en je eet er niet zo snel 100 gram van.
Muesli is wel een aardig alternatief voor havermout.
Als je havermout niet kookt kan je (na enige gewenning) makkelijk enorme hoeveelheden eten. Dat zet goed aanHet verbaast me dat het nog niet op de dopinglijst staat
Kris
)daxie zei:Ontbijt in bulk bij mij is 130gr havermout met 300ml chocomelk en 300gr kwark, alles samen in de blender.... Lekker! (Echt!)
Niet verkeerd klinkt wel lekker.calcification zei:havermout-halfvolle melk --> koken
schepje honing ofwel bosbessenjam op![]()

(en dat zou zonde zijn!
)