Fitness Seller

Waarom langere kuren mogelijk met HGH?

Bezoekers in dit topic

Heel erg lekker....ben ook niet van plan ooit nog eens te stoppen als het aan mij ligt. :D
 
Testo zei:
Heel erg lekker....ben ook niet van plan ooit nog eens te stoppen als het aan mij ligt. :D
Ik zou je sig maar eens aanpassen in "I'm proud to be a HGH junkie" als ik jouw was. ;)
 
Zo dik hoeft het er nou ook weer niet op te liggen,bro. :D
 
pipo zei:
Ja soms kan ik wel redelijk uit de hoek komen he? dat je me er zo weer in zou schoppen hahaha.
dus jij bent er ook lekker mee bezig?
goed zo doorgaan tot de koelkast leeg dreigt te raken en daarna direct weer vullen die hap :D :D
blijft inderdaad wonderbaarlijk spul he :p :p :p

Het gaat zeker lekker :D De planning is eigenlijk dat het 1 jaar gaat worden, of iets in die richting
 
hey hey beetje ontopic blijven he jongens.. ik zal jullie op weg helpen :D :

'ok cool.. dus het komt eropneer dat de enige reden dat het langdurig AAS gebruik tijdens een HGH cycle slechts te 'rechtvaardigen' is met het argument dat de HGH dan, na een maand of 2, pas echt begint te werken en je door verder gebruik van AAS de nieuwe spiercellen ' volwassen ' maakt.. kan ik deze zelfde theorie dan niet toepassen op IGF1 LR3.. door een aantal 4-6 weekse IGF1 LR3 cyclussen toe te voegen aan een langere periode van kuren ontwikkel je zo ook nieuwe spiercellen.. die je met AAS dan verder ontwikkelt.. en zo resultaten blijft boeken..?'
 
ECLIPSE zei:
hey hey beetje ontopic blijven he jongens.. ik zal jullie op weg helpen :D :

'ok cool.. dus het komt eropneer dat de enige reden dat het langdurig AAS gebruik tijdens een HGH cycle slechts te 'rechtvaardigen' is met het argument dat de HGH dan, na een maand of 2, pas echt begint te werken en je door verder gebruik van AAS de nieuwe spiercellen ' volwassen ' maakt.. kan ik deze zelfde theorie dan niet toepassen op IGF1 LR3.. door een aantal 4-6 weekse IGF1 LR3 cyclussen toe te voegen aan een langere periode van kuren ontwikkel je zo ook nieuwe spiercellen.. die je met AAS dan verder ontwikkelt.. en zo resultaten blijft boeken..?'

En DAT zou ik nou ook is willen weten. Er wordt wel gezegd van: als je het niet kan betalen begin er dan ook niet aan, maar zo wordt "grootverbruik" :D wel voor een heel select groepje oftewel de elite. IGF-cyclussen zou de oplossing zijn voor de wat "minder bedeelde" die ook graag meedraaien...
 
Roy zei:
En DAT zou ik nou ook is willen weten. Er wordt wel gezegd van: als je het niet kan betalen begin er dan ook niet aan, maar zo wordt "grootverbruik" :D wel voor een heel select groepje oftewel de elite. IGF-cyclussen zou de oplossing zijn voor de wat "minder bedeelde" die ook graag meedraaien...

Maar Roy, ik weet toevallig dat jij niet een minder bedeelde bent :D
 
maar ik wel :P
 
BigMaus zei:
Maar Roy, ik weet toevallig dat jij niet een minder bedeelde bent :D

:p Nee slecht gaat het niet, maar de stelling van Eclipse zou wel een uitkomst zijn. Een kuur van een half- tot een jaar zou ook van mij een minder bedeelde maken hoor!! :D
 
misschien moeten we het maar gewoon gaan uitproberen :D
 
:thumbup: Idd, ik ben voor!!
 
oke.. volgend op mijn aankomend kuurvoorstel passen we deze theorie toe :D kom op roy help es ff :D

dit was het originele plan:
week 1-10 500mg sustanon 400mg eq/wk
week 1-6 oral turinabol 40-50mg/d
week 7-12 tren enanthaat 250mg

Week 1-13 50mg proviron/ed
Week 14-17 : 40 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 50 mg clomid per dag

[Week 1-4 en 15-19 IGF LR3 40(?) mcg/ed]

oke nu laten we dus voorlopig de nakuur even weg :D en verschuiven we de IGF1 LR3 van week 15-19 naar 10-14 en herhalen dit weer in week 20-24, zo zijn we zo'n 4 weeks on 6 weeks off..

nu ben ik nog vrij onervaren in kuren van deze lengte, en ben niet 100% zeker van de geschiktheid van de gekozen middelen.. zo uit de losse hand zou ik na de sust voor een gelijke periode overstappen op test enanthate, en de eq vervangen door deca.. maar waarschijnlijk kunnen jullie hier de puntjes op de i zetten
 
Ik vind em prachtig!! :clap: Maar kuurschema's in elkaar draaien is niet m'n sterkste kant dus......
 
ik ga nu uit van zo'n 6 maanden.. maar je het dus in theorie door kunnen trekken zolang je wilt
 
dit was het originele plan:
week 1-10 500mg sustanon
week 1-10 400mg eq/wk
week 1-6 oral turinabol 40-50mg/d
week 7-12 tren enanthaat 250mg
week 11-21 500mg test enanthate
week 11-21 500mg nandrolone decanoate
week 18-23 stanozolol xxmg/ed

week 1-4, 10-14, 20-24 IGF1 LR3 60-100mcg/ed

gedurende de hele kuur arimidex
nakuur misschien wat langer doortrekken dan ;)
 
Testo zei:
Proviron?

Dacht dat het arimidex werd? ;)

yeah klopt.. :D was copy/paste uit mn nog-niet geupdate reeds bestaande vorige topic ;)
 
Je ziet het....ik hou je in de smiezen,ventje! :D
 
en ik jou oude man :D
 
Back
Naar boven