Fitness Seller

Waarom niet roken

'Alleen met uitgaan rook ik' is zo fout. Dan ben je gewoon een roker net als alle andere rokers, maar je doet het alleen omdat je er dan bijhoort ('iedereen doet het').

rokers zijn idd wel dom, blind, zwak en zielig! :D

mensen waar maak je je druk ove man ik rook ook en ja **** itt man en
A)het kost veel geld ja en geld zat (anders laat ik de plantjes wel wat langer groeien.)
B)ongezond ja en dan wat geef ik erom ja zal maar is ande de trein komme kijke wa ongezonder is.
C)en gains licht het niet in de weg armen mete nog steeds 47cm zie het niet afnemen en ja je blijft er wel wat droger zo dat was mijn mening over roken.grtz myostanblokker VS Synthol

het laat in elk geval hersenscellen afsterven,of is dat modern overal leters weglaten?

je kan op een miljoen manieren sterven,dus laat deze sluipmoordenaar ook zijn gang gaan.

Iedereen moet voor zichzelf weten wat ze doen, alleen vaak komt later pas tevoorschijn wat de gevolgen zijn...
EN DAN OOK NIET GAAN KLAGEN !!
zolang ze er niemand mee lastig vallen (wat vaak wel het geval is:mad:) moet iedereen het voor zichzelf weten.

Roken is i.d.d. heel slecht. Ik moet zeggen dat ik ook rook en ben er niet trots op ofzo... Maar ik haat het wanneer mensen vinden dat ik moet stoppen, onder het motto van: "Moet je mij eens zien niet-roken... Dat zijn ook die types die op 10 meter afstand beginnen te hoesten als je je sigaret opsteekt...

Ik vind het trouwens knap dat mensen die vinden dat roken gevaarlijk is en meeroken als schadelijk ondervinden, toch nog de straat op durven te gaan met alle uitlaatgassen, zure regen en ga zo maar door. :D

Er is trouwens nog een ziekte die niemand ooit overleeft heeft en dat is het leven zelf... Dus als je niet dood wilt, niet aan beginnen... ;)

ken de gevaren, vind het klote dat ik verslaafd ben, weet dat ik eigenlijk moet stoppen...maar geloof me, asl je net rookt (of ooit echt gerookt hebt) weet je niet waarover je spreekt, tuurlijk tis dom...
maar daar denk je niet aan als je begint, en eens je het wel beseft is het al te laat voor zomaar even te stoppen, ok...sommige mensne lukt het, maar ik ken dan ook weer mensne waar nix bij helpt (geen patches, geen laserbehandeling, ...)...ligt vooral aan je karakter...

Khoop dat ik ooit de moed heb om gewwon te stoppen, alleen is het nu niet:o

Achja, moet je allemaal zelf uitmaken, ik kies voor witte longen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van mijn vriendenkring rookt er maar 1 iemand en die is er pas op zijn 18de mee begonnen ???

Verder vind ik meisjes die roken ook een echte afknapper, die hun bek smaakt dan gewoon veel te vies.

Roken is gewoon stom, er is geen enkel voordeel aan verbonden, enkel nadelen vb het is ongezond, je stinkt ervan en het kost veel geld.

Ik draag ook contactlenzen en de rook irriteerd me zeer hard aan mijn ogen.

Ik heb nog nooit gerookt, iets wat je niet kent kan je ook niet missen zeg ik altijd.

Alles is al gezegd.

Het is een misvatting te denken dat rokers dom zijn, nee ze zijn gewoon verslaafd, maar willen dat vaak niet toegeven.
Er wordt bijna nergens zoveel gerookt als in de medische sector en dan vooral onder verpleegsters. Maar artsen kunnen er ook wat van. Heb zelf een paar jaar op de vakgroep Toxicologie gewerkt, waar verschillende vakgroepsmedewerkers rookten. Me dunkt dat ze allen stuk voor stuk haarfijn wisten welke risico's ze liepen, maar het roken desondanks niet konden opgeven.

Ik en mijn broer hebben er nooit aan willen beginnen.. we zagen hoe onze vader er aan kapot ging : is overleden aan longemfyseem.

In elk geval: tot het overal verboden is, zal je mij niet gauw in een NLs restaurant zien eten en verplicht te moeten meeroken.

'Alleen met uitgaan rook ik' is zo fout. Dan ben je gewoon een roker net als alle andere rokers, maar je doet het alleen omdat je er dan bijhoort ('iedereen doet het').

rokers zijn idd wel dom, blind, zwak en zielig! :D

Ik ben nu zelf gestopt maar heb ook wel alleen tijdens het uitgaan gerookt, kan het best begrijpen dat mensen dat doen. Een peuk bij een biertje oid is lekker, dat is ook waar veel mensen moeite mee hebben. Thuis valt het nog best mee maar tijdens het uitgaan is het vaak lastiger. En ik ken veel mensen die roken maar dat doen ze niet om er bij te horen, ja misschien als je 12 bent.

Mijn vader is 81 rookt z'n hele leven al zware shag
Mijn opa is 85 geworden met roken van sigaren
In mijn familie zijn veel mensen dood gegaan aan longkanker
Dus ik rook niet en heb ook nooit gerookt en ik ga het ook nooit doen!

na het trainen savonds steek ik gewoon mijn blowtje op. heerlijk onspannen is dat ;)

ik rook als ik uitga soms
daar hou ik het ook bij

Ik rook ook bijna alleen als ik uitga of HEEL af en toe als ik alleen ben met iemand en ik heb er toch wel zin in.Maar bij elkaar genomen nog geen 10 sigaretten per maand denk ik.

Of ik rook om stoer te doen als ik uitga, of ik dat doe om 'erbij te horen'?

Nou nee, ik vind het gewoon lekker om wat in mn handen te hebben;)Daarnaast moet het als ik uitga gewoon feest zijn en soms hoort een peukie daarbij. Ik was vroeger ook 100% tegen roken,maar als je zelf heel af en toe eens rookt tijdens het uitgaan of gewoon meer dan snap je het. Het is soms idd erg ontspannend, en vooral met uitgaan maakt het soms niet eens uit of je zelf rookt of niet,want 9 van de 10 mensen in je directe omgeving roken wel,waardoor jijzelf alsnog de schadelijke stoffen inademt.

Ik rook ook bijna alleen als ik uitga of HEEL af en toe als ik alleen ben met iemand en ik heb er toch wel zin in.Maar bij elkaar genomen nog geen 10 sigaretten per maand denk ik.

Of ik rook om stoer te doen als ik uitga, of ik dat doe om 'erbij te horen'?

Nou nee, ik vind het gewoon lekker om wat in mn handen te hebben;)Daarnaast moet het als ik uitga gewoon feest zijn en soms hoort een peukie daarbij. Ik was vroeger ook 100% tegen roken,maar als je zelf heel af en toe eens rookt tijdens het uitgaan of gewoon meer dan snap je het. Het is soms idd erg ontspannend, en vooral met uitgaan maakt het soms niet eens uit of je zelf rookt of niet,want 9 van de 10 mensen in je directe omgeving roken wel,waardoor jijzelf alsnog de schadelijke stoffen inademt.

Weet je waarom dat is? Dat komt omdat je je onzeker voelt en daarom heb je een sigaret in je handen. Je weet je geen houding te geven en dan heb je een sigaret vast. Hetzelfde als dat men een pen in zijn handen houd. Men voelt zich dan zelfverzekerder.

Weet je waarom dat is? Dat komt omdat je je onzeker voelt en daarom heb je een sigaret in je handen. Je weet je geen houding te geven en dan heb je een sigaret vast. Hetzelfde als dat men een pen in zijn handen houd. Men voelt zich dan zelfverzekerder.

Nou dat heeft geen bal met onzekerheid te maken geloof me:rolleyes: Maar het is wel fijn idd, het geeft je een houding. Maar kom nu niet aan met die psychologische shit, want daar weet ik ook wel wat vanaf.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven