SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man, lekker een sigaretje.
Waar maakt men zich druk om?
Slecht voor mijn gezondheid oke, dat weet iedereen,
maar laat ons onze gang gaan.
Ik vind het zoooooo smerig, me opa is de enige die rookt in mijn familie. Als een meisje rookt vind ik dat ook een enorme afknapper, ook al is ze zo lekker als Angelina Jolie
![]()
Rokers zijn over het algemeen egoistisch, want ze voelen zich gediscrimineerd doordat ze nu niet meer in openbare gelegenheden mogen roken. Maar wie hield voorheen rekening met de niet-rokers? Wij moesten die vieze en schadelijke lucht maar inademen.
Zolang ik er geen last van heb, mag je 5 pakjes per dag roken, en ik vind zelfs dat de accijns enorm ver omlaag mag. Maar ik moet nergens mee hoeven roken.precies. Nu nog: ik heb nogal prikkelbare luchtwegen, en krijg dus altijd problemen als er iemand het nodig vind om in een bushokje o.i.d. ff te gaan staan roken. "Ja, maar het is toch buiten!"Zolang ik er geen last van heb, mag je 5 pakjes per dag roken, en ik vind zelfs dat de accijns enorm ver omlaag mag. Maar ik moet nergens mee hoeven roken.
Rokers zijn over het algemeen egoistisch, want ze voelen zich gediscrimineerd doordat ze nu niet meer in openbare gelegenheden mogen roken. Maar wie hield voorheen rekening met de niet-rokers? Wij moesten die vieze en schadelijke lucht maar inademen.
Mijn beide opa rookten.. Beide opa's zijn overleden aan longkanker..
Ik snap best dat mensen roken en er verslaafd aan raken, maar kan me niet voorstellen dat je er niet mee wil stoppen, al is het alleen maar om het geld!
Willen stoppen is iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Ik wilde al heel lang stopen en het is nog maar net ook echt gelukt. Het is gewoon een k*t verslaving.
Angerfist zei:ik ben.... *drumroll*..... 9 dagen gestopt! Hiervoor wel 8 jaar gerookt helaas.