Fitness Seller

Waarom niet roken

Mijn beide opa rookten.. Beide opa's zijn overleden aan longkanker..

Ik snap best dat mensen roken en er verslaafd aan raken, maar kan me niet voorstellen dat je er niet mee wil stoppen, al is het alleen maar om het geld!

Man, lekker een sigaretje.
Waar maakt men zich druk om?
Slecht voor mijn gezondheid oke, dat weet iedereen,
maar laat ons onze gang gaan.
Als je wil klagen, klaag dan tegen die gewichten die je net niet omhoog krijgt,
of tegen je voedsel die je op een gegeven moment naar binnen moet proppen om toch aan te komen.

Nou ook slecht voor onze gezondheid hoor mister Williams:(

groet
Kim

Tja, ik vraag me de laatste tijd ook elke dag af waarom ik rook... de enige sigaret die me smaakt is 's morgens vroeg bij de koffie.
Eerst het trainen maar weer eens oppakken en dan komt de rest wel... denk ik, moet toch, zal toch wel?

Ik rook zelf niet. Ieder z'n ding als ze willen roken moeten ze dat zelf weten.

Man, lekker een sigaretje.
Waar maakt men zich druk om?
Slecht voor mijn gezondheid oke, dat weet iedereen,
maar laat ons onze gang gaan.
:mad:
Rokers zijn over het algemeen egoistisch, want ze voelen zich gediscrimineerd doordat ze nu niet meer in openbare gelegenheden mogen roken. Maar wie hield voorheen rekening met de niet-rokers? Wij moesten die vieze en schadelijke lucht maar inademen.

Je hebt rokers, en echte rokers. Die laatste categorie is onverstandig bezig (x pakjes per dag)

Al met al denk ik dat zware alcohol gebruikers meer overlast veroorzaken voor anderen (geweld, verkeer) Laten ze dat maar is aanpakken ipv. rokers.

:mad:
Rokers zijn over het algemeen egoistisch, want ze voelen zich gediscrimineerd doordat ze nu niet meer in openbare gelegenheden mogen roken. Maar wie hield voorheen rekening met de niet-rokers? Wij moesten die vieze en schadelijke lucht maar inademen.

precies. Nu nog: ik heb nogal prikkelbare luchtwegen, en krijg dus altijd problemen als er iemand het nodig vind om in een bushokje o.i.d. ff te gaan staan roken. "Ja, maar het is toch buiten!" :rolleyes: Zolang ik er geen last van heb, mag je 5 pakjes per dag roken, en ik vind zelfs dat de accijns enorm ver omlaag mag. Maar ik moet nergens mee hoeven roken.

precies. Nu nog: ik heb nogal prikkelbare luchtwegen, en krijg dus altijd problemen als er iemand het nodig vind om in een bushokje o.i.d. ff te gaan staan roken. "Ja, maar het is toch buiten!" :rolleyes: Zolang ik er geen last van heb, mag je 5 pakjes per dag roken, en ik vind zelfs dat de accijns enorm ver omlaag mag. Maar ik moet nergens mee hoeven roken.

Negen van de tien keer zal een roker voor je uitwijken als je het vriendelijk vraagt.

@KL1172
oke dan, je heb gelijk.

Hoezo gediscrimineerd?
Zolang ze het in Nederland nog toelaten om in uitgaansgelegenheden nog te roken is er niets aan de hand.

Maar, als roker zijnde hou ik wel degelijk rekening met niet rokers. ALs ze het vragen.

ik ben.... *drumroll*..... 9 dagen gestopt! Hiervoor wel 8 jaar gerookt helaas.

Mijn beide opa rookten.. Beide opa's zijn overleden aan longkanker..

Ik snap best dat mensen roken en er verslaafd aan raken, maar kan me niet voorstellen dat je er niet mee wil stoppen, al is het alleen maar om het geld!

Willen stoppen is iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Ik wilde al heel lang stopen en het is nog maar net ook echt gelukt. Het is gewoon een k*t verslaving.

Willen stoppen is iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Ik wilde al heel lang stopen en het is nog maar net ook echt gelukt. Het is gewoon een k*t verslaving.

Volgens mij kun je pas echt stoppen als je het zelf ook wilt... Natuurlijk, er is een verschil tussen iets echt doorzetten, of het wel leuk vinden als je zou stoppen...

Mijn ouders hebben beide erg lang gerookt, daarna accupunctuur gedaan.. Kostte ze niets aangezien het vergoed werd door de zorgverzekering, ze waren der 'zo vanaf' .... Aanrader dus!

Angerfist zei:
ik ben.... *drumroll*..... 9 dagen gestopt! Hiervoor wel 8 jaar gerookt helaas.

Oplichter, ik heb nog een PM van jou van maanden geleden waarin je beweert dat je gestopt bent met roken :study:

Ik rook zelf al een jaar gemiddeld 1 pakje per dag. Ik heb 4 keer tussendoor 2 weken niet gerookt om te testen of ik verslaafd was en alle 4 de keren heb ik er geen moeite mee gehad om geen enkele sigaret op te steken. En dan vraag je je natuurlijk af waarom ik niet gewoon helemaal stop? Omdat ik het lekker vind om een sigaretje te roken als ik aan het WoW-en ben bijvoorbeeld. Ik snap de gevaren van roken wel en het is natuurlijk voor je gezondheid het beste om niet te roken, maar laat iedereen dat zelf kiezen. En passief roken gezever is bullshit want zo veel doe je dat niet.

Passief roken is absoluut geen bullshit

Ik zeg dat passief roken gezever bullshit is, niet passief roken ;) Mensen die daarover klagen vind ik overdrijven want van zo weinig rook inademen gebeurt er zowat niks met je. Tenminste dat heb ik vernomen...

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven