MuscleMeat

Waarom niet?

Good luck, gaat vast lukken zo te zien! :)

• Topic Starter Topic Starter
Top Hombre! Weet je al wat je progressies zijn? Ik bedoel ben je zwaarder geworden en ook vooruitgegaan met je trainingen?

Thanks!!!!!
Ja ik ben wat zwaarder geworden, ik ben nu 84 kilo, kwa kracht ben ik met biceps vooruitgegaan, dumbbellpress blijf ik nog hangen op de 35 kg per arm.
Optrekken gaat nog steeds heerlijk en alleen maar beter, denk dat ik binnekort mezelf moet gaan verzwaren.
Maar over het geheel genomen voel ik mezelf wel sterk op het moment.

er zitten al goede lijnen in dus dat gaat wel goed komen .....over dat thuistrainen is ook wel iets wat ik zou willen maar dan heb ik nog een vrouw rondlopen die dat niet wil.....

een goede site om oefeningen te kijken en volgens mij met bewegende beelden is
[Link niet meer beschikbaar][/URL]

Heb mijn vrouw er nog niet over gehoord, het is gewoon iets wat ik de laatste tijd doe.
Mijn zoontje vindt mijn biceps geweldig, hij wil steeds dat ik ze aanspan en vertel hem steeds maar dat ze helemaal niet zo groot zijn.
Hij vraagt steeds waneer krijg ik dat?

Wat betreft de lijnen, vraag me af of er dan ook groei zal komen en dezelfde lijnen blijven, dus groter maar zelfde vorm.

Thanks voor die site, ga ik vaak raadplegen!!!

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Good luck, gaat vast lukken zo te zien! :)

Dank je wel :)

Succes, ben zelf ook van die leeftijd.....gewoon lekker je ding doen.

Keep on growing :)

• Topic Starter Topic Starter
Even een update:

Ik begon net voor kerst erge pijn te krijgen rechts tussen mijn ruggewervel en schouderblad.
Diep inademen lukt niet en het trekt ook heel erg door naar mijn oksel en borst, de boel staat flink in de fik zeg maar, het punt waar het vandaan lijkt te komen is tussen mijn ruggegraat en mijn rechter schouderblad.
Vreemd is dat ik tijdens het trainen niks geks gemerkt heb.

Ik voel me helemaal klote en heb veel pijn, nee ik ben echt geen watje en best wat gewend maar hier wordt je dus echt sjacherijnig van.
Slapen is ook waardeloos, in de ochtend is het wel wat beter maar zo tegen het midden van de dag is de pijn weer op zijn hoogte punt en blijft het.

Iemand ervaring hiermee?

Hoop dat het snel over gaat.

Ik zou jezelf sowieso rust geven en misschien even naar de fysio ?

Terug
Naar boven