MuscleMeat

Waarom pre workout

Of omdat hij gewoon af en toe het maximale uit ze training wilt halen op de dagen dat hij vermoeid is :p

Ach ja, de consumptie maatschappij van tegenwoordig

Of omdat hij gewoon af en toe het maximale uit ze training wilt halen op de dagen dat hij vermoeid is :p

Als hij vermoeid is kan hij beter gewoon het wat-op-dat-moment-mogelijk-is uit een training halen (en dat hoeft niet persé maximaal te zijn) in plaats van chemisch forceren.

:)

Ach ja, de consumptie maatschappij van tegenwoordig

Wat een watjes inderdaad.

Met de juiste concentratie kan je bergen verzetten...........

Ik denk dat ik het fenomeen mentale focus maar weer eens ga her-introduceren, ga ik vast bergen met geld mee verdienen. :rolleyes:

Als hij vermoeid is kan hij beter gewoon het wat-op-dat-moment-mogelijk-is uit een training halen (en dat hoeft niet persé maximaal te zijn) in plaats van chemisch forceren.

:)

Ik begrijp je punt hoor, maar ieder zijn ding toch.. Als iemand liever voor een pre workout kiest moet hij dat vooral doen.

De wereld draait op poedertjes en pilletjes.. Je wilt toch niet dat de wereld stopt met draaien heh :p

Tja dat wil daarom niet zeggen dat het de correcte manier is é.
90% van de mensen slikt een pil of een siroop bij het minste hoestje.

Ik slik nooit iets (tenzij het echt niet anders kan) en ik genees ook van mijn verkoudheid en verstopte neus.
Ik ga me echt niet volstouwen met pillen, siropen en neusspray omdat ik eens moet hoesten en een lopende neus heb.
Als ik zie wat sommigen allemaal wegslikken... Geen wonder dat de pharma industrie miljarden winst boekt

Mensen die nog altijd niet beseffen dat je door overdosis caffeine zoals de meeste pre workout net een slechtere pomp krijgt ...

Tja dat wil daarom niet zeggen dat het de correcte manier is é.
90% van de mensen slikt een pil of een siroop bij het minste hoestje.

Ik slik nooit iets (tenzij het echt niet anders kan) en ik genees ook van mijn verkoudheid en verstopte neus.
Ik ga me echt niet volstouwen met pillen, siropen en neusspray omdat ik eens moet hoesten en een lopende neus heb.
Als ik zie wat sommigen allemaal wegslikken... Geen wonder dat de pharma industrie miljarden winst boekt

Misschien zou je eens wat meer pilletjes of poedertjes moeten nemen.. dan wordt je ook niet verkouden en heb je geen last van een verstopte neus ;)

Maar ik ben er ook absoluut geen voorstander van hoor, ook al had ik best graag een apotheek willen runnen

Mensen die nog altijd niet beseffen dat je door overdosis caffeine zoals de meeste pre workout net een slechtere pomp krijgt ...

Had gelezen dat tussen de 2 en 4 mg. per kilogram lichaamsgewicht de beste dosis is om je prestaties te verbeteren. Alles hierboven werkt averechts inderdaad.

Had gelezen dat tussen de 2 en 4 mg. per kilogram lichaamsgewicht de beste dosis is om je prestaties te verbeteren. Alles hierboven werkt averechts inderdaad.
It should be noted that many of the studies that found increases in strength training performance supplemented with larger (5–6 mg/kg) dosages of caffeine. However, this dosage of caffeine is at the end of dosages that are considered safe (6 mg/kg/day) (Helms, E. R., Aragon, A. A., & Fitschen, P. J. (2014)

4 mg. of 6 mg. Is toch een aardig verschil als je 100 kg. weegt :(

Gaat over een pomp omdat caffeine je bloedtoevoer vermindert zoals de meeste stims buiten ephedrine geloof ik

• Like
Waarderingen: ROVA
4 mg. of 6 mg. Is toch een aardig verschil als je 100 kg. weegt :(
Dat zeker, er is in dit onderzoek niet meegenomen of dat minder pomp geeft. Echter is 6mg/kg wel het maximum en daarnaast gaf dit de beste prestaties voor de gemiddelde onderzochte persoon.

Stimulanten hebben nogal de eigenschap om je bloedvaten te vernauwen. Hierdoor zal je hart harder moeten gaan pompen en zal het bloed harder rondgepompt worden.. het lijkt me eerder dat ze deze pomp bedoelen. De pomp supplementen die we echt kennen vanwege de spierpomp ontspannen de vaten juist.

Ik zoek die maximum grens toch maar niet op denk ik ;)

Ben ik niet met je eens, kan prima af en toe dingen chemisch forceren. Het probleem is meer frequentie.

Ben ik niet met je eens, kan prima af en toe dingen chemisch forceren. Het probleem is meer frequentie.

Oh zeker, af en toe overleef je echt wel. Alleen als het inderdaad structureel wordt kan het tot roofbouw op jezelf leiden.

Pre workouts hebben mijn overtraining flink in de hand gewerkt of veroorzaakt.

Slaaptekort, teveel stress, kcal deficit. Klappen krijg je zowieso achteraf.

Denk zelfs dat pre workouts eerder progressie remmen, lange termijn gebruik

Terug
Naar boven