XXL Nutrition

Waarom trainen jullie??

Ik train omdat ik het zat ben dat me lul steeds in het urinoir valt omdat mijn armen niet sterk genoeg zijn om hem tegen te houden. :(

En omdat ik het leuk vind en later groot en sterk wil worden.

Maar vooral vanwege de eerste reden :D

heb ik alleen nog maar eens gehad NA de training, toen mn triceps in kramp schoot.
Gans de toilet ondergepist :D
Nasty

ik heb vroeger teveel naar arnold schwarzie, stalone en jean claude vandamme films gekeken, wou gespierd worden en ik doe het ook omdat ik niet zoals iedere breezer pubertje door het leven wil gaan met 30cm armen, want to have big guns :)

omdat ik er goed uit wil zien naakt. D.w.z. zonder vetpens en met bovenarmen die dikker zijn als mijn polsen.
Dat is inmiddels gelukt. Nu wil ik gewoon sterker worden.

ik train om MS te zien...
en om lien te zien ook

Sinds ik op jeugdige leeftijd He-man heb gezien was ik verkocht.

respect, fear, voor mezelf, voor de vrouwen en voor mijn buik en lovehandels wegtekrijgen

konijn1984 zei:
ik heb vroeger teveel naar arnold schwarzie, stalone en jean claude vandamme films gekeken, wou gespierd worden en ik doe het ook omdat ik niet zoals iedere breezer pubertje door het leven wil gaan met 30cm armen, want to have big guns :)

dit komt mij bekend voor! :cool:

Omdat een ectolichaam dat onderdeel is van je standaardpakket er niet uitziet :D

om nooit meer ecto te zijn, en omdat ik verslaagd ben aan progressie :P om het zo maar ff te zeggen

ik ben begonnen met dit BB "dieet" (cutten) om men vet% naar beneden te krijgen....begint aardig te lukken ook.....ben altijd al een geblokt kereltje geweest.......helaas met enkele jaren niet te sporten gewoon vet geworden.

maar........i'll be back......bigger and more ugly then ever.
moehahaha

Ben vaak in elkaar geslagen door oudere broers en mensen van school:mad:

Nu schikken ze van me :D

om een mooier figuurtje te krijgen :D

Om me te ontspannen

Voor het plezier, de levenshouding/lifestyle, en om een mooi en gezond lichaam te krijgen.

Dat heeft het lot bepaald.....En het is een goede keuze geweest....Thanks a '' Lot '':P

Extreme verslaving. Zo erg dat ik naar de docter ga om een doktersbriefje en het afgeef aan de beheerder van de sportschool als ik eens mis! :D

om een beter te fysiek te creeren dan ik had. Vond mezelf erg dun. Momenteel is het een levenswijze en voel me er heel erg goed bij.

Terug
Naar boven