- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Empathie= inlevingsvermogen
Medelijden= iemand zielig vinden
Ik heb het nergens over medelijden gehad. Dat je het verschil tussen deze termen niet ziet is veelzeggend over je beperkingen.
Verder is misbruiker een heel rekbaar begrip. Hoogstens de korte heel bescheiden kuurtjes die Cools wel eens noemt van 250mg primo met 250mg test voor 6-8 weken zou je gebruik van AAS kunnen noemen. Ga eens een score bijhouden in de kuurlogs hoeveel mensen kuren en hoeveel mensen AAS misbruiken! 1000mg test 600mg tren 30iu insuline terwijl je geen diabeet bent, groeihormoon waar je geen medische indicatie er voor hebt......allemaal misbruik. Allemaal de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Allemaal verzinnen we sprookjes voor onszelf, sussen onszelf in slaap omdat het besef dat we drugsmisbruikers zijn die onszelf naar de klote helpen op de korte of langere termijn te pijnlijk is. Daarom wordt de messenger van de boodschap nu ook afgemaakt en afgeschilderd als een schandalige misbruiker......alles om het beeld in stand te houden dat wij beter zijn, wij wel beter weten en gezonder zijn. Bullshit!
En die 2 dingen liggen absoluut niet dicht bij elkaar, nee echt niet!!![]()

Hallo mensen, ik wil het hier graag hebben over een misschien belangrijk onderwerp voor mensen die willen beginnen met kuren. Het begon allemaal 2 jaar geleden. Ik was een 'natural' lifter toen iemand met mij in de sportschool in gesprek ging over anabolen gebruik. Ik was erg gemotiveerd en dacht al langer over dit gebruik na maar had geen idee hoe de eerste stap te zetten en twijfelde vanwege slechte verhalen die er in deze wereld de ronde gaan over AAS. Hij beloofde mij geweldige resultaten en dat het niks voorstelde. Zo begon ik met mijn eerste kuur; test deca dbol. Om een lang verhaal kort te houden ben ik een vrij onzeker persoon met een behoorlijke stoornis ook wel bigorexia genaamd. Ik dacht eigenlijk alleen maar aan groeien en aan groter worden. Sterker nog een mooi lichaam interesseerde mij niet ik wilde een monster worden zo groot als kon. Van het een kwam het ander en ik raakte behoorlijk geestelijk verslaafd aan deze middelen. Ik wilde en kon gewoon echt niet meer stoppen. Na mijn eerste kuur bleef ik maar door kuren ZONDER pauzes en ZONDER pct (nakuur). Zo ben ik maar liefst 2 jaar door gegaan met alle gevolgen van dien. Ik ben er nu gelukkig mee gestopt en ben pas na 2 jaar gaan nakuren, wat absoluut niet de bedoeling is van deze middelen. Ik heb daarna een bloed test gedaan en gek genoeg was mijn eigen testosterone nog in balans. Echter ben ik door deze domme keuze impotent geworden, althans mijn erecties zijn slecht en ik word 's ochtends niet meer wakker met een erectie. Ik ben nu 4 maanden ongeveer gestopt. Ohja verder heb ik te hoge leverwaardes gekregen door dit misbruik en een trage schildklier! Ik ben nu in een behoorlijke depressie gekomen en ben zelgs gestopt met trainen. Ik ben hier niet om AAS de grond in te praten maar om iedereen te waarschuwen dat het misbruik van deze middelen je leven voor altijd kan verzieken. Ik nam in die 2 jaar eigenlijk alles waar ik maar zin in had en het zwaarste waar ik aan gezeten heb was 1000mg tren en ook een keer 1000mg testosterone. Mijn eerste kuren bestonden dom weg uit test deca. Vandaar de impotentie. Mijn advies is dus eigenlijk dat als je weet dat je jezelf niet in de hand kan houden je nooit moet gaan kuren. Als je niet tegen krachtverlies kan of massa verlies zijn deze middelen absoluut niet geschikt voor jou. Ik wilde dit verhaal hier kwijt omdat ik eigenlijk niemand ken die het zo bond heeft gemaakt als ik. Als je niet genoeg kennis hebt en toch wil gaan gebruiken raad ik jullie dit meer dan af. Geloof mij alsjeblieft en begin nooit aan deze middelen als je niet alles 100% perfect weet.
Ik heb het nergens over medelijden gehad. Dat je het verschil tussen deze termen niet ziet is veelzeggend over je beperkingen.
Verder is misbruiker een heel rekbaar begrip. Hoogstens de korte heel bescheiden kuurtjes die Cools wel eens noemt van 250mg primo met 250mg test voor 6-8 weken zou je gebruik van AAS kunnen noemen. Ga eens een score bijhouden in de kuurlogs hoeveel mensen kuren en hoeveel mensen AAS misbruiken! 1000mg test 600mg tren 30iu insuline terwijl je geen diabeet bent, groeihormoon waar je geen medische indicatie er voor hebt......allemaal misbruik. Allemaal de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Allemaal verzinnen we sprookjes voor onszelf, sussen onszelf in slaap omdat het besef dat we drugsmisbruikers zijn die onszelf naar de klote helpen op de korte of langere termijn te pijnlijk is. Daarom wordt de messenger van de boodschap nu ook afgemaakt en afgeschilderd als een schandalige misbruiker......alles om het beeld in stand te houden dat wij beter zijn, wij wel beter weten en gezonder zijn. Bullshit!
.Mee eens, ben wel van het principe dat er een groot verschil is tussen gebruiken of misbruiken, waarmee ik bedoel zoals hij aanhaalt rust periodes niet respecteren etc.. Niet echt verstandig. Toch knap dat hij het hier even komt delen. Stof om na denken voor mensen die denken om met kuren te beginnen.
Ik wou je wat karma geven maar lukt om een of andere reden niet. Moet eerst andere personen karma geven voor ik wat aan jou kan geven krijg ik als melding.
Ik offer me wel op voor gratis karma, iemand moet het toch doen...
Mee eens, ben wel van het principe dat er een groot verschil is tussen gebruiken of misbruiken, waarmee ik bedoel zoals hij aanhaalt rust periodes niet respecteren etc.. Niet echt verstandig. Toch knap dat hij het hier even komt delen. Stof om na denken voor mensen die denken om met kuren te beginnen.
Ik wou je wat karma geven maar lukt om een of andere reden niet. Moet eerst andere personen karma geven voor ik wat aan jou kan geven krijg ik als melding.
empathie= inlevingsvermogen
medelijden= iemand zielig vinden
ik heb het nergens over medelijden gehad. Dat je het verschil tussen deze termen niet ziet is veelzeggend over je beperkingen.
Verder is misbruiker een heel rekbaar begrip. Hoogstens de korte heel bescheiden kuurtjes die cools wel eens noemt van 250mg primo met 250mg test voor 6-8 weken zou je gebruik van aas kunnen noemen. Ga eens een score bijhouden in de kuurlogs hoeveel mensen kuren en hoeveel mensen aas misbruiken! 1000mg test 600mg tren 30iu insuline terwijl je geen diabeet bent, groeihormoon waar je geen medische indicatie er voor hebt......allemaal misbruik. Allemaal de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Allemaal verzinnen we sprookjes voor onszelf, sussen onszelf in slaap omdat het besef dat we drugsmisbruikers zijn die onszelf naar de klote helpen op de korte of langere termijn te pijnlijk is. Daarom wordt de messenger van de boodschap nu ook afgemaakt en afgeschilderd als een schandalige misbruiker......alles om het beeld in stand te houden dat wij beter zijn, wij wel beter weten en gezonder zijn. Bullshit!
Een heel rekbaar begrip, om vervolgens met voorbeelden te komen waar dat begrip onwaar of juist waar wordt verklaard. Puur persoonsgebonden waar jij dus als pot fungeerd. U
Ik verwacht dat Ymir, toch liever de ketel is in deze..
Van anabolen krijg je kleine p**mel, dus stoppen allemaal!

nu je er toch over begint....ja. Een heroine verslaafde is voor mij ziek net als een alcoholist ziek is. Die neemt echt niet voor de lol dodelijke dosis alcohol. En zieke mensen die moet je helpen en ondersteunen.