franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, veel gasten hier zijn erg mager begonnen, maar met serieus tegenaangaan al ver gekomen, woog op 1 aug slechts 61/62kg, nu al 75/76
idd, ik zou het ook wel leuk vinden mensen van het forum te leren kennen, alhoewel ik nu nog beschaamd zou zijn op mijn leeftijd nog maar een prutsbeginner te zijn
gister leuke meet gehad met blackie
maar naar de gentse meet denk ik ook wel van te kome

idd, als het in gent is, dan tracht ik ook wel af te komen, kan voor mij wel ne keer tof zijn, ne keer met anderen te kunnen praten, en zoals de plannen zijn voor in een gym, zou ik echt tof vinden, kan ook nog wat leren door de anderen die meer gevorderd zijn, ik train op mijn eentje thuis, gelukkig ken ik toch al 1 iemand die me ook wat begeleid, maar zou zo'n bijeenkomst es tof vinden gewoon jong, ouder, beginners, gevorderden door mekaar

ik kom ook, ben ook een beginnelingdusja , maar ik draag wel een shirt met i love sanca ^^

misschien moeten we maar eens van die "I love Sanca" tshirts laten drukken, als je dan ergens naartoe gaat kan je meteen dus iemand aanspreken van "hey, jij komt ook op DBB?"![]()