Fitness Seller

Waneer is Volgende Meeting In Belgie

Ik zal ook proberen er bij te zijn, dan hebben jullie er ook iemand bij de wedstrijden doet.
Voor degene die schrik hebben omdat ze pas beginnen, is zeker niet nodig, iedereen is ergens moeten beginnen, en iedereen weet hoe hard je er voor moet trainen en afzien, dus we hebben voor iedereen respect.
Dit wou ik even kwijt

Cool man! Vanwaar ben je?

Is het niet leuker als iemand iets in de grensstreek kon organiseren? Jacky bijvoorbeeld :D

ik ben uit de buurt van hasselt.
groetjes

ligt er aan waar de meet gaat zijn want ik heb gehoord dat hospie en emile ook al plannen hadden dus dat moeten we even gaan overleggen dan he.......en jawel de wok had voldoende wel even zorgen dat we dan iig met minimaal 30 man zijn dan kunnen we het geloof ik daar afkopen inclusief de drank voor drie uur dan.

30 man... Zal wel lukken zeker als de nederlanders en belgen weer verenigen...

ligt er aan waar de meet gaat zijn want ik heb gehoord dat hospie en emile ook al plannen hadden dus dat moeten we even gaan overleggen dan he.......en jawel de wok had voldoende wel even zorgen dat we dan iig met minimaal 30 man zijn dan kunnen we het geloof ik daar afkopen inclusief de drank voor drie uur dan.

moet te doen zijn :D

ik heb iig zin in een nieuwe meet! moet het wel ver genoeg van tevoren weten, dan kan ik vrij inplannen 2 dagen [1 om brak te zijn]

Ik kom al :D

count me in :p maar laat nu eens datum weten he, beslis eens iets, agenda raakt voller en voller en stel je voor dat ik niet zou kunnen komen! :o

waar is de meeting ? ik wil wel komen =) leer ik jullie eten!

roxxe :heart:

Kom Jack, maak ff concrete plannen. Anders komt er weer niks van. En datums lopen hier ook al langzaamaan weer goed vol.
Mei is al een onmogelijke maand voor mij.

mei is prima :D

:jk: Ries

Terug
Naar boven