AndroidHealthClinic

Wanneer cutten?

Gewoon Mo

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m67
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Begin volgende week met mijn nakuur (duur 3 weken nolva). Ik heb een Test-E (500mg) + dianabol 10 weken kuur net achter de rug (1ste kuur overigens). Heb best wel wat gains gemaakt maar ik merk dat mijn BF wat omhoog is gegaan en mijn lichaam houdt ook wat vocht vast. Daarnaast heb ik echt een plofkop gekregen van de kuur. Daarom wil ik het liefst zo snel mogelijk beginnen met mijn cut waar ik waarschijnlijk ook IF aan zal toepassen. Mijn vraag is dus.. Wanneer is het verstandig om hier mee te beginnen? Kan dat bijvoorbeeld meteen na mijn nakuur?

Als je eigen testosteron weer hersteld is en daar kan je alleen achter komen door je bloed te laten testen. Als je gelijk na je nakuur gaat cutten ga je veel massa verliezen. Die plofkop verdwijnt waarschijnlijk al tijdens of na je nakuur

Bloed prikken eens.
Maar en cruise had ik eerder gedaan als ik je zo hoor.
En dan blast, cutten

• Topic Starter Topic Starter
Als je eigen testosteron weer hersteld is en daar kan je alleen achter komen door je bloed te laten testen. Als je gelijk na je nakuur gaat cutten ga je veel massa verliezen. Die plofkop verdwijnt waarschijnlijk al tijdens of na je nakuur

Heb m'n bloed getest voor de kuur. Zal dat ook weer doen na mijn nakuur. Maar dan vraag ik me wel af hoe je dat uit een bloedtest kan achterhalen. Ik let voornamelijk op mijn leverwaarde. Maar dat zegt toch niets over je test productie?

Daarnaast denk ik dat als je een goed dieet volgt dat hoog in eiwitten is je niet zoveel spier zult gaan verliezen. Ook niet na een kuur.

Heb m'n bloed getest voor de kuur. Zal dat ook weer doen na mijn nakuur. Maar dan vraag ik me wel af hoe je dat uit een bloedtest kan achterhalen. Ik let voornamelijk op mijn leverwaarde. Maar dat zegt toch niets over je test productie?

Daarnaast denk ik dat als je een goed dieet volgt dat hoog in eiwitten is je niet zoveel spier zult gaan verliezen. Ook niet na een kuur.

Je mag zoveel eten als je wil, als je eigen test niet snel opstart gaan de kilo's eraf en komt het vet eraan.

Zal je toch testen moeten. Ik ben na 10 weken weer gaan cutten maar ik weet van mezelf dat ik niet snel massa verlies. Idem met vet

Zal je toch testen moeten. Ik ben na 10 weken weer gaan cutten maar ik weet van mezelf dat ik niet snel massa verlies. Idem met vet

Ik ga het sowieso testen. Ik weet niet hoe mijn lichaam zal reageren na deze 1ste kuur dus dat is even afwachten.
Het gaat er meer om dat ik nu eigenlijk al klaar ben met mijn bulk en het laatste wat ik wil is dus geen 3/4 maanden wachten totdat ik mag gaan cutten. Vandaar dat ik wat advies nodig heb. Ik wil natuurlijk ook niet "veel" spiermassa verliezen.

Ik ga het sowieso testen. Ik weet niet hoe mijn lichaam zal reageren na deze 1ste kuur dus dat is even afwachten.
Het gaat er meer om dat ik nu eigenlijk al klaar ben met mijn bulk en het laatste wat ik wil is dus geen 3/4 maanden wachten totdat ik mag gaan cutten. Vandaar dat ik wat advies nodig heb. Ik wil natuurlijk ook niet "veel" spiermassa verliezen.

Waarom zou je nu gaan cutten tenzij je een wedstrijd etc hebt. Winter staat voor de deur en door te cutten in of na je nakuur ga je veel verliezen. Erg zonde dus...
Gewoon op onderhoud eten en hard blijven trainen en rond maart / april cutten..eventueel met ondersteuning van AAS

Je moet ook je hormoonspiegel testen en niet alleen leverwaarden. Als je die had getest voor je kuur en na je kuur kon je exact zien of je volledig hersteld bent. Als je gaat cutten terwijl je testosteron laag is ga je erg veel massa verliezen. Raad het sowieso niet aan om nog naturel te cutten eenmaal je 1x gekuurt hebt

Je moet ook je hormoonspiegel testen en niet alleen leverwaarden. Als je die had getest voor je kuur en na je kuur kon je exact zien of je volledig hersteld bent. Als je gaat cutten terwijl je testosteron laag is ga je erg veel massa verliezen. Raad het sowieso niet aan om nog naturel te cutten eenmaal je 1x gekuurt hebt

Kun je ook aangeven waarom specifiek niet als je eenmaal gekuurd hebt?

Waarom zou je nu gaan cutten tenzij je een wedstrijd etc hebt. Winter staat voor de deur en door te cutten in of na je nakuur ga je veel verliezen. Erg zonde dus...
Gewoon op onderhoud eten en hard blijven trainen en rond maart / april cutten..eventueel met ondersteuning van AAS

Ik ga niet meedoen met een wedstrijd. Ik wil ergens in januari beginnen zodat ik genoeg tijd heb om mijn BF te verlagen naar 9/10 %. Dit wil ik voor de maand juli al bereikt hebben. Ergens rond die periode begin ik namelijk altijd weer met de bulk.

Karon zei:

Dit heb ik laten testen.

2s96r7p.jpg
2vnoutw.jpg

2ihuyz9.jpg

Waarom zou je nu gaan cutten tenzij je een wedstrijd etc hebt. Winter staat voor de deur en door te cutten in of na je nakuur ga je veel verliezen. Erg zonde dus... Gewoon op onderhoud eten en hard blijven trainen en rond maart / april cutten..eventueel met ondersteuning van AAS
Ik zou hetzelfde doen als dit, dat beetje vet in winter is niet erg. als je in maart cut kun je wel wat procenten zakken, met of zonder AAS

Terug
Naar boven