MuscleMeat

Wanneer ga jij beginnen met cutten?

Wanneer ga jij beginnen met cutten?


  • Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil eerst nog 90kg halen voor mei maar het gaat allemaal zo traag :rolleyes:.
 
ja, ik zit ook een klein beetje te twijfelen want der begint al een klein beetje een buikje te komen.
 
Ik ben deze week weer voor de volle mep begonnen.
Heb nu een maand of 2 rustig aan gedaan. Ben wel lekker door blijven trainen uiteraard, maar met hier en daar wat "zondigen". Toch nog een kilo of 2 weten af te vallen.
In de periode daarvoor, gerekend vanaf eind april vorig jaar, ben ik al een kleine 29 kilo afgevallen.
Ik heb me geen illusies gemaakt om deze zomer een "strak" lichaam te hebben, ben voor nu al blij met wat ik tot nu toe heb bereikt. En het is iig al beter dan vorig jaar. Mijn doel ligt dus meer bij volgend jaar zomer. Goed werk heeft tijd nodig. ;)
 
Ik denk rond half april, uiteraard zit er nog niet genoeg massa op maar dan weet ik meteen maar een beetje hoe het is om te cutten aangezien het zo zwaar schijnt te zijn :D
 
Ik denk rond half april, uiteraard zit er nog niet genoeg massa op maar dan weet ik meteen maar een beetje hoe het is om te cutten aangezien het zo zwaar schijnt te zijn :D
Haha, jij proeft alvast van alles :P, ik vind cutten ook wel leuk.(vooral resultaat)
 
Ik denk rond half april, uiteraard zit er nog niet genoeg massa op maar dan weet ik meteen maar een beetje hoe het is om te cutten aangezien het zo zwaar schijnt te zijn :D

Cutten op 14 jaar terwijl je van jezelf weet dat je niet genoeg massa hebt of niet vettig bent om daadwerkelijk echt te cutten?

Let op je gezondheid brother, je lijfje is volop in ontwikkeling.
 
Mei-Juni :). Wil nu toch eerst nog snel wat doen aan de achterlopende spiergroepen maar zowieso ga ik half mei erg schoon beginnen eten, en gewoon een stuk meer cardio beginnen doen. 10% tegen de zomer zou ik al mooi vinden :).
 
1 mei! icm met test E
 
Ga nu beginnen met cutten ^^.
Ben nu al 4 weken half gaar, en de 90kg red ik niet meer 86kg :eek: door een krentenbaard ^^. Eerst een weekje rust en mijn voeding al iets afbouwen en beetje cardio.
 
kben al bezig met cutten, nog 6 weken te gaan
 
Cutten op 14 jaar terwijl je van jezelf weet dat je niet genoeg massa hebt of niet vettig bent om daadwerkelijk echt te cutten?

Let op je gezondheid brother, je lijfje is volop in ontwikkeling.
I know, maar zit ook niet erg laag in koolhydraten of keto ofzo, of iets anders extreems. Gaat me tot nu toe prima af, en zit tussen de 13-15% kwa vp% gok ik zo dus vind ik toch wel wat hoog, en als ik nu alvast weet hoe het voelt dan is het later makkelijk te volgen (elke avond ander avondeten zoals rijst met kip & groente etc. is wel even wennen maar is later dus makkelijk als ik dat gewend ben om te doen in de cut zodat ik dan bijv wel carb-restricted kan doen). Voedingsschema wordt gemaakt door mijn oom en die doet het zelf al een hele tijd, heeft er niks extreems van gemaakt dus. Zorg dat ik genoeg vitamientjes etc. binnen krijg en heb nergens last van en ben kerngezond :)
 
in mei begonnen zit nu in de 2e week 6 dagen per week 1 spiergroep perdag a 30 a 40 min, daarna 40 min cardio a 500 kcal, werkt perfect begin al resultaat te zien:)
 
nog een jaartje wachten denk ik
 
I know, maar zit ook niet erg laag in koolhydraten of keto ofzo, of iets anders extreems. Gaat me tot nu toe prima af, en zit tussen de 13-15% kwa vp% gok ik zo dus vind ik toch wel wat hoog, en als ik nu alvast weet hoe het voelt dan is het later makkelijk te volgen (elke avond ander avondeten zoals rijst met kip & groente etc. is wel even wennen maar is later dus makkelijk als ik dat gewend ben om te doen in de cut zodat ik dan bijv wel carb-restricted kan doen). Voedingsschema wordt gemaakt door mijn oom en die doet het zelf al een hele tijd, heeft er niks extreems van gemaakt dus. Zorg dat ik genoeg vitamientjes etc. binnen krijg en heb nergens last van en ben kerngezond :)
de meeste gasten van rond die leeftijd (ik ook) vreten nog al wat snoep en snacks naar binnen, gewoon snoep en andere zoetigheden zou als veel veranderen
succes
 
Jaaa cutten he....dilemma! Ga denk ik deze maand nog beginnen maar aan de andere kant is het ook weer zo zonde omdat er nog zo weinig onder zit. Maarja zit nu op 20% vet en dat zal met doorbulken alleen maar hoger worden, moet nu wel een keertje wat af:( Hierna maar een stuk cleaner bulken dan is de noodzaak om te cutten niet zo groot.
 
Bump,

maar:

Bijna 6 maand al aan het cutten nu, met af en toe een licht dipje door vakantiedagen e.d. Ik vind mezelf nog niet droog genoeg(rond 14%) maar ben er eigenlijk wel zat van. Het duurt al stukken langer dan ik wou.
Ik ben wel wat kracht verloren. Maar ik denk dat het wel meevalt. Op de grote 3 een totaal van 40 kg ofzo op de 1 RM's..

EN jullie??? Is het allemaal mislukt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven