AndroidHealthClinic

Wanneer ga jij beginnen met cutten? (1 bezoeker)

Wanneer ga jij beginnen met cutten?


  • Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik groei ook nog op 3600kcal :o
 
ben momenteel bezig , ga dit door zetten tot aan de zomer(juni ofzo) , dan 2 a 3 maandjes bij houden , en daarna weer bulken
 
Net begonnen. 2e dag, en flinke honger. En dat op 2900 kcal:eek: Kom van 3600
 
Maandag begin ik er ook aan :)
zal moeilijk worden, want ik kan slecht tegen dat hongergevoel :p
 
Same here! Vanaf maandag 1 maart. Eerst nog een voedingschematje bijelkaar sleutelen.
 
Same here! Vanaf maandag 1 maart. Eerst nog een voedingschematje bijelkaar sleutelen.
jah ik moet ook nog paar dingen aanpassen;
ik moet bijvoorbeeld minderen in koolhydraten, dus dat betekent minderen met m'n boterhammen en havermout; :p
maar ik weet niet door wat ik ze moet vervangen :(
 
ik heb eind zomer 2009 tot einde jaar gecut (redelijk diep gegaan tot 7%), nu ben ik weer wat massa aan het opbouwen. Aangezien ik nu rond de 9% vet zit, en geen grote stijging in vet verwacht, denk ik rond mei/juni nog even wat te cutten naar 6/7%.
 
ik ga 1 april beginnen. Nog lekker 1 maandje in de bulk. Hoop dat ik de 90kg ga halen voor de cut :D
 
Nog een maandje "normaal" door trainen en dan in April beginnen met wat meer cardio te doen om zo wat droger te staan tegen de zomer
 
Ben 2weken bezig voor de artemis cup op 2mei
 
in de pruimentijd
 
bump. Hoe gaat de cut jongens?

Na even 2 weekjes met drank en veel eten, terug weekenhalf bezig, sta nu op 86cm taille, 10cm kwijt op minder dan 2 maand waarvan nog 2 weken off. Love handles zijn vrijwel compleet weg, verticale streep door de abs is er stevig aan het doorkomen, lijn tussen borst en de schouder/triceps/biceps armaftekeningen beginnen ook, armomtrek wel een cm omlaag naar 43cm koud.

Op naar de 80cm taille en 90cm heupomtrek(nu 96) heupomtrek binnen dit en 3 weken.
 
Laatst bewerkt:
ben net 1 week bezig maar ik kan nu al zien dat het de goede kant op gaat en dat ik het dus niet heel lang hoef te doen

cardio ben ik nog niet aan begonnen en mijn voedingsschema is nu bijna perfect elke dag wat kleine dingen veranderen
 
vorige week gestart, week 1 van de 6 zit er alweer op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven