XXL Nutrition

Wanneer ging bij jullie het bijna, of helemaal, mis bij een oefening?

regelmatig bij een benchpress tot failure wanneer ik thuis train, 145 kg van mijn buik proberen rollen, feen zuurstof en acteraf enkele rode striemen op mijn lichaam. Hardcore ...
.

2 verschillende gewichten om incline te pressen.. Al 2 keer gebeurt en altijd met men laatste (zwaarste) set :(

paar weken geleden, triceps pushdown, wou er nog eentje uitpersen (waarvan ik wist dat het bijna onmogelijk was) liet het gewicht vallen (wat ik gebruikelijk niet doe). Wat bleek, het knopje aan het touw zat half in mijn broekzak..

eindresultaat een half sportbroekie over.. scheurde helemaal open :p

weekje of vier,vijf geleden nog. Was aan het squatten na lange blessure in onderrug (rustig opbouwen dus) deed er om de 2weken 10kg bij (was begonnen bij 50kg) en zat toen aan 100kg, mijn setjes afgemaakt zonder lasat, maar na het laatste setje, toen ik de barbell terughing, voelde mijn knie pijnlijk aan. Een rare pijn, kan het niet beschrijven eigenlijk.. Loop er al een tijdje mee rond, mss toch eens naar dokter gaan..

Ook al veel met een dumbbell mijn lip of kin geraakt bij one arm preacher curls :p

net als ik mijn 1RM wou testen op de BP, had iemand de veiligheid opgezet (zo die pinnetjes, dat je de barbeel er niet uit kan nemen), ik in volle voorbereiding, voor al mn maten, wil je ff al je kracht gebruik om die barbell omhoog proberen krijgen BOENK tegen die veiligheid, toch ook wel voos :p

en nog zooooo veel andere :D

afgelopen dinsdag met squatten, wilde de bar terugleggen. En dacht dat hij er bij
beide steunen inlag. Bleek het alleen de linker te zijn dus toen ik de spanning erafhaalde lazerde het halter aan de rechterkant naar beneden. Schrok me de t*ring want als die er aan de andere kant ook niet goed had ingezeten had ik echt een probleem gehad.

deed een keer weighted crunches met een schijf op de borst, dacht dat ik die wel kon laten liggen maar die gleed mooi richting adamsappel. Dat doe ik ook nooit meer nu.

ik wou beginnen met cable curls. dus die kabel helemaal naar beneden gezet. dacht ik het gewicht al goed te hebben gezet dus trek ik dat ding met volle snelheid omhoog. ram ik dat stang vol tegen me tanden aan omdat het gewicht te laag stond.

onwijs blij nadat ik alle bloed had weggespoeld dat alle tanden nog heel waren:D

Tijdens het squatten.... dak bijna door me hoeven ging tijdens het squatten :)

M'n broek volgescheten met stiff legged DL, daar sta je dan in de volle zaal met een nog vollere onderbroek.

Toen ik net begon met trainen, een keer deze oefening gedaan met schijf op de borst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vervolgens toen ik naar achter leunde kwam de voorkant van dat ding omhoog waardoor ik achterover viel :o

Bij ons op de sportschool hebben we geen bankjes die verder kunnen dan 180 graden, dus leggen we er een paar van die steps-platen eronder tijdens decline dumbbell press.

je moet je kop er wel bij houden, anders lig je met dumbbells en bankje en al op je zij :D

Falen tijdens walking bb lunges. Op de grond gekanteld met stang en al. Flinke klap, maar ging net goed. :D

En een of andere eikel die me zo graag wou helpen met het unloaden van de stang in het squatrek. Haalt ie er aan een kant alles af, terwijl ik aan de andere kant sta. Stang zwiepte echt recht op mn hoofd af en kon m net afweren. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Tijdens het incline dumbbell pressen vond mijn spotter het uitzicht belangrijker dan mijn veiligheid op het moment van falen en ik ramde m'n 32 kg dumbbells op m'n borst.

Alleen boeit het mij niet zoveel wat m'n omgeving van m'n faillures denkt. Failen is een belangrijk ingrediënt tot succes!

zware legpress scheet ik bijna me broekvol omdat ik al moest schijten.

hahahaha!

Hmm eens kijken..

Wilde de BP stang pakken voor deadlifts, haalde al het gewicht er aan een kant af maar aan de andere kant zat er 60 kg op. Ding zwiept opeens omhoog en mist m'n kin op een fractie van een centimeter.

Falen tijdens BP en iemand moeten vragen om de stang van m'n borst te halen.

Falen tijdens incline BP, zonder safety dus gewicht er vanaf laten glijden op de grond.

Oja en te ver doorzakken bij dumbbell flies waardoor ik nu al een paar weken last heb van m'n linkerarm.

Squatten met 180 en 45° naar voor gaan ipv 90° naar boven.. Gelukkig stonden er spotters naast en achter me.

Train thuis en had een rugblessure dus had mijn halter op 2 van die garagebokjes staan om wat hoger te staan.

Ik stap over die halter heen om er een schijf af te halen maar omdat ik gehurkt boven die stang zat kreeg ik vol die stang in mijn zak omdat ie omhoog zwiepte van door het tegengewicht. Heb dit ook al 2x gehad in het rack.

En falen bij benchpress en de stang over je lichaam afrollen, en dat doet best pijn als je 60kg weegt en de halter steeds tussen je botten blijft liggen:)

Voor de rest mag ik nog ff afkloppen.

ik wacht nog steeds op iemand die schrijft dattie meegemaakt heeft dat de cablerow knapte o.i.d. Heb er al wel een paar verhalen over gehoord maar dat lijkt mij toch het meest verschrikkelijk want blijkbaar wordt je dan gelanceerd als een raket:eek:

ik wacht nog steeds op iemand die schrijft dattie meegemaakt heeft dat de cablerow knapte o.i.d. Heb er al wel een paar verhalen over gehoord maar dat lijkt mij toch het meest verschrikkelijk want blijkbaar wordt je dan gelanceerd als een raket:eek:

Niet bij mij, maar dat is wel eens gebeurd bij een maatje van me toen ik er achter stond... Mijn arme scheenbeen :o

Verloor met een clean mn evenwicht en donderde achterover, nog net de bar naar voren weten te gooien :')

Terug
Naar boven