MuscleMeat

Wanneer ging bij jullie het bijna, of helemaal, mis bij een oefening?

Tijdens het squaten bij set 8 van 10x10x100, glipt net langs de safety bar :p

Het staat nog Ok film ook voor de mensen die interesse hebben :p

Heb bij de lat-pulldown een keer gehad dat ik hem te dicht langs me gezicht terug liet gaan naar boven (vraag me niet hoe). Bleef met me neusvleugel achter een uitsteeksel hangen van het haakje wat de lat met de kabel verbind.

Resultaat: neusvleugel een stuk ingescheurd, gezicht vol bloed, twee hechtingen en heel wat rare gezichten xD Nu zie je er gelukkig niks meer van.

Ik snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen..

- Aan het squatten en het gevoel van naar achter vallen (in de eerste 3 maanden BB).

- Bij bench press zonder spotter gewicht niet meer omhoog krijgen, dan maar schijven er laten afdonderen aan de zijkanten.

Bij flat db press met 40kg db, proberen met je knieen extra zetje mee te geven om naar achtere te goooien, iets te fanatiek(1e x 40kg destijds) en gooide ze te ver en verdraaide bijna mn schouder en zag er zwaar lullig uit

MP op bankje zonder rugleuning, viel bijna achterover.

Barbell lunge met 50kg. Was een met de laatste paar reps bezig. Ik liep door een deel van de gym te lungen waarbij ik mijn evenwicht verloor. Ik ging bijna op mijn bek. Ik had me gelukkig op tijd hersteld.

Bij benchen verkeerd terugracken, gewicht eraf laten vallen en hele bar ondersteboven + kabaal

Eerste week toen ik begon met trainen de ez bar op me voorhoofd laten donderen omdat ik geen kracht meer had in me armen. Scullcrusher werd letterlijk een scullcrusher.
Dit, alleen was het bij mij een dumbbell

Dikke fail van een trainingsmaatje van mij. Hij had geschud met zijn bidon zonder dat het deksel erop zat :p

Dit, alleen was het bij mij een dumbbell

Dikke fail van een trainingsmaatje van mij. Hij had geschud met zijn bidon zonder dat het deksel erop zat :p

Dit maar dan met shake beker. Ik schud elke keer als ik een slokje wil nemen. Soms vergeet ik het dopje erop te doen.

gewicht misgeladen en 1 klipje er niet op met benchen, knalde keihard omlaag maar kon net mun borst intrekken waardoorie op safety bar viel

Een keer na het benchen, had ik het gewicht niet volledig correct teruggelegd, maar lag de stang net op het randje. Toen ik naar boven kwam en mijn hoofd net onder de bar vandaag had, viel de bar naar beneden; voelde de stang nét mijn haren raken... Net op tijd dus, want anders had ik 40 of 50kg op men kop gehad :) (

(Ohja, er was een spotter bij ;) )

een keer met 50 kg seated press finaal de barbell over de vangers heen gesmeten. krengen staan altijd zo t*fus laag, maar als ik het bankje lager zet word het unracken weer heel zwaar.

gelukkig stond er geen spotter achter

Epic topic potentie.
Bij ons in de sportschool is de smith machine vorige week omgevallen, door iemand die flink naar achteren leunde tijdens het squatten.

kheb nog wel epic verhaal

gast in oude sportschool was aant leg pressen, en plotseling knapte die kabel van de machine met 200 kg ofzo, epic veel geluk gehad datie geen blessure heeft gekregen van die klap

Tijdens het spotten op iemand gekotst die aan het banken was.

:roflol: Hahaha bro wtf

Ik heb soms als ik door de sportschool heen loop, stoot ik me been ergens tegen aan. Vaak is het bench of iets waar al die gewichten op staat. Doet vaak pijn, maar ik laat het niet merken natuurlijk :P

kheb nog wel epic verhaal

gast in oude sportschool was aant leg pressen, en plotseling knapte die kabel van de machine met 200 kg ofzo, epic veel geluk gehad datie geen blessure heeft gekregen van die klap

Zit bij ons zo'n "safety stop", maar als mensen met 5-600 kilo daarop bezig zijn en telkens daar tegenaan bouncen dan zie ik het in me hoofd al fout gaan :eek: Hoop dat echt nooit mee te maken/ te zien.

Heb er ook nog wel 2 trouwens.

Tijdje geleden was ik bezig met squatten en toen verloor ik m'n focus op de oefening omdat er een vriendin van me aan kwam lopen en hallo zei, dat zei ze precies op het moment dat ik omhoog wilde komen (was 90% van 1rm) en toen voelde ik dus dat ik achterover aan het vallen was. Heb echt doodsangsten uit gestaan op dat moment en stond echt ff met me tanden op elkaar om veilig omhoog te komen.

En nog een gedeelde met Ryanvdv van dit forum, ook met squatten.
We waren toen aan het trainen met Bbosman. Ryan ging voor het eerst squatten met kniebanden om en ging 5kilo boven zijn PR proberen, ik zou hem wel even spotten.
Spaced die kerel em opeens als die onderin de beweging zit en geeft die op! Stond ik daar alles te geven om te zorgen dat we niet allebei naar achter zouden vallen en dat ik die stang niet in me keel zou krijgen. Sindsdien spot ik niemand meer in m'n eentje als diegene kniebanden draagt.

Terug
Naar boven