Miketyson
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 38%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dafuq did i just readVerkeerde handdoek meegenomen het bleek de handdoek te zijn waar de stront van mijn honds kont mee was afgeveegd.
Moet eerlijk bekennen dat ik er pas achter kwam nadat ik thuis kwam en mijn gezicht en geslachtsdeel meerdere malen heb afgeveegd.
Verkeerde handdoek meegenomen het bleek de handdoek te zijn waar de stront van mijn honds kont mee was afgeveegd.
Moet eerlijk bekennen dat ik er pas achter kwam nadat ik thuis kwam en mijn gezicht en geslachtsdeel meerdere malen heb afgeveegd.
kheb nog wel epic verhaal
gast in oude sportschool was aant leg pressen, en plotseling knapte die kabel van de machine met 200 kg ofzo, epic veel geluk gehad datie geen blessure heeft gekregen van die klap
regelmatig bij een benchpress tot failure wanneer ik thuis train, 145 kg van mijn buik proberen rollen, feen zuurstof en acteraf enkele rode striemen op mijn lichaam. Hardcore ...
.

(wel thuis)Ook 1 keer gehad, is een enorme fuuu. Was toen nog met die k*t shakers die je niet kon dichtdraaien.mijn shakebeker is een keer ontploft in de kleedkamer, dat is me echt maar 1 keer overkomen, ik had een PWO sample erin gedaan en het deksel was wss niet goed dicht en ik begin te schudden en het deksel ploft eraf, kdenk omdat die PWO's soms schuimen ofzo.