Fitness Seller

Wanneer ging bij jullie het bijna, of helemaal, mis bij een oefening?

Verkeerde handdoek meegenomen het bleek de handdoek te zijn waar de stront van mijn honds kont mee was afgeveegd.
Moet eerlijk bekennen dat ik er pas achter kwam nadat ik thuis kwam en mijn gezicht en geslachtsdeel meerdere malen heb afgeveegd.

Verkeerde handdoek meegenomen het bleek de handdoek te zijn waar de stront van mijn honds kont mee was afgeveegd.
Moet eerlijk bekennen dat ik er pas achter kwam nadat ik thuis kwam en mijn gezicht en geslachtsdeel meerdere malen heb afgeveegd.
dafuq did i just read

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kheb nog wel epic verhaal

gast in oude sportschool was aant leg pressen, en plotseling knapte die kabel van de machine met 200 kg ofzo, epic veel geluk gehad datie geen blessure heeft gekregen van die klap

Oh ja, die heb ik ook gehad ja, was nog niet zo lang geleden.
Met de leg press, laatste rep, ik trek de safety handle omhoog, laat het gewicht erop komen, puf nog even uit, en op het moment dat ik mn poten eraf haal breekt die stopper af en komt het gewicht naar beneden donderen. Als mn voeten nog op de plaat hadden gestaan was t vrij pijnlijk geworden met een kilootje of 700.

regelmatig bij een benchpress tot failure wanneer ik thuis train, 145 kg van mijn buik proberen rollen, feen zuurstof en acteraf enkele rode striemen op mijn lichaam. Hardcore ...
.

Heb ik ook wel eens gehad. ik dacht die 8e rep lukt me ook wel en er was niemand in de gym. Moest hem dus ook afrollen en dat vond mijn lul echt niet fijn.

Heel lang geleden liet een instrcuteur me een liggende pullover doen met een barbbell (met gestrekte armen) ipv een dumbbell. Resultaat is dat je schouders op slot slaan in de diepte en toen KRAK!!
Wat een eikel... wist ik veel..
3 maanden blessure.

Ik was een keer aan het spotten boven de bench en toen viel een zweetdruppel van mijn hoofd in diegene z'n oog. Gelukkig kon ik meteen ingrijpen :D

Stel je nou eens voor dat de kabel knapt met een bicep cable curl..

Ik heb vele grote blessures gehad door trainen, maar dat was 90% van Thaiboxen.

De ergste van krachtraining was ook lang geleden, niet zo slim toen.
Deed Behind neck press in Smithmachine. 70 kg en opeens "pats" iets in mijn nek.
Ik moest meteen gaan liggen op mijn rug, het werd zwart voor mijn ogen, maar ik ging niet out. Toen het weg was kon ik dus niet meer omhoogkomen. Ik heb 3 dagen op bed gelegen. Geen idee meer hoe ik thuis ben gekomen. Ik kon alleen maar stil liggen, niet draaien niks. Gelukkig heb daar niks aan over gehouden. Maar was meteen klaar met alles achter mijn nek, dus ook Behind neck pulldowns. Het is gewoon niet natuurlijk en je schiet er niks mee op.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 23:44 ----------

Ik hoorde laatst ook over iemand die met staande kuitenmachine en al achterover is gevallen en ernstig gewond raakte. Dat apparaat stond niet goed vast dus.. WTF..

Laatst bewerkt:
Tijdens een dumbbell shoulder press opeens uit het niets kracht kwijt in m'n linkerarm en een halter van 24 kg op m'n neus. Gebroken.

Dat ik m'n kracht links plots verloor bleek te komen door een schouder impingement waarbij een zenuw wordt afgekneld, maar dat zou ik pas na wat meer near accidents ontdekken. Nu mag ik geen overhead presses meer doen en dat is misschien maar beter zo. :D

Zelf nog nooit iets echt geks gehad.
Maat van mij op de peck-peck, zat dat pinnetje bovenin niet helemaal goed, en hij 70 kg erop en stevig bezig, schiet bij de 4-5e rep of zo dat pinnetje eruit. Slaat ie dus vol zichzelf met die stang voor ze hoofd, dat bloedde wel heel erg, kon het spoor volgen naar de kleedkamer.

dumbbell press is ook een keer redelijk mis gegaan bij mij haha
dacht er nog wel 1 te kunnen waarnaar bij links mijn pols ineens omsloeg en mijn hand dus naar binnen stond inplaats van naar buiten, tja toen kreeg k die dumbbell half op me borst/kin

niet echt prettig

• Topic Starter Topic Starter
Haha, genieten dit:) Mooi ook dat met die bidon en die shakebeker, zo herkenbaar.. kom je thuis, snel shake maken, schudden.... fok dop er niet goed op!

cable flies in een nieuwe gym, stonden blijkbaar niet echt stabiel.

heel dat rek donderde naar voor toen ik even kracht zette, enorme knal 2 zware putten in de grond, had geluk dat het net boven mn kop viel.

Standing Calve Raises in een smith rek, met zo'n Step opstapje eronder, schoot dat ding dus weg.. Flikkerde met stang en al op de grond, geluk dat die stang wordt tegengehouden voor die de grond raakt. Was gelukkig ook op 80 kilo.

-De stang van het squatrek een tandje omlaag zetten, plaatste ik hem niet goed in de houder waardoor de stang nog aan 1 kant in de houder zat en de andere kant inclusief schijven naar beneden viel, met als gevolg mijn hand tussen de stang en de security-bar.

-Barbell na BBBOR's terug in het rek plaatsen, duim ertussen en gekneusd, zonder dat iemand het merkte ging ik door alsof er niets aan de hand was :yarly:

-Ik was aanwezig

-En natuurlijk de squat pr die ik niet kon redden en de stang op de security-bars lag en ik er onderuitkroop like a motherfudging boss!

-ohja en bij sitting barbell curls de stang tegen mijn kin

Al een paar keer gehad dat ik de laatste rep er niet meer uit krijg bij de bench en de bar dan maar over me heen moet rollen :p

- Paar weken terug bij het opwarmen van military press. Niet geconcentreerd; ff snel 5 repjes maken dacht ik. Die barbell snoeihard tegen mijn neus bij het naar omhoog gaan. Buiten wat pijn geen schade maar sindsdien ben ik ook tijdens warm up setjes gefocust.

En dan nog wat klassiekers:

- Fail bij bench press. Ik laat de gewichten er dan afkletsen langs de kanten. :trollface: (wel thuis)

- In de gym verschillende keren al tegen barbell/bar van pulley/bankjes gelopen met hoofd/been. Pijnlijk, maar niet veel meer dan dat.

- Failen bij squatten en er vanonder kruipen. Maar dat is eigenlijk totaal niet speciaal want dat doe ik dikwijls bewust om er nog een negatieve rep in te steken.

nog een flater van me:

clean & push-press singles aan het doen, met mn max van 120kg in de tijd.

aanwezige pseudo-buffels geinteresseerd, zag er vet uit, ik moest hen de techniek laten zien.

Groepje rondom me, ik dacht ik ga het lekker strict qua technique tonen, bar dicht bij me.

Zowat perfecte clean. Beetje overmoedig. Push press éééén MOSSEL barbell tegen mn kin.

Op mn lip gebeten en na een minuut enorme zwelling net op het puntje van mn kin. Tot groot jolijt van de aanwezigen.

nog één:

Had pull-ups in mn planning staan, maar pull-up bar was bezet.

Ik zag het plastieken roze pull-up ding van de groepslessen staan bij de inkom staan, ik dacht ik doe het daar vlug op, gewoon benen opheffen dat ik niet aan de grond kom.

Zet me klaar, na paar reps hoorde ik al wat gekrak, dacht dat dat normaal was.

Volgende rep, KRAK bar scheurt los en komt mee, ik op de vloer en plastieken palen op me als kaartenhuisje.

Laatst bewerkt:
Net nog iets : ik maakte ff snel een whey shake nadat ik net wakker was met zon "metale bal shaker"
Ben ik aan het drinken valt er precies zon dikke druppel van de dop in me oog .. Was gelijk helema wakker :D

Ben net begonnen met squatten, dacht er nog 1 rep uit te kunnen halen.. Niet dus! Zo met barbell en gewichten achterover gekiepert.

Epic is toch in de eerste plaats een creatine product?
Op jullie site staat het enkel bij de pwo's.

mijn shakebeker is een keer ontploft in de kleedkamer, dat is me echt maar 1 keer overkomen, ik had een PWO sample erin gedaan en het deksel was wss niet goed dicht en ik begin te schudden en het deksel ploft eraf, kdenk omdat die PWO's soms schuimen ofzo.

voor de rest was mijn trainingsmaatje altijd degene die ons voor schut zette, bij incline met de barbell tegen de haken knallen waardoor alle schijven eraf begonnen te donderen en hij liet ook altijd 20kg schijven vallen omdat hij de grip er niet voor had.

mijn shakebeker is een keer ontploft in de kleedkamer, dat is me echt maar 1 keer overkomen, ik had een PWO sample erin gedaan en het deksel was wss niet goed dicht en ik begin te schudden en het deksel ploft eraf, kdenk omdat die PWO's soms schuimen ofzo.
Ook 1 keer gehad, is een enorme fuuu. Was toen nog met die k*t shakers die je niet kon dichtdraaien.

Terug
Naar boven