AndroidHealthClinic

Wanneer HMB in nemen?

nooit?

HMB is geld weg gooien

Iemand van 75Kg zou 3 gram HMB moeten nemen. Dus als je wat zwaarder bent zou je wat meer kunnen nemen.

Wat ook erg goed werkt is eerst 6 weken creatine en daarna 6 weken HMB. De meeste nemen Creatine en HMB tegelijkertijd.

HMB werkt alleen in combinatie met een uitgebalanceerd dieet ofzo.. (dat heb ik ergens gelezen, maar volgens mij werkt het helemaal niet)

het placebo effect zal wel fakkin' masterlijk zijn ouwe ;)

koop voor hetzelfde geld creatine, dat heeft een bewezen werking..

• Topic Starter Topic Starter
ja oke maar heb nog een halve pot over van toen

duss mijn vraag aub?

Bijna niemand weet dat hier omdat niemand het gebruikt.

HMB...wie is er niet groot op geworden....:cool: :rolleyes:

Ronnie toch?

kan je bter melk gaan drinken

ik heb creatine in combinatie met hmb gebruikt en ik merkte wel degelijk wat. ging hard vooruit. kon meer gewicht tillen/drukken. had veel vollere borst. heb nu 3 maanden neit meer gebruikt en zie gewoon dat de borst en armen veel minder opgepompt zijn. kan ook minder drukken. maar dat is mijn ervaring.

Andreas Muntzer heeft er gruwelijk geripte quads van gekregen :yes:

51.jpg

Ik ga het van de zomer toch is een keer icm creatine en alpha lipoic acid (ala) gebruiken.Ik doseer het wel wat hoger.4,5gram per dag.Misschien kom ik bedrogen uit maar we zien het wel.:p

redhead zei:
Ik ga het van de zomer toch is een keer icm creatine en alpha lipoic acid (ala) gebruiken.Ik doseer het wel wat hoger.4,5gram per dag.Misschien kom ik bedrogen uit maar we zien het wel.:p

je zal vooruitgang boeken.. maar het is maar de vraag waar dat door komt.. of door de creatine, of doordat je erin gelooft, of doordat het echt zou werken.. dus hoe dan ook, je zal vooruitgang boeken..

Heb vandaag m'n HMB en Glutamine binnen gekregen. Word dus weer lekker een paar weken knallen.. :D

redhead zei:

ala in capsulevorm kopen vind ik weggegooit geld. 58% van lijnzaadolie bestaat uit ALA.

Brutez zei:
Heb vandaag m'n HMB en Glutamine binnen gekregen. Word dus weer lekker een paar weken knallen.. :D

Lekker smikkelen! Succes met je monster kuur;) :D

het klote van hmb is dat je het geloof ik 3-4 momenten van de dag moet innemen; 2 a 3 capsules per keer.

afhankelijk van de aantal mg per capsule; 720 mg-1000 mg... etc...

Maar ik zou het niet gebruiken. maak dit beetje op en koop het niet meer...

Als je een tijdelijke; '' gain-boost'' zoekt overweeg dan eerder een eventuele ;

weightgainer...

Nogmaals investeer je geld alleen in;

whey/caissenaat poeder, creatine, vitamine,mineralen, weightgainer en eventueel AS, maar das een ander verhaal en dat is een keuze die je maakt ja of nee...

Ik neem meestal een heel potje per keer in, vlak voor het schijten.

Jaccis zei:
het klote van hmb is dat je het geloof ik 3-4 momenten van de dag moet innemen; 2 a 3 capsules per keer.
2 bij het ontbijt, 2 uurtje voor de training en 2 voor het slapen gaan. Wat is er klote aan?

Terug
Naar boven