MuscleMeat

Wanneer kickte jou dbol in?

14 dagen ong dan moet je wat merken in de kracht

Mijn Dbol vorig jaar begon ik al te merken na een paar dagen. Ik kwam al vlug 5kg bij.

Gezien het feit dat dit je eerste keer is dat je uberhaupt AAS gebruikt vind ik dit toch wel frapant..

De extra pomp zou je toch wel moeten merken onderhand...

Dboll op 30mg zou je toch sneller dan na 14 dagen moeten merken hoor..

muscleboy zei:
Dboll op 30mg zou je toch sneller dan na 14 dagen moeten merken hoor..

Inderdaad, na 5 dagen zou je zelfs al een lichte gewichtstoename moeten vastgesteld hebben (wel voornamelijk water)

heb zelf de dbol van EPL gebruikt op 30mg/d en die kickte na 6 a 7 dagen toch wel in en op einde vd 2e week was het beest totaal los :p :D

3 dagen voor ik extra kracht begon waar te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
guardianangel zei:
heb zelf de dbol van EPL gebruikt op 30mg/d en die kickte na 6 a 7 dagen toch wel in en op einde vd 2e week was het beest totaal los :p :D

Dus dan is er nog wel kans dat het gaat werken bij me.

Hoe ziet de rest van je kuur eruit, als ik vragen mag Mars? Dbol only of...?

Mars....wacht het nog ff af, deze week moet het echt beginnen. Je gebruikt er ook Test bij dus moet het allemaal wel goedkomen.

50mg Dbol knalde er na een dag of 4, 5 in en goed ook :eek:

• Topic Starter Topic Starter
confiance zei:
Mars....wacht het nog ff af, deze week moet het echt beginnen. Je gebruikt er ook Test bij dus moet het allemaal wel goedkomen.

Ja precies ik heb zoiets van dat het misschien een fake is maar aangezien dit merk er nog maar net is lijkt me dat niet het geval.
@Brutez, ja ik doe er 500 mg test bij.

Misschien de dosering verhogen naar 50mg?

Succes!

Ga anders iets omhoog met je dbol, al denk ik dat je bij 30mg ook iets moet gaan voelen. Ik ben zelf de eerste dagen begonnen met de dbol die ik van FL gekregen had, 50mg per dag. Ik was ff bang dat ze er veel cafeïne in gedaan hadden, zo hard kwam ie binnen. Na 5 dagen verder gegeaan met 40mg EPL.

Met de dboll van EPL op 30 mg per dag merkte ik het na 3 dagen (meer vocht, iets meer kracht)

20 dagen voor mensen van 2.00 mtr ;)

regaeer heeeeeeeel laat en het werkt ook goed lang door bij mij!

Zou verhogen naar 40mg want je weegt al dik 90 kilo en dan is 30mg niet veel.

Terug
Naar boven