AndroidHealthClinic

Wanneer kickte jou dbol in?

bij mij leek het wel of ie helemaal niets had gedaan, ik voelde helemaal geen kick.
ik heb wel enkele kilo's gepakt, maar ik had geen kracht toename en ook geen "dbol kick" ik zat op 50mg 3weken

gixer zei:
bij mij leek het wel of ie helemaal niets had gedaan, ik voelde helemaal geen kick.
ik heb wel enkele kilo's gepakt, maar ik had geen kracht toename en ook geen "dbol kick" ik zat op 50mg 3weken

ie?

je hebt wel enkele kilo's gepakt in 3 weken maar het heeft niets gedaan ???

moet altijd zo lachen om mensen die het woordt "kick" gebruiken zoals de test kickt in na 14 dagen ..

hahahaaa die denken dat er van de 1 op de andere dag een turbo aanslaat ofzo endat je gaat knallen. NEEE dat gaat geleidelijk...

nee ik bedoel gewoon dat ik geen krachtwinst heb gevoeld, doordat ik die kilo's gepakt heb wist dat ie blijkbaar wel zijn werk deed;)

dat kan mn coach voelde ook niks werken na 3weken, dan moet je gewoon met het volgende product verder gaan

• Topic Starter Topic Starter
Het is raar want met creatine merkte ik kwa kracht meer dan dat ik nu met dbol heb haha.

94, 1.84.

Wat is je vetpercentage mars?

Haha.
Geen idee maar wel aanvaardbaar.

Hmm keej.
Mischien tog maar eens de dosis licht verhogen en nog maar even afwachten he.
En fake epl lijkt me onmogelijk aangezien ik je tog wel zo slim inschat om niet bij de eerste de beste debiel je gear te kopen

Misschien is het me sport wel niet.

"Infinity"!!!!!!!!!!!!!!!!!! maak me niet kwaad, ik zit vol test.

Zullen we even serieus blijven in deze sectie?
Straks komen je vriendjes uit het gare hanehok mee ouwehoeren;)

2 jaar geleden voor 1 dag dbol genomen..die russische akpuxu ofzo...na 1 dag ontplofte mn hoofd, dus ze werken vrij snel:)...kheb wel zowiezo snel last van hoge bloeddruk.. maar die shit was wel extreem..goed spul!

Terug
Naar boven