hallo beste bbers! ik heb gisteren weer eens een nieuwe pot proteine aangeschaft, maar ik ben van het merk syntrax (nectar) afgestapt en ben nu voor de super whey pro van iss research gegaan. normaal nam ik mn shakie sochtends direct na het opstaan omdat het een proteine isolaat is, maar nu lees ik op de pot van iss research dat het proteine concentraat en hydrolisaat is. dus nu vraag ik mezelf af of ik die niet beter na mn bord met havermout kan nemen, ik heb het vanochtend door de havermout heen geroerd maar dit was absoluut niet lekker. ik hoop dat jullie wat informatie voor me hebben en me kunnen helepen aan goede tips. hier zal ik mn ontbijt posten dan kunnen jullie het misschien gelijk goedkeuren en evt even op een rijtje zetten en me zeggen wanneer ik nou het beste deze shake kan nemen.
ik ben namelijk bang dat als ik de visolie en de multi vit testamen met de shake inneem de stoffen niet goed opgenomen worden.
120gr havermout met 1/2 liter halfv melk
1 multi vit tablet
1 omega 3-6-9 capsule
alvast heel erg bedankt voor de hulp!! groeten michael
ik ben namelijk bang dat als ik de visolie en de multi vit testamen met de shake inneem de stoffen niet goed opgenomen worden.
120gr havermout met 1/2 liter halfv melk
1 multi vit tablet
1 omega 3-6-9 capsule
alvast heel erg bedankt voor de hulp!! groeten michael